برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

بهترین شیوه های آرایش ابرو با استفاده از مداد ابرو

خرید لوازم آرایشی صورت، لوازم آرایش ابرو و لوازم آرایش چشم در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. تمایل به زیباتر کردن چهره، به خصوص در خانم های جوان، علت این افزایش تولید و فروش انواع لوازم آرایشی می باشد. در خصوص آرایش ابروها، استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو، تنها یک قسمت از از کار آرایشی است. اقداماتی نظیر اصلاح ابروها، تاتو ابرو یا سایر اقدامات آرایشی و زیبایی، موارد دیگری هستند که به زیباتر کردن ابروها کمک می کنند. آنچه اهمیت دارد این است که آرایش ابروها با توجه به فرم صورت افراد و مدل ابرو انجام شود. لوازم آرایشی برای تمام افراد ثابت هستند اما این که چگونه از آن استفاده می‌کنند، متفاوت است. در این مقاله به نکاتی پیرامون استفاده از مداد ابرو بیان شده است.
مداد ابرو

مداد ابرو چیست؟

استفاده از مداد ابرو به عنوان یکی از مهمترین لوازم آرایش ابرو و زیباتر کردن چهره، بسیار متداول می باشد. داشتن ابروهای زیبا، آرزوی تمام خانم ها است. این مسئله به ویژه برای خانم های جوان، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر شما هم به آرایش ابروهای خود اهمیت می دهید، برای شما خبرهای خوبی داریم! در این مطلب به مواردی اشاره می کنیم که با استفاده از آن می توانید چهره خود را شاداب تر و جذاب تر نشان دهید.

برخی از خانم ها ترجیح می دهند آرایش چهره و آرایش چشم های خود را در راستای آرایش ابرو انجام دهند. در این مسئله هماهنگ بودن رنگ هایی که انتخاب می کنند، برای آنها اهمیت دارد. به همین دلیل، استفاده از مداد ابرو و یادگیری نحوه صحیح کار کردن با آن می‌تواند به شما این فرصت را بدهد که ابروهای خوش فرم و جذاب داشته باشید. اگر شما هم به آرایش ابروها در کنار آرایش چشم اهمیت بدهید، همان جذابیت هایی را خواهید داشت که همیشه به آن فکر می کرده اید.

 مهمترین راهکارهای کاربردی برای استفاده از مداد ابرو

راهکار شماره ۱: شکل و فرم خاص ابروهای خود را پیدا کنید

اولین راهکار که به عنوان مقدمه‌ ای در استفاده از مداد ابرو به شما توصیه می کنیم این است که فرم و شکل ابروهای خود را مشخص کنید. به ابروهای خود نگاه کنید و ببینید که ابروهای شما از کجا شروع شده و به کجا ختم می شود. شاید بهتر باشد یک مداد را به صورت عمودی در راستای بینی خود نگه دارید تا خط ابروهای خود را بهتر تشخیص دهید. محلی که ابرو از آن نقطه آغاز می‌شود در راستای بینی قرار می گیرد. این حالت در افراد مختلف، متفاوت است.

اصلاح ابرو

اگر ابروهای نامرتب دارید بهتر است با ابزارهایی نظیر برس ابرو، قیچی کوچک آرایشی و موچین، موهای زائد اطراف ابروهای خود را حذف کنید. هر اندازه بتوانید موهای ابرو را مرتب کنید، آرایش ابرو و در نهایت استفاده از مداد ابرو، راحت ‌تر خواهد شد.

یکی از راهکارها در این قسمت این است که یک مداد آرایشی سفید را بردارید و محدوده ای را که می خواهید ابروی شما به آن فرم باشد، مشخص کنید؛ سپس موهای زائد را حذف کنید. این مداد سفید، نقش یک ابزار علامت گذاری را انجام می دهد. پس از پایان این مراحل، ابروی شما برای استفاده از مداد ابرو آماده خواهد شد.

فراموش نکنید که پیدا کردن خط انتهای ابروها به اندازه پیدا کردن خط ابتدای ابرو اهمیت دارد. برای این کار می‌ توانید مداد را به صورت مورب در انتهای خط چشم خود نگه دارید تا انتهای ابروها مشخص شود. البته این کار بسیار ساده است و کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. به طور به صورت متداول، انتهای ابرو با انتهای گوشه چشم، هم راستا است.

راهکار شماره ۲: انتخاب صحیح مداد ابرو

پس از آنکه ابروهای شما از نظر شکل ظاهری مرتب و منظم شدند، اکنون زمان استفاده از مداد ابرو است. این وسیله یک ابزار به شکل مداد رنگی می باشد که کار کردن با آن ساده و آسان است. همانطور که شما مدادهای عمودی را در دست می گیرید، می توانید با مداد ابرو هم کار کنید.

بهترین راهکار برای انتخاب و استفاده از آن، این است که رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر موهای ابروی ضخیم و تیره دارید، مدادهایی با رنگ تیره مناسب است. اما اگر ابروهای قهوه ای، ابروهای رنگ شده یا پوست روشن و حتی موهایی به رنگ روشن دارید، باید از مداد ابرو به رنگ قهوه‌ای روشن، خاکستری و یا حتی مداد ابرو طلایی استفاده کنید.

برای کسانی که موهای مجعد و به رنگ مشکی دارند، استفاده از مداد با رنگ مشکی یا قهوه ‌ای بسیار تیره توصیه می شود. انتخاب صحیح این وسیله در ابتدای کار، ساده به نظر می‌رسد اما اگر اشتباه انتخاب کنید، ظاهر ابروهای شما آرایش چهره را بر هم می زند.

راهکار شماره ۳: نوک مداد ابرو باید همیشه نوک تیز باشد

قبل از اینکه استفاده از مداد را آغاز کنید، نوکش را باید تیز کنید. تراش های مخصوص برای انواع آن ها در بازار وجود دارد. نه تنها در استفاده از مداد ابرو بلکه در استفاده از مداد چشم هم نیاز دارید که نوک مدادها را تیز کنید. اگر مداد ابرو یا مداد چشم، نوک بسیار نرمی دارد، برای این که از بین نرود یا متلاشی نشود، آن را در یخچال نگهداری کنید.

راهکار شماره ۴: استفاده از مداد ابرو در جهت ابروها 

در استفاده از مداد ابرو فراموش نکنید که حرکت مداد باید در جهت رشد موهای ابرو و بالا باشد. تمرکز حرکت را در قسمت هایی قرار دهید که موها رشد کمتری دارند و تقریبا خالی به نظر می رسند. این وسیله به شما کمک می کند که بتوانید ابروهای خود را پررنگ تر نشان دهید. زمان استفاده، در ابتدا و انتها و روی قوس ابروها باید فشار کمتری به نوک مداد وارد کنید. تراکم نوک مداد ابرو در این قسمت ها باید کمتر باشد. به دلیل اینکه این لوازم آرایشی در انواع برندها ممکن است نوک نرم یا سخت تر داشته باشند، ابتدا روی سطح پوست دستتان میزان فشار مداد را امتحان کنید و سپس روی ابروهای خود بکشید.

نکاتی که باید در آرایش ابرو و استفاده از مداد ابرو بدانید

بارها در منابع مختلف، روش ها و شیوه های متفاوتی برای استفاده از آن عنوان شده است. شما بهترین آرایش برای ابروها را می توانید داشته باشید، به شرطی که شرایط ابروهای خود را قبل از آرایش کردن تنظیم کنید. نکات زیر به شما کمک می کنند این مراحل را به سادگی پشت سر بگذارید. برای درک بهتر هر قسمت آن را به صورت فهرست گونه معرفی کرده‌ایم:

  • قبل از اینکه آرایش ابروها را شروع کنید، باید پوست ناحیه اطراف ابروها را صاف و یکدست نمایید. برای این کار لازم است پوست صورت را کاملاً تمیز کرده و کرم یا مرطوب کننده استفاده نکنید.
  • برخی از آرایشگرها برای آماده سازی ابروها برای ابتدا با قلموهای نرم، پودر مخصوص را در ناحیه صورت پخش می کنند. زمانی که پوست اطراف ابروها یکنواخت و درخشان شد، اکنون مرحله استفاده از مداد ابرو است.
  • رنگ ها و لوازم آرایش ابرو که استفاده می کنید در ابتدا باید ملایم باشد. از آغاز کردن آرایش ابرو با رنگ های تند و تیز خودداری کنید.
  • استفاده از رنگ های کمرنگ و ملایم در ابتدا به شما کمک می کند که در صورت هرگونه اشتباه در کشیدن خط ابرو، بتوانید به راحتی آن ها را پاک کنید.

نبایدهای آرایش ابرو

  • برای اینکه خط ابروهای شما بهتر مشخص شود، از مداد علامت گذاری کمرنگ استفاده کنید و یا حتی همان مداد ابرو را می‌توانید با فشار جزئی تر در اطراف ابروهای خود بکشید.
  • اگر مهارتی در استفاده از مداد ابرو ندارید کار را با نقطه گذاری شروع کنید و سپس نقطه ها را به یکدیگر متصل کنید.
  • هرگز از مداد چشم برای آرایش ابرو استفاده نکنید.
  • برای آرایش ابروها نباید مداد را از بالا به پایین بکشید! این کار باعث می‌شود موهای ابروی شما در هم ریخته شود و احتمالاً برخی از تارهای مو بشکند.
  •  زمانی که محدوده بندی ابروها را با مداد مشخص کردید و داخل ابروها پر شدند، اکنون زمان تثبیت کردن رنگ آن است. برخی از آرایشگرها از مقداری روغن مخصوص استفاده می کنند و برخی دیگر عقیده دارند از ژل ابرو برای درخشان تر کردن این قسمت می توان استفاده کرد.

برای اینکه ابروهای شما در طول روز در هم ریخته نشود یا اثرات سایه و مداد ابرو لکه لکه نشوند، پیشنهاد می کنیم پس از پایان کار، ابروهای خود را  با استفاده از برس نرم، شانه نزنید. به این ترتیب هر گونه لوازم آرایشی پودر یا مداد از روی موها برطرف می شود.

سخن پایانی

خرید لوازم آرایشی صورت، لوازم آرایش ابرو و لوازم آرایش چشم در سال های اخیر به شدت افزایش داشته است. تمایل به زیباتر کردن چهره، به خصوص در خانم های جوان، علت این افزایش تولید و فروش انواع لوازم آرایشی می باشد. در خصوص آرایش ابروها، استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو، تنها یک قسمت از از کار آرایشی است. اقداماتی نظیر اصلاح ابروها، تاتو ابرو یا سایر اقدامات آرایشی و زیبایی، موارد دیگری هستند که به زیباتر کردن ابروها کمک می کنند.

آنچه اهمیت دارد این است که آرایش ابروها با توجه به فرم صورت افراد و مدل ابرو انجام می شود. لوازم آرایشی برای تمام افراد ثابت هستند اما این که چگونه از آن استفاده می‌کنند، متفاوت است. ابروهای کوتاه تر و ضخیم تر معمولاً با ریمل ابرو زیباتر می شوند. برای ابروهای باریک تر یا ابروهایی که فضای باز زیادتری دارند، مداد ابرو بهترین ابزار خواهد بود.

استفاده از هر کدام از لوازم آرایشی ابرو، راهکارهای خاص خود را دارد. لازم نیست هزینه های زیادی برای این کار اختصاص دهید. آموزش‌ های ساده ‌ای که به شما ارائه داده ایم با تمرین بیشتر می‌ توانند منجر به زیباتر شدن چهره شما شوند. ابروهای شما احساسات را منتقل می کنند، بنابراین وقت کافی برای آرایش، تمیز کردن و زیباتر کردن آنها بگذارید.

منبع:

https://www.wikihow.com/Use-Eyebrow-Pencil#:~:text=To%20use%20an%20eyebrow%20pencil%2C%20choose%20a%20taupe%20shade%20that,fill%20in%20any%20sparse%20spots.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید