برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

مرطوب کردن پوست بویژه دست و صورت که بیشتر در معرض آلودگی‌ها و نور خورشید هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به تفاوت بین مرطوب کننده و آبرسان‌ها پرداخته شده است. همچنین موادی که بیانگر این خواص هستند نیز ذکر شده‌اند. با مطالعه این مطلب و بررسی تعدادی از بهترین‌ها، می توانید در هنگام انتخاب و خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان، با دقت زیاد عمل کنید. زیرا با اطلاعات این مقاله امکان بررسی مواد و اجزای سازنده مندرج بر روی محصولات را خواهید داشت و می‌توانید مقایسه‌ای بین نمونه‌های مشابه انجام دهید.

جالب است بدانید که اصطلاح آبرسان و مرطوب کننده در محصولات، بیشتر جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند. مارک­‌ها از این اصطلاحات استفاده می­‌کنند تا نحوه و دسترسی به رطوبت مورد نیاز پوست شما را متمایز کنند. شاید اگر با معنی و تفاوت هر کدام آشنا شوید بهتر می­‌توانید انتخاب آگاهانه‌­ای داشته باشید.

آبرسان­‌ها موادی به نام رطوبت ساز هستند. از جمله این آبرسان­‌ها گلیسیرین و هیالورونیک اسید هستند، که آب را از جو یا پوست شما جذب کرده و آن را روی پوست نگه می­‌دارند. در حالی که مرطوب کننده‌­ها شامل روغن­‌های معدنی، نفت بنزین، استرها و روغن­‌های گیاهی، اسکوالن (چربی) و ….می‌­باشند که لایه‌­ای را روی سطح پوست درست می­‌کنند و از تبخیر آب از سطح جلوگیری می­‌کنند.

شکل محصولات از جمله ژل، کرم، مومیایی، پمادها، روغن‌­ها و … واقعاً بر عملکرد محصول تأثیر نمی­‌گذارد و فقط بر تجربه استفاده کننده است که تأثیر می‌گذارند.

اختلاف مرطوب کننده و آبرسان

پوست خشک

اگر پوست شما در طول سال به طور طبیعی خشک است و تمایل به پوسته پوسته شدن دارد، به احتمال زیاد کم آبی ناشی از آب و هوا نیست که باعث خشکی شما می­‌شود بلکه پوست شما فقط در حفظ رطوبت مشکل دارد. برای درک بهتر تفاوت پوست خشک و دهیدراته و آشنایی با پوست خشک به مقاله نکات طلایی مراقبت از پوست خشک مراجعه کنید

پوست خشک و پوسته پوسته

پوست چرب

اگر پوست شما چرب است،‌ توصیه می‌شود از مرطوب کننده­‌های مبتنی بر آب استفاده کنید.

پوست چرب داشتن موید این امر نیست که پوست شما کم آب نیست و نیاز به آبرسان ندارد. در حالی که اگر پوست شما کم آب شده باشد، در واقع می‌­تواند مشکلات چربی شما را تشدید کند. افرادی که پوست چرب دارند باعث می‌­شود که حفظ رطوبت برای پوست آن‌­ها سخت شود. با خروج رطوبت از پوست، آب بدن کم می­‌شود و باعث تولید چربی بیشتر توسط پوست می‌­شود.

پوست چرب

این یک معزلی است که تنها راه شکستن و رفع آن، این است که به پوست خود رطوبت مورد نیاز را برسانید. بدنبال مرطوب کننده‌­های بر پایه آب و بدون کومدوژن باشید. محصولات بر پایه آب بر روی پوست احساس سبکی می­‌کنند و منافذ پوست را مسدود نمی‌­کنند.

برای آشنایی با ویژگی­‌های پوست چرب و محصولات مراقبت از آن و پیشگیری از ایجاد جوش بهتر است مقاله بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب و جوشدار را مطالعه کنید.

کم آب شدن پوست مشکلاتی را به وجود می‌­آورد که هرشخصی بایستی بسته به نوع پوست خود محصول مناسبی را انتخاب کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

از تمام این کرم­‌های مرطوب کننده و آبرسان می‌­توان به عنوان پایه آرایش و کرم ضد­آفتاب به ویژه در هوای سرد استفاده کرد. این کرم­‌های آبرسان علاوه بر سبکی و نرمی که به پوست می­‌دهند، سبب می‌­شوند تا کرم­‌های آرایشی و ضد­ آفتاب بهتر روی پوست بنشینند و اصطلاحا خواب خوبی بر روی آن داشته باشند. به زیباتر به نظر رسیدن شما نیز کمک شایانی می­‌کنند.

ترکیبات سازنده کرم مرطوب کننده و آبرسان

اگر در محصولاتی که ادعای مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند، یک یا تعدادی از مواد و ترکیبات زیر دیده شود، با اطمینان آن محصول را خریداری کنید و اثر بخشی آن را ببینید.

مواد آبرسان: اسید هیالورونیک، سدیم هیالارونات، سدیم PCA، گلیسرین، آلوئه ورا، عسل، سیتریک اسید، لاکتیک اسید، مخاط حلزون (کرم حلزون)، اوره و….

مواد مرطوب کننده: روغن دانه­‌ها از جمله آجیل­‌ها، بادام، نارگیل، شاهدانه و…، روغن معدنی (روغن بچه)، لانولین، روغن­‌های گیاهی مانند اسکوالن، جوجوبا، گل رز، درخت چای، شی باتر و ….

مواد نرم کننده: ترکیبات سیلیکونی، دایمتیکون، عصاره‌­های طبیعی و …

سرامیدها نیز جزیی از سد دفاعی طبیعی پوست هستند که مانع از تبخیر و از دست رفتن رطوبت پوست می‌شوند، در نتیجه وجودشان نوید بخش مرطوب کنندگی و لطافت بالای پوست است.

بهتر است ابتدا پوست خود را با مرطوب کننده­‌هایی مانند اسید هیالورونیک هیدراته کنید، سپس با روغن­‌های گیاهی مسدود کننده آن را مهر و و موم کرده تا رطوبت جذب شده از سطح پوست خارج نشود. بهترین کار این است که به دنبال محصولی باشید که هر دو خاصیت مرطوب کننده و آبرسان را به طور همزمان راداشته باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان برای پوست چرب

این باور که پوست چرب نیازی به هیدراسیون و مرطوب کنندگی ندارد، اشتباه است،‌ زیرا کم آب شدن پوست ارتباطی به نوع پوست ندارد و بسته به آب و هوا، سبک زندگی و تغذیه غلط می­‌تواند ایجاد شود. در نتیجه نیاز به جذب رطوبت و ذخیره آن در سطح پوست همیشه احساس می­‌شود. محصولات مبتنی بر آب و سبک پیشنهاد مناسبی برای پوست­‌های چرب و جوشدار می­‌باشند. در ادامه به تعدادی از بهترین­‌ها اشاره می­‌کنیم.

۱- کرم مرطوب کننده پوست چرب دوتینی

Dotini Hydratant Oil Free Skin Cream

کرم مرطوب کننده دوتینی

کرم مرطوب کننده دوتینی حاوی عصاره فندق بوده که مرطوب کننده قوی با ماندگاری بالاست. این ماده ضد باکتری و آکنه بوده و با خاصیت لایه‌برداری از سطح پوست، سطح پوست را از لایه­‌های سطحی مرده پاک کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می­‌کند. این ویژگی به لطافت بیشتر، نرمی و جوان سازی پوست کمک می‌­کند. کنترل چربی و تنظیم چربی پوست از دیگر ویژگی‌­های این فرآورده می­‌باشد.

همانطور که می­‌دانید پوست­‌های چرب نیاز به شستشوی مداوم با شوینده‌­های مناسب دارند تا از تجمع چربی و باکتری­‌ها در منافذ و در نتیجه مسدود شدن آن‌ها جلوگیری شود. به همین خاطر استفاده از کرم مرطوب کننده پس از هر بار شستشو می­‌تواند رطوبت از دست رفته را به پوست باز گرداند. برق بیش از اندازه پوست را کنترل کرده و روی پوست خود احساس خنکی و سبکی می­‌کنید.

کشور صاحب برند فرانسه
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده  پوست چرب

۲- فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب پوست چرب

Dermatypique  Moisturizing Fluide For Oily Skin 50ml

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب پوست چرب

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک با استفاده از فناوری روز دنیا در به کار گیری کمپلکس مرطوب کننده قوی، توانسته سبب آزاد شدن تدریجی این مواد به درون لایه سطحی پوست (اپیدرم) شده و دوام و ماندگاری بالا برای آبرسانی و مرطوب کنندگی را تضمین کند. همچنین این مواد به تقویت سد دفاعی پوست و کنترل چربی آن کمک کرده و منافذ باز پوست را جمع می‌­کنند و از ایجاد جوش ممانعت می‌­کنند.

وجود کوآنزیم کیو ۱۰ با خاصیت آنتی اکسیدانی علاوه بر جوان­ سازی و نوسازی سلول­‌های پوستی مانع پیری زودرس پوست نیز می‌­شود. آنتی اکسیدان‌­ها از بروز سرطان‌­های پوستی و بیماری­‌های مختلف پوست جلوگیری می‌­کنند.

وجود ترکیبات گلایکولی، عصاره جلبک و عصاره آلوئه ورا، ویتامین ب۵، سرامید و PCA در این فرآورده تایید کننده کارایی بالای آن در آبرسانی عمیق به بافت‌های پوست و سپس ایجاد لایه مرطوب کنندگی محافظ بر روی سطح پوست می­‌باشد که از تبخیر و هدر رفت آب و رطوبت سطحی جلوگیری می­‌کند.

کشور صاحب برند فرانسه
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست چرب و حساس

۳- ژل کرم مرطوب کننده و ضد جوش اریکه مناسب پوست چرب و مختلط

Erikeh Anti Acne & Sebum Extract Regular Gel Cream 50 ml

ژل کرم مرطوب کننده و ضد جوش اریکه مناسب پوست چرب و مختلط

کرم مرطوب کننده ضد جوش اریکه علاوه بر لطافت و نرمی که به پوست می‌­دهد، توانمند است که جوش­‌های التهابی و هورمونی را بهبود بخشد و به تنظیم ترشح چربی کمک کند. جاذب‌­هایی در این محصول وجود دارد که چربی را جذب کرده و ظاهری مات، مخملی و نرم به پوست می­‌دهند. همچنین وجود ترکیبات آکریلات و هیدروکسی پروپیل گوار علاوه بر خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی باعث ایجاد لایه محافظ بر روی پوست می‌­شوند و از تجمع آلودگی و انسداد منافذ جلوگیری می­‌کنند.

بوتیلن گلایکول، عصاره آلوئه ورا و گلیسرین که ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده هستند سبب بهبود کیفیت پوست، نرمی و رطوبت رسانی عمیق به بافت‌­های پوست می­‌شوند. این مواد مانع تبخیر رطوبت و همچنین باعث جذب آب می‌­شوند.

عصاره آلوئه ورا ترمیم کننده و تنظیم کننده چربی پوست است. لاکتوفرین موجود در این فرآورده نیز با خاصیت ضد التهابی و تسکین دهنده، در بهبود جوش و آکنه تاثیر زیادی دارد.

کشور صاحب برند فرانسه
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست چرب و مختلط

۴- کرم آبرسان رزاکلین هیدرا کامپلکس مناسب پوست چرب

Rosaclin HydraSkin Intensive Moisturizing Cream for Oily skin

کرم آبرسان رزاکلین هیدرا کامپلکس مناسب پوست چرب

کرم آبرسان رزاکلین دارای ترکیبات فوق العاده قوی برای حفظ رطوبت و افزایش خاصیت کشسانی و الاستیسیته پوست می‌­باشد. کلاژن و الاستین هیدرولیز شده، علاوه بر نرمی پوست، شاداب کننده و جوان کننده پوست بوده و به نوسازی بافت پوست کمک می­‌کند. همچنین این مواد از پیری زودرس پوست و تجزیه شدن کلاژن به مرور زمان و با افزایش سن جلوگیری می­‌کنند. بعد از مصرف این کرم، پوست سرحال تر و بهتر می­‌شود.

روغن آرگان که از بهترین روغن­‌های گیاهی و طبیعی موثر در بهبود کیفیت پوست می‌­باشد. اسید هیالارونیک می­‌تواند ۱۰۰۰ برابر وزنش آب جذب کرده و به علت اینکه در بخشی از ساختار لایه‌­های زیرین پوست یافت می­‌شود، می‌­تواند به رطوبت رسانی عمقی منجر شود.

مواد و ترکیبات موجود در این نمونه عملکرد چندگانه دارند. از جمله این ویژگی­‌ها می‌­توان به خواص ضدالتهابی، رطوبت رسانی عمقی، آبرسانی، افزایش بازسازی سلولی، شادابی پوست صورت،‌ فاقد چربی،‌ ضد چروک،‌ ضد خشکی و ترمیم کننده پوست اشاره کرد.

کشور صاحب برند آلمان
نوع محفظه تیوپی
حجم ۱۰۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست چرب

۵- کرم مرطوب کننده با چربی کنترل شده دکتر ژیلا

DR.JILA MOISTURIZING CREAM

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا

کرم مرطوب کننده با چربی کنترل شده دکتر ژیلا از کرم‌­های موفق برای پوست­‌های چرب و مختلط می‌­باشد. داشتن ترکیبات طبیعی و آبرسان­‌های قوی از جمله عصاره بید کانادایی، عصاره گلیکوز آمینو گلیکان،‌ سدیم PCA، اوره و…. سبب رطوبت رسانی به بافت­‌های عمیق پوست می­‌شوند که این نرمی و لطافت به صاف، یکدست شدن و سرحال شدن بیشتر پوست و همچنین حالت ابریشمی آن منجر می‌­شوند. علاوه بر آن،‌ با کنترل چربی پوست به رفع انسداد منافذ و تجمع چربی نیز در درمان و برطرف کردن جوش، چربی اضافی و آلودگی موفق می‌­باشد.

این فرآورده سبب افزایش توان لایه شاخی سطح پوست در نگهداشتن رطوبت شده و آب مورد نیاز را تامین می­‌کند.

وجود روغن‌­های گیاهی و مغذی جوجوبا، آووکادو و روغن بابونه ضدالتهاب پوست می­‌باشد و همچنین از ایجاد آلرژی و تحریک منافذ خودداری می­‌کنند. که به نوعی سبب جمع شدن منافذ باز می­‌شوند.

ویتامین­‌های ای،‌ سی و ب۵ موجود در این کرم از پیری و چین و چروک ممانعت می­‌کند. ویتامین­‌ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به شادابی، جوان‌سازی و نوسازی سلول‌­های پوستی کمک شایانی می­‌کنند. وجود جاذب معدنی پرتوهای فرابنفش نور خورشید و محافظت از پوست در برابر آسیب­‌های ناشی از نور خورشید یکی از برترین مزیت­‌های این کرم مرطوب کننده است..

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۶۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست مختلط و چرب

۶- کرم مرطوب کننده کیوپ مناسب پوست چرب و مختلط

QUPE MOISTURIZING CREAM

کرم مرطوب کننده کیوپ

کرم مرطوب کننده کیوپ ابتدا با وجود ترکیبات مسدود کننده لای‌ه­ای روی سطح پوست ایجاد کرده و از تبخیر رطوبت پوست جلوگیری می‌­کند و پس از آن با وجود ترکیبات آبرسان مانند PCA، گلیسرین،‌ اوره، گلیسرید زیتون و …. رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌­کند.

کراتین موجود سبب بازسازی سد دفاعی پوست و تقویت آن می‌­شود. ترکیبات بدون روغن و جاذب موجود در این فرآورده به کنترل و تنظیم چربی پرداخته و باعث پیشگیری از تجمع باکتری‌­ها و چربی در منافذ پوست می‌­شوند. به این ترتیب کرم مرطوب کننده کیوپ توانسته با رطوبت رسانی به بافت­‌های پوست و ممانعت از تبخیر آب از سطح و کنترل چربی، نرم کننده و التیام بخش بوده و احساس سبکی و خنکی روی پوست را به ارمغان بیاورد.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست مختلط و چرب

۷- کرم مرطوب کننده درمالیفت پوست چرب

Dermalift moisturizing cream for oily skin

کرم مرطوب کننده درمالیفت پوست چرب

کرم مرطوب کننده پوست چرب درمالیفت خاصیت آبرسانی نیز دارد. زیرا دارای ترکیبات قوی گلیسرین، گلیسرید زیتون و PCA می­‌باشد. این مواد به خوبی می‌توانند رطوبت را به لایه‌­های عمیق پوست برسانند و میزان ترشحات سبوم و چربی را کنترل و محدود کنند.

می­‌توانید پس از هر بار شستشو با شوینده مناسب و زدودن آلودگی­‌ها و چربی­‌ها با اطمینان و چند بار در روز از این کرم بهره ببرید. همچنین پس از درمان­‌هایی که برای جوش صورت و چربی آن انجام می­‌دهید از این کرم استفاده کنید زیرا با مواد و عصاره‌­های طبیعی که داراست می­‌تواند در بهبود، رفع خشکی و از دست دادن رطوبت ناشی از درمان­‌های متعدد، شما را یاری کند.

عصاره تمشک و توت سیاه علاوه بر مغذی بودن، به روشن شدن و نرمی پوست نیز کمک می­‌کنند. این کرم خواص مختلفی از جمله نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و آبرسانی دارد.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست چرب

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان برای پوست خشک

با آمدن فصل سرما و کم شدن رطوبت هوا، مشکلات پوست­‌های خشک بیشتر می­‌شود و خارش، قرمزی،‌ پوسته پوسته شدن و …. آزار دهنده ­می‌شود. بهتر است قبل از اینکه خشکی پوست بیشتر شود و علائم تشدید یابند، اقدام به خرید و استفاده مداوم و روزانه از کرم‌­های مرطوب کننده و آبرسان کنید. مداومت در این امر می‌­تواند در رفع و حتی درمان خشکی و بدون آب شدن پوست کمک شایانی کند.

۱- کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک پوست خشک

DERMATYPIQUE Moisturizing Cream Normal to Dry Skin 50 ml

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک پوست خشک

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک با جدید ترین روش در آزادسازی تدریجی کمپلکس مرطوب کننده به درون لایه سطحی پوست (اپیدرم) توانسته یک آبرسانی عمقی و با دوام بالا ایجاد کند. وجود روغن­‌های گیاهی جوجوبا،‌ آرگان و آووکادو با عنوان مرطوب کننده و نرم کننده در این فرآورده هستند. همچنین عصاره جلبک، آلوئه ورا،‌ گلیسرین، PCA، گلیسرید زیتون و …. به عنوان آبرسان و مواد جاذب رطوبت این اطمینان را حاصل کرده‌­اند که استفاده همیشگی و روزانه از این کرم می‌­تواند در درمان خشکی و کم آبی پوست موثر باشد.

ترکیبات کم نظیر این کرم از پوست در برابر آلودگی­‌ها، خشکی و پیری زودرس محافظت می­‌کند. ویتامین کوآنزیم کیو ۱۰ نیز آنتی اکسیدانی است که در جهت شادابی و نوسازی سلول­‌ها عمل می­‌کند و از بروز چین و چروک و پیری پوست پیشگیری می­‌کند و حتی در درمان پیری پوست نیز موفق بوده است.

آنتی اکسیدان می­‌تواند از پوست در برابر انواع سرطان­‌ها و مشکلات پوستی محافظت کند. در یک نگاه کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک بافت مخملی و ابریشمی به پوست می­‌دهد و جوانی و شادابی را دوباره به آن باز می‌­گرداند.

کشور صاحب برند فرانسه
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست خشک

۲- آبرسان مناسب پوست خشک رزاکلین

Rosaclin HydraSkin Intensive Moisturizing Cream For Dry Skin

آبرسان رزاکلین

آبرسان رزاکلین دارای هیالارونیک اسید از قوی ترین مواد آبرسان به پوست می‌­باشد. سرشار از کلاژن و الاستین است. این دو ترکیب خاصیت کشسانی و الاستیسیته پوست را افزایش داده و به نوسازی، جوان سازی و شادابی پوست منجر می­‌شود.

روغن آرگان با خواص بسیاری که دارد می­‌تواند در تسکین درد، کاهش خارش و سوزش و قرمزی پوست به طور چشمگیری موثر باشد و همچنین رنگ پوست را بهبود دهد.

روغن زیتون،‌ ترکیبات گلایکولی و دایمتیکون نیز به سیالیت و پخش شدن راحت کرم بر روی سطح پوست کمک کرده و علاوه بر آن نرمی و لطافت به آن می‌دهند. آبرسان رزاکلین در پدیدار شدن آثار نرمی،‌ جوانی و بافت ابریشمی بسیار اثرگذار است. جلوی خشکی و پوسته پوسته شدن را گرفته و با جذب رطوبت، التهاب و قرمزی پوست را برطرف می­‌کند.

کشور صاحب برند آلمان
نوع محفظه تیوپی
حجم ۱۰۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست خشک

۳- کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته سین بیونیم مناسب پوست نرمال و خشک

Synbionyme 24-Hour Moisturizing Cream 40ml

کرم مرطوب کننده سین بیونیم

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته سین بیونیم از این رو که دارای ترکیبات متعدد و موثر مرطوب کننده و آبرسان و حتی نرم کننده می‌­باشد، تاثیر سریع و شگفتانه‌ای به دنبال دارد.

عصاره دانه کتان، شی باتر،‌ بتا گلوکان و عصاره سبزی شاهی با ایجاد لایه مسدود کننده بر روی پوست به حفظ رطوبت و جلوگیری از خروج آن منجر می­‌شوند. همچنین این ترکیبات مقوی پوست بوده و به افزایش سنتز کلاژن کمک می‌­کنند. با افزایش سنتز کلاژن، پوست شاداب، جوانی و سرحالی پیدا کرده و دوباره سلول‌های تازه شروع به فعالیت می­‌کنند.

ویتامین ای نیز که هم درمان کننده و هم پیشگیری کننده از پیری و چین و چروک است، از دیگر ترکیبات این فرآورده محسوب می­‌شود.

گلوکز و گلیسرین نیز با آبرسانی عمقی و بدون ایجاد چربی بر روی پوست حس لطافت و تازگی به شما می‌­دهد.

کرم مرطوب کننده سین بیونیم مدعی است که اثر گذاری طولانی مدت تا ۲۴ ساعت را برای شما به دنبال دارد. ترکیبات و اجزای آن موید این ادعاست.

کشور صاحب برند فرانسه
نوع محفظه تیوپی
حجم ۴۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست نرمال و خشک

۴- کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی لایت لایسل مناسب پوست خشک

Liesel Moisturizing Cream Model Hydrasel Rich

کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی لایت لایسل

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایت لایسل آبرسانی عمقی به لایه­‌های مختلف پوست می­‌کند. رطوبت رسانی سه بعدی سبب ایجاد تعادل آب در لایه‌­های مختلف پوست می­‌کند. درخشندگی، لطافت و نرمی با جذب سریع این کرم بر روی پوست ممکن می‌­شود.

انواع سرامید­های به کار رفته در این فرآورده به تقویت سد دفاعی پوست و ترمیم و بازسازی بافت­‌های آسیب دیده کمک شایانی می­‌کند و از تبخیر و خروج آب از پوست جلوگیری می­‌کنند.

هیالارونیک اسید، شی باتر، عصاره مخمر، روغن آووکادو، ویتامین ب۵، آلانتوئین، بیسابولول و ….ترکیبی درخشان از انواع آبرسان‌های قوی، مرطوب کننده، نرم کننده و حتی ضد پیری و روشن کنندگی پوست بوده که تاثیر شگفت انگیزی در استفاده روزانه و همیشگی برای مصرف کننده به دنبال دارد. این تاثیر در درمان و پیشگیری از پیری،‌ خشکی، چین و چروک و سرحال شدن بیشتر، روشن شدن و شادابی پوست به نمایش گذاشته می­‌شود.

ویتامین سی و ای نیز که آنتی اکسیدان بوده و خواص بی نظیری برای پوست دارند در این کرم یافت می­‌شوند. از جمله خواص آن می‌­توان به ضد پیری، ضد سرطان­‌های پوستی و همچنین افزایش توان و مقاومت پوست اشاره کرد.

ویتامین کا از جمله موادی است که در کمتر محصولی به چشم می­‌خورد و مانع از شل شدن و افتادگی پوست می­‌شود، در این کرم استفاده شده است.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۴۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست نرمال و خشک

۵- کرم مرطوب کننده لافارر مناسب پوست خشک

La `farrerr moisturizing hand and face cream suitable for dry skin

کرم مرطوب کننده لافارر

کرم مرطوب کتنده لافارر حاوی روغن بادام، روغن زیتون و عسل می­‌باشد که روند پیری پوست را کند کرده و با خشکی و زبری مقابله می­‌کنند. این روغن­‌ها، لایه‌ای محافظ در برابر تبخیر آب از پوست تشکیل می­‌دهند. به دنبال این مواد، گلیسیرن، سدیم هیالارونات، سدیم PCA و اوره با جذب رطوبت از جو و پوست، دوباره آب از دست رفته را برگردانده و شادابی و طراوت را به ارمغان می­‌آورند.

عصاره بابونه، کالاندولا و آلوئه ورا نیز از دیگر ترکیبات موثر و نرم کننده هستند که علاوه بر آن، تسکین دهنده، ضد التهاب و قرمزی و همچنین روشن کننده پوست نیز می­‌باشند. ترمیم کننده لایه اپیدرم و تقویت کننده سد دفاعی پوست هستند. همین سد ازخروج آب ممانعت می­‌کند و رطوبت رسانی و مرطوب کنندگی را با دوام و عمیق کرده و جوان ساز پوست می‌­باشد.

احیای بافت­‌های پوستی از دیگر مزایای این کرم و اطمینان بخش برای استفاده روزانه در درمان و بهبود خشکی و مشکلات بی آب شدن پوست است. این فرآورده را برای دست و صورت به کار ببرید.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۷۵ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست خشک

۶- کرم مرطوب کننده بدن فیس دوکس هیدرازوم مناسب پوست‌های خشک و حساس

Facedoux Hydrasome Body Moisturizing Cream 

کرم مرطوب کننده بدن فیس دوکس هیدرازوم

کرم مرطوب کننده بدن فیس دوکس هیدرازوم تاثیر و ماندگاری بالا در رطوبت رسانی دارد و مدعی است که ۲۴ ساعت دوام آبرسانی این کرم است. احیای بافت پوست و جوان سازی می­‌تواند تاثیر شگفتانه همین رطوبت رسانی عمیق به بافت‌­ها و لایه­‌های زیرین پوست باشد.

روغن­‌های گیاهی،‌ گلیسرین،‌ گلیسرید زیتون و سدیم لاکتات که آبرسان هستند، از تبخیر و خروج رطوبت از پوست جلوگیری کرده و نرمی و طراوت بی­‌نظیری به آن می­‌دهند. عصاره گیاه پنج انگشت قابض پوست و از شل شدن و افتادگی آن پیشگیری می­‌کند.

ویتامین ای و سی که آنتی اکسیدان و جوان کننده‌­ هستند با جلوگیری و درمان چین و چروک­‌های پوست، به جوانی، شادابی و نرمی بیشتر پوست کمک می‌کنند.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۱۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست خشک و حساس

۷- کرم مرطوب کننده قوی هیدرالیفت درمالیفت پوست خشک و خیلی خشک

DERMALIFT MOISTURIZING CREAM

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرازوم برای رطوبت رسانی به عمیق ترین لایه‌­ها و حفظ رطوبت لایه شاخی پوست از ترکیبات موثر، مرطوب کننده و آبرسان قوی استفاده کرده است.

ترکیباتی نظیر روغن دانه آفتابگردان،‌ آووکادو، آلانین و کراتین که به واسطه لایه‌­ای مسدود کننده بر روی پوست از هدر رفتن رطوبت و تبخیر آن جلوگیری می‌کنند. کراتین به بازسازی سد دفاعی پوست نیز کمک می­‌کند.

گلیسرین، گلیسرید زیتون، اوره،‌ساکارید هیدرولیزات و سدیم لاکتات نیز آبرسان‌­های قوی هستند که رطوبت را به پوست برگردانده و به آن شادابی، طراوت و جوانی می‌­بخشند.

کرم مرطوب کننده درمالیفت مناسب تمام نقاط بدن می­‌باشد و می‌­تواند همزمان نرم کننده، ترمیم کننده،‌ تسکین دهنده، آبرسان و مرطوب کننده باشد تا تمام مشکلات پوست­‌های خشک و خیلی خشک و زبر را در هم آمیزد و درمان کند.

کشور صاحب برند ایران
نوع محفظه تیوپی
حجم ۵۰ میلی لیتر
گروه مصرف کننده پوست خشک و خیلی خشک

.

سخن پایانی

توصیه می شود از صفحه مرطوب کننده‌ها در داروخانه آنلاین نسخه اول دیدن فرمایید. با آگاهی از مواد و اجزای هر محصول و راهنمایی کارشناس داروخانه به انتخاب و خرید آگاهانه و متناسب با مشکل پوستی  و نوع پوست خود دست پیدا کنید.

با خواندن مقاله تشخیص نوع پوست ابتدا تیپ پوستی خود را مشخص کرده و سپس به دنبال محصول مناسب باشید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید