برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

برای خرید لوازم آرایش چشم، این نکات را رعایت کنید

لوازم آرایش چشم به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شود. سایه چشم، مژه مصنوعی، خط چشم و ریمل، متداول ترین و پر مصرف ترین لوازم آرایشی هستند. این ابزارها و لوازم آرایشی با برند ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارند. نکات مهمی را باید هنگام خرید انواع لوازم آرایشی مخصوص چشم رعایت کنید. قبل از اینکه از لوازم آرایشی استفاده کنید، باید ناحیه اطراف چشم‌ها و پوست صورت را به طور کامل شستشو دهید و از  استفاده از هرگونه ابزار آسیب زننده برای آرایش چشم خودداری کنید. مصرف لوازم آرایشی چشم در تمام جهان آمار زیادی را به خود اختصاص داده است. هنگام خرید این مواد آرایشی باید دقت داشته باشید که چه مواد اولیه برای ساخت آنها به کار رفته است. با خواندن این مقاله مطالب و نکات مهمی را درباره آرایش چشم و لوازم آن بدست می آورید.
آرایش چشم

خرید لوازم آرایش چشم

در میان گزینه های زیادی که در حوزه خرید لوازم آرایشی برای صورت و همچنین محصولات مراقبت از پوست وجود دارد، خرید لوازم آرایش چشم، رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. چشم ها کانون توجه و تمرکز هستند. زیباتر کردن چشم ها با استفاده از لوازم آرایشی، یکی از عناصر زیبایی ظاهری و آرایش صورت است. تمام خانم ها به مسئله آرایش چشم بسیار توجه دارند.

لوازم آرایش چشم

مصرف لوازم آرایشی به خصوص آرایش صورت، در تمام جهان آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. بنابراین در این مطلب قصد داریم درباره انتخاب لوازم آرایشی مخصوص چشم ها صحبت کنیم. در پایان این مطلب اطلاعاتی را به دست می‌آورید که به شما کمک می کنند بهترین خرید را انجام دهید و همچنین بیاموزید که چگونه راهکارها و ترفندهای آرایش صورت را اجرا کنید.

نکات مهم در خرید سایه برای آرایش چشم

یکی از انواع لوازم آرایش چشم که بسیار پر کاربرد و مصرف پرمصرف است، سایه چشم است. شما این محصول آرایشی را در ابعاد، اندازه ها و مدل های مختلف در بازار مشاهده می کنید. برخی از انواع سایه های چشم به صورت ظروف دایره ای شکل و کوچک هستند که تنها یک رنگ را برای مشتری ارائه می دهند؛ اما برخی دیگر از انواع سایه های چشم، به صورت پالت به فروش می ‌رسند که مجموعه ‌ای از چندین رنگ در طیف های مختلف هستند. هر کدام از انواع سایه های چشم، قیمت متفاوتی دارند. آرایش چشم با استفاده از سایه های رنگی، زیباتر و جذاب تر می شود. اما نکاتی وجود دارد که بسیاری از خانم ها از آن بی اطلاع هستند!

اصول خرید سایه چشم

شاید تعجب کنید اما خرید سایه برای آرایش چشم نیز از اصول و قوانین خاصی تبعیت می کند! با چند راهکار ساده که در ادامه این قسمت معرفی می کنیم، شما به راحتی می توانید چشمانی زیبا داشته باشید و البته بهتر این محصول را نیز خریداری کنید.

اگر در بازار انواع سایه ها را جستجو کنید، بیشتر از ۳۰ رنگ از انواع آن را پیدا می کنید که همگی از بهترین رنگدانه های معدنی تهیه شده اند. بدون این که دردسر خاصی داشته باشید می توانید سایه چشم بخرید. انتخاب کاملترین مجموعه سایه چشم، در ابتدای کار ممکن است هزینه های شما را بیشتر کند و کار بسیار دشواری است؛ اما با یک بررسی ساده که در این قسمت به شما آموزش می دهیم می توانید سایه مناسب خریداری کنید. به عنوان مقدمه قبل از ورود به بحث خرید لوازم آرایش چشم، ابتدا توجه کنید که چشمان شما چه رنگی هستند.

خرید سایه چشم برای چشمان قهوه ای، چشمان خاکستری، چشم های سبز یا آبی متفاوت است. برای آرایش چشم ها، رنگ هایی را باید انتخاب کنید که در راستای رنگ چشم ها باشد. برای چشم‌های قهوه ‌ای، عموماً از سایه های طلایی، قهوه ای روشن و خاکستری استفاده می شود. سایه چشم باید با لوازم آرایشی صورت سازگار باشد.

پرایمر در لوازم آرایش چشم چیست؟

هنگام خرید لوازم آرایش چشم با مواد آرایشی به نام “پرایمر” روبه‌رو هستید. شاید این نام را هنگام خرید لوازم آرایشی صورت شنیده باشید. پرایمر به نوعی لوازم آرایشی گفته می‌شود که به عنوان پایه اولیه، قبل از آرایش اصلی در موضوع مورد نظر قرار می گیرد. این محصول به صورت پودر یا کرم است که قبل از اجرای کرم اصلی بر روی صورت قرار می گیرد که برای چشم نیز همین مفهوم را دارد.

قبل از اینکه لوازم مربوط به آرایش چشم را استفاده کنید باید از یک پرایمر کمک بگیرید. قبل از اینکه پرایمر چشم را در ناحیه مورد نظر قرار دهید، باید تمام پوست را با دستمال مرطوب پاک کنید تا هیچ آلودگی در آن محل نباشد. یکی از مهمترین مزایای که پرایمر در آرایش چشم دارد این است که باعث می شود چشم ها زیباتر جلوه کنند و پس از اینکه شما آن را استفاده کردید، نرم تر و روان تر اجرا شوند. قبل از اینکه از سایه چشم استفاده کنید، پرایمر بزنید. پرایمر، استفاده از سایر را ساده تر می کند و باعث می شود پودر سایه در حالت یکنواخت در محل مورد نظر پخش شود.

استفاده از انواع پرایمر چشم، برای تمام افراد امکان پذیر است. با توجه به نوع و رنگ پوست افراد می توانید پرایمر را قبل از آرایش چشم استفاده کنید. بهتر است از ابزار مخصوص پرایمر برای صورت استفاده کنید تا سریع تر مراحل آرایش چشم به پایان برسد. ترفندها و نکات آرایشی زیادی وجود دارد که برای زیباتر کردن چشم ها با استفاده از لوازم آرایشی می توانید اجرا کنید. در مقالات آینده در این باره بیشتر صحبت می کنیم.

مهمترین نکات در استفاده از لوازم آرایشی چشم

برای محافظت از چشمان خود هنگام استفاده از لوازم آرایش چشم، چند مرحله اصلی را دنبال کنید. اگر عادت دارید که در طول روز از لوازم آرایشی استفاده کنید، حتماً به سلامت چشم های خود اطمینان داشته باشید. اگر بیماری های چشمی دارید یا نیازهای مراقبت از چشم را احساس می کنید، حتماً درباره انواع لوازم آرایشی مخصوص چشم از پزشک خود سوال کنید.

فراموش نکنید باید از لوازم آرایشی استفاده کنید که برای اطراف چشم ها طراحی شده اند. از مصرف موادی که حاوی ترکیبات شیمیایی مضر یا سمی هستند و حتی ترکیباتی که توسط پوست به سرعت جذب می شوند، خودداری کنید. پوست ناحیه اطراف چشم بسیار ظریف و حساس است. از لوازم آرایشی خشن در این ناحیه استفاده نکنید.

برای اینکه چشمان سالم تر داشته باشید، پس از ۳ ماه، لوازم آرایش چشم را دور بریزید و محصولات جدید را جایگزین کنید. باکتری ها می توانند موجب عفونت چشم شوند و حتی مایع چشم را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر در هنگام مصرف این لوازم، دچار عفونت یا هرگونه عارضه ناراحت‌کننده شدید، مصرف لوازم آرایشی را متوقف کنید.

لوازم آرایشی برای چشم، مخصوص هر فرد است و نباید آن را  در اختیار سایر افراد قرار دهید.

هنگام خرید وسایل آرایشی از لوازم آرایش تست در فروشگاه استفاده کنید و زمانی که انتخاب کردید، حتماً دقت کنید که محصولی به شما داده شود که درب بسته و کاملاً مهر و موم باشد.

آرایش چشم و حساسیت های پوستی

قبل از اینکه یکی از لوازم آرایشی را مصرف کنید، حتماً آن را بر روی پوست خود امتحان کنید تا واکنش های حساسیت و آلرژی نداشته باشید.

قبل از استفاده از لوازم آرایش چشم مطمئن شوید که پوست صورت و پوست پلک های شما کاملاً تمیز است.

لوازم آرایشی نظیر خط چشم یا مژه مصنوعی را حتماً در خارج از پلک ها استفاده کنید. این کار باعث می شود از نفوذ مواد آرایشی به داخل چشم و مسدود کردن غدد ترشحی چشم ها جلوگیری شود.

یکی از مهم ترین نکات هنگام استفاده از ریمل این است که زمانی که از آن استفاده می کنید، اگر یکی از این لوازم آرایشی داخل مژه ها محبوس شد، هرگز از اشیای نوک تیز برای خارج کردن آن استفاده نکنید.

خرید این محصولات برای خانم های میانسال، خانم های بالای ۵۰ سال و دختران جوان هر کدام به صورت مجزا متفاوت است. هرگز یک محصول را نمی توان برای تمام سنین استفاده کرد.

در صورتی که  تمام قسمت های آرایشی نامطلوب جلوه کند، آرایش چشم ها را باید با استفاده از محلول های تمیز کننده سالم، به طور کامل، پاک کنید و سپس صورت خود را با آب و صابون بشویید.

یکی از انواع لوازم آرایشی که برای چشم استفاده می شود، اکلیل ها هستند. پودر اکلیل باعث درخشان تر شدن و جذاب تر شدن چشم ها می شود. این پودرها برای چشم خطرناک هستند و اگر به داخل چشم نفوذ کنند، می‌توانند آسیب های جدی به قسمت های نازک چشم وارد کنند.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید