برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

آنچه باید درباره خرید لاک ناخن بدانید

لاک ناخن یک محصول ساده آرایشی است اما شاید کمتر به این مسئله توجه داشته باشید که انتخاب بهترین لاک برای ناخن های شما نیازمند توجه به یک سری از نکات مهم و راهکارهای اساسی می باشد. اهمیت انتخاب صحیح لاک ناخن به دلیل اینکه زمان زیادی روی ناخن های شما مانده و با پوست شما در ارتباط است می تواند مهم و ضروری باشد. در این مطلب با مهم ترین ترفندها و نکات برای خرید و انتخاب بهترین لاک ناخن آشنا می شوید.
لاک زدن

خرید لاک ناخن یکی از سرگرمی های خانم ها و دختران جوان است. لاک ‌ناخن محصولی است که برای آرایش ناخن ها و زیباتر کردن آنها استفاده می شود. طیف رنگی مختلف را از این محصول در بازار می توانید تهیه کنید. بیشتر از هزار رنگ مختلف از انواع لاک وجود دارد که برای آرایش ناخن ها استفاده می شود. تمام گروه سنی از دختران نوجوان گرفته تا خانم های میانسال به خرید لاک ناخن علاقه مند هستند. لاک ناخن یک محصول ساده آرایشی است اما شاید کمتر به این مسئله توجه داشته باشید که انتخاب بهترین لاک برای ناخن های شما نیازمند توجه به یک سری از نکات مهم و راهکارهای اساسی می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مهم ترین ترفندها و نکات برای خرید و انتخاب بهترین لاک ناخن آشنا شوید.

مهم ترین نکات خرید لاک ناخن

هنگام خرید لاک ناخن موارد زیر را در ذهن داشته باشید:

۱-لاک ناخن نباید بوی بد بدهد

شاید با این مسئله برخورد کرده اید که زمانی که در حال آرایش ناخن ها با لاک هستید، بوی نامطبوع، شما را آزار دهد یا بوی لاک آنچنان تند و تیز است که در چند متری، افراد اطراف شما را ناراحت می کند! این مسئله می‌تواند زمانی بیشتر آزاردهنده باشد که قرار است شما در یک جلسه شرکت کنید یا در مهمانی ‌ها حضور پیدا کنید که قطعاً بوی بد لاک ناخن می تواند مهمانان یا حاضرین در جلسه را ناراحت کند. بهترین انواع لاک ناخن هرگز بوی بد ندارند. در خرید لاک ناخن این مسئله را در نظر داشته باشید. برای اینکه از آن مطمئن شوید درب لاک را باز کنید و همین که بوی آن استشمام شد، به راحتی متوجه این قضیه می شوید.

بهترین مارک لاک ناخن محصولاتی هستند که بوی معمولی داشته باشد و قطعاً می توان پیش بینی کرد که اگر در تهیه انواع لاک ناخن از مواد شیمیایی کمتری استفاده شده باشد و کمتر خطرناک باشد، بوی بد، ناخودآگاه از بین می رود.

۲- خرید لاک ناخن براق یا خرید لاک مات

یکی از نکاتی که هنگام خرید لاک ناخن باید توجه کنید، براق بودن یا مات بودن لاک است. این مسئله زمانی مشخص می ‌شود که بخش کوچکی از لاک روی ناخن بنشید؛ نمایی که ایجاد می‌کند یا مات است یا درخشان و براق. انواع لاک های درخشان و براق، جلای زیبایی دارند و لاک های مات هم زیبایی خاص خود را ارائه می دهند. اگر لاک براق بخرید، در اثر قرار گرفتن در  نور چراغ یا نور خورشید متوجه درخشش آن می‌شوید. خرید لاک ناخن از نوع لاک مات، مورد علاقه بسیاری از خانم ‌ها قرار دارد و بیشتر سعی می کنند برای ست کردن با لباس مجلسی آنها را انتخاب کنند .

برخی از انواع لاک ناخن در گروه لاک براق قرار می‌گیرند و حاوی اکلیل هستند و برای آرایش ناخن، تزیینات و ست کردن با لباس عروس یا لباس مجلسی توصیه می شوند. خرید لاک ناخن اکلیلی در رنگ های متنوع و جذاب برای آرایش ناخن ها یک انتخاب متفاوت و تقریباً هنری محسوب می شود.

۳- انتخاب رنگ در خرید لاک ناخن

یکی از جذاب ترین قسمت های فرایند خرید لاک ناخن، انتخاب رنگ است. اگر به فروشگاه مراجعه کنید بیشتر از ۵۰ رنگ مختلف را در یک قفسه می بینید که این کار انتخاب شما را دشوارتر می‌کند. طیف رنگی جذاب در انواع لاک براق، لاک اکلیلی و لاک مات در اختیار شما قرار دارند. کافیست رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید لاک ناخن را با رنگ لباس مجلسی خود یا یک لباس خاص، همسان سازید، در همان گروه رنگی به دنبال خرید لاک ناخن باشید.

برخی از مشتریانی که برای انتخاب رنگ های لاک ناخن مراجعه می کنند، برای استفاده روزمره آن را لازم دارند؛ بنابراین در رنگ های روشن و ملایم به ‌دنبال بهترین گزینه موجود هستند. برای مراسم عقد عروسی یا مهمانی های خانوادگی، رنگ‌ های تند و تیز از انواع لاک براق بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. انتخاب رنگ لاک ناخن کاملاً به سلیقه افراد بستگی دارد. هنگام خرید لاک ناخن دقت داشته باشید تا هم بهترین محصول را خریداری کنید و هم هزینه شما به هدر نرود.

شاید تعجب کنید اما انتخاب رنگ لاک ناخن می تواند بستگی به فصلی داشته باشد که در آن قرار دارید. انتخاب رنگ های تیره و گرم برای فصل زمستان توصیه شده است و در مقابل خرید لاک ناخن با سبک رنگ روشن و ملایم برای روزهای گرم تابستان در نظر گرفته شده است.

همچنین رنگ لاک ناخن باید متناسب با رنگ پوست دست افراد انتخاب شود. اگر برای خرید لاک ناخن مراجعه می کنید بهتر است یک نمونه از تستر لاک را روی ناخن قرار دهید. اگر پوست شما تیره باشد رنگ های خاص را باید انتخاب کنید که موجب زیباتر شدن ناخن های شما شود. افرادی که پوست روشن دارند، بهتر است ست لاک ناخن به رنگ تیره را انتخاب کنند. در هر صورت قبل از خرید لاک ناخن بهتر است آن را امتحان کنید.

۴-توجه به مدل ناخن دست و پا

از آنجایی که مهمترین هدف خرید لاک ناخن، زیباتر کردن ناخن های دست و پا می باشد، توجه به مدل ناخن ها حائز اهمیت است. برخی از افراد، ناخن های دراز و کشیده دارند؛ ناخن های برخی دیگر از افراد گرد و پهن است. برخی دیگر ناخن های شکننده دارند و برخی دیگر ناخن های کوتاه دارند که رشد خوبی ندارد و همیشه باید از محلول های تقویت کننده استفاده کنند. همانطور که مشاهده می‌کنید وضعیت سلامت ناخن های افراد بسیار متفاوت است. انتخاب رنگ لاک ناخن می تواند به این مسئله هم مربوط باشد. برای اینکه آسیب کمتری به بافت ناخن وارد شود، حتماً از محلول های لوسیون یا نرم کننده برای مراقبت روزانه استفاده کنید.

۵-برند تجاری و قیمت خرید لاک ناخن

آخرین نکته مهم در خرید لاک ناخن، در نظر گرفتن نام تجاری یا برند تولید کننده لاک است. زمانی که شما اسم برندهای معتبر را می شناسید به دنبال خرید همان به فروشگاه مراجعه می کنید. بهترین محصولات از مواد باکیفیت و رنگدانه های غیر مضر در لاک ناخن تهیه شده‌اند. همچنین عوامل دیگر نظیر زمان خشک شدن لاک پس از استفاده روی ناخن، زیبایی ظاهری و از همه مهمتر، سهولت در پاک شدن، نکاتی هستند که موجب برتر بودن یک برند نسبت به نام تجاری دیگر خواهند شد.

انواع لاک ناخن و برق ناخن برای آرایش ناخن ها توصیه می ‌شود. همچنین زمانی که صحبت از آرایش ناخن مصنوعی و انواع مدل ها به میان می‌آید، لاک ‌ناخن اهمیت پیدا می‌کند. حتماً در این قسمت از مطلب این نتیجه رسیده اید که خرید لاک ناخن همانند خرید لوازم آرایشی بسیار اهمیت دارد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.

بهترین رنگ ‌ها برای خرید لاک ناخن

جذاب ترین قسمت خرید لاک ناخن انتخاب رنگ است. وقتی شما به پالت رنگ نگاه می‌کنید، در نظر اول نسبت به خرید تشویق خواهید شد. برخی تمایل دارند ناخن های خود را به رنگ آبی لاک بزنند. برخی طیف رنگی صورتی را می‌پسندند و عده ای هم به رنگ تیره نظیر قهوه‌ای و سیاه علاقه دارند. برخی از افراد ترجیح می دهند رنگ های بسیار ملایم را انتخاب کنند که به سختی دیده می‌شود و برخی دیگر به خرید لاک ناخن اکلیلی علاقه مند هستند. سلیقه و تمایل افراد در انتخاب رنگ های لاک ناخن، متنوع است. شما هم به عنوان یک مشتری در فروشگاه می توانید از پانل رنگ برای انتخاب زیباترین رنگ های لاک ناخن استفاده کنید.

برای اینکه ساده تر بتوانید خرید لاک ناخن را در فروشگاه انجام دهید و از میان طیف رنگی متنوع گزینه دلخواه خود را بهتر انتخاب کنید، یک تقسیم بندی ساده برای انواع لاک ناخن ارائه می دهیم. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم لاک ناخن از نظر جلوه ظاهری به سه دسته لاک های براق، لاک مات و لاک اکلیلی دسته بندی می شود.

از یک دیدگاه دیگر، رنگ لاک ناخن به دو دسته تیره و روشن طبقه ‌بندی می‌شود. انواع لاک ناخن که رنگ های تند و تیز دارند و لاک هایی که رنگ ملایم دارند نیز یک نوع دسته بندی دیگر محسوب می شوند. به طور مثال، رنگ قرمز تند، زرد تند، آبی، قهوه ای و سبز تیره از دسته رنگ هایی هستند که در طبقه رنگ تیره قرار می گیرند. رنگ هایی نظیر نقره ای، سفید، صورتی روشن، زرد روشن از رنگ های ملایم هستند.

اگر طیف رنگی لاک ناخن را در یک خط مستقیم نشان دهیم، در هر نقطه میتوان یک رنگ مجزا برای لاک ‌ناخن تصور کرد. برای اینکه اینکه این جمله را بهتر متوجه شوید به دایره رنگ زیر توجه کنید. در هر قسمت از این طیف رنگی یک بخش مجزا وجود دارد که در خرید لاک ناخن می‌توانید آن را پیدا کنید.

مثلاً در قسمتی که رنگ سبز قرار گرفته شما با بیشترین طیف رنگی سبز از بسیار کمرنگ تا بسیار پررنگ مواجه هستید. این مسئله برای سایر رنگ ها هم وجود دارد. نمایشی از دایره رنگی و طیف ‌های تیره و کمرنگ در شکل زیر دیده می شود:

در یک طبقه بندی ساده دیگر، زمانی که لاک ناخن را روی ناخن های خود قرار می دهید ممکن است حالت اکلیلی و براق را با هم ارائه دهد. این لاک ها جزو بهترین و پرطرفدارترین لاک های مجلسی محسوب می شوند. زمانی که آنها را استفاده می کنید بسیار درخشان هستند و می توانید در مراسم عروسی یا هر مکان دیگری آنها را استفاده کنید. رنگ این نوع لاک ها هم همانند دایره رنگی در فوق انتخاب می شوند.

سخن پایانی

لاک ناخن یک محصول ساده آرایشی است اما شاید کمتر به این مسئله توجه داشته باشید که انتخاب بهترین لاک برای ناخن های شما نیازمند توجه به یک سری از نکات مهم و راهکارهای اساسی می باشد. در ادامه مطلب با مهم ترین ترفندها و نکات برای خرید و انتخاب بهترین لاک ناخن آشنا شدید. با مراجعه به داروخانه آنلاین نسخه اول و بررسی محصولات و امکان مقایسه کمی و کیفی بین محصولات مشابه توانسته مخاطبانش را در خریدی آگاهانه و مناسب با نیاز راهنمایی می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید