برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

ترولی آرایشگاهی و بهترین مدل های آن در سال ۲۰۲۰

آرایشگاه های یکی از مکان های پر رفت و آمد در روز به شمار می آیند. روزانه تعداد زیادی از زنان و مردان برای امور اصلاح، زیبایی، تغییر اندازه مو، تنوع در رنگ مو، تغییر در چهره و .... به این سالن های زیبایی مراجعه می کنند. شاید اولین چیزی که نظر مخاطب را در این سالن ها به خود جذب می کند، تجهیزات مناسب و زیبا و ظاهر آراسته و تمیز این مکان هاست. چرا که به شخصی ترین امور افراد مربوط می شود. تجهیزات آرایشگاهی از جمله ترولی ارایشگاهی یکی از پر مصرف ترین و در دسترس ترین وسایلی است که وسایل جزئی تر از جکله برس، شانه، دستکش، تیغ، کاسه، گیر مو و.... را در خود جای می دهد. اهمیت این ترولی ها سبب شده تا در این مقاله به معرفی ویژگی ها و انواع آن بپردازیم.
انواع ترولی آرایشگاهی

 

ترولی آرایشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات سالن های آرایش و زیبایی محسوب می شود. در عبارت کلی، ترولی به وسایلی گفته می شود که شبیه به کمدهای کوچک طبقه دار هستند، با این تفاوت که دارای چرخ می باشند و شما می‌توانید به راحتی آنها را به قسمت های مختلف سالن آرایشگاه حرکت دهید. خرید ترولی برای استفاده در آرایشگاه، مزایای زیادی را به همراه دارد. این تجهیزات در ابعاد، اندازه ها و مدل های مختلف ساخته شده ‌اند و از درهم ریختگی و بی نظمی لوازم و وسایل آرایشگاهی جلوگیری می کنند.

شمای کلی ترولی آرایشگاهی

اگر به یک ترولی آرایشگاهی نگاه کنید آن را به صورت کشوها و طبقه های متعدد می بینید که در هر یک از این قسمت ها هم بخش های کوچکتری وجود دارد. به طور مثال در یک قسمت از ترولی، برس ها و شانه های مو و سشوار قرار می گیرد. در قسمت دیگر، انواع سایه چشم و قلم موها را قرار می دهند. در یک قسمت دیگر هم می توان انواع آینه‌ های کوچک آرایشی یا لوازم آرایش مو را سازماندهی نمود.

آنچه مسلم است اینکه ترولی آرایشگاهی در ساماندهی تجهیزات آرایشی به آرایشگران کمک می کند. برخی از مدل های ترولی هم به گونه ای طراحی شده اند که هر شخص بتواند یکی از آنها را در خانه خود داشته باشد. به طور مثال انواع ترولی که شبیه به چمدان چرخدار طراحی شده و شما می توانید آن را کنار اتاق شخصی خود یا اتاق خواب بگذارید. این مدل از ترولی آرایشی، ابعاد کوچکتری در مقایسه با ترولی آرایشگاهی بزرگ دارند. برای اینکه در چیدن لوازم آرایشی سر در گم نشوید، بهتر است از ترولی استفاده کنید.

 تقسیم بندی انواع ترولی آرایشگاهی

انواع ترولی آرایشگاهی را  بر اساس معیارها و فاکتورهای مختلفی طبقه بندی می کنند. برخی از انواع تجهیزات دارای چرخ هستند و به طور کلی یک ترولی متحرک محسوب می شوند؛ برخی دیگر از انواع ترولی قابل استفاده در آرایشگاه، دارای پایه هستند و علاوه بر این که می توانید آن ها را حرکت دهید، در یک مکان هم ثابت باقی می مانند. برخی دیگر از انواع ترولی قابل استفاده در آرایشگاه به صورت رومیزی یا پرتابل طراحی شده است. این تجهیزات نظم دهنده، شبیه به چمدان باز و بسته می شوند و قسمت های متنوع کوچک و بزرگی دارند.

از دیدگاه دیگر، انواع ترولی آرایشگاهی به صورت کشویی باز و بسته می شوند؛ یعنی شما ۶ یا ۷ طبقه، بسته به مدل این تجهیزات، در این ترولی می بینید که برای نظم لوازم آرایشگاهی در نظر گرفته شده و برای استفاده از هر طبقه، آن را به سمت جلو باز می کنید و سپس می بندید؛ چیزی شبیه به کشوهای کابینت آشپزخانه.

ترولی آرایشگاهی رومیزی

اگر شما هم یک سالن آرایشگاهی دارید، قطعاً باید از انواع ترولی آرایشگاهی بزرگ و رومیزی استفاده کنید. ترولی رومیزی برای لوازم آرایش صورت و مو بیشتر کاربرد دارد. ترولی که ابعاد بزرگتری دارد و کنار سالن قرار می‌گیرد برای لوازم و وسایل بزرگ تر طراحی شده است. برخی از انواع ترولی هم دارای دسته هستند و می توانید به راحتی شبیه به چمدان، آن را حمل کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین انواع ترولی آرایشگاهی را بخرید بهتر است ابتدا مکانی که قرار است این تجهیزات را در آنجا استفاده کنید ارزیابی نمایید. ابعاد و اندازه های ترولی نباید به گونه‌ای باشد که در رفت و آمد مشتریان در آرایشگاه اختلال ایجاد کند. اگر ترولی رومیزی را می‌خرید، نباید فضای زیادی را روی میز اشغال کند و مزاحم آرایش شما باشد.

در ادامه این قسمت شما را با زیباترین و بهترین مدل های ترولی آرایشگاهی آشنا می کنیم که در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین محصولات معرفی شده اند.

 بهترین ترولی آرایشگاهی که در سال ۲۰۲۰  معرفی شده اند :

۱- ترولی ASCASE

این ترولی آرایشگاهی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و دو قسمت مجزا دارد. طراحی فوق العاده بی نظیر این ترولی موجب محبوبیت و افزایش فروش آن در میان آرایشگرها و سالن های آرایشی گشته است. این ترولی مجهز به چرخ های متحرک است و نمای خارجی آن از چرم pvc ساخته شده و زیبایی خیره کننده ای را برای این محصول به وجود آورده است. گوشه ها و زاویه های این ترولی، بادوام و محکم هستند و آسیبی به  اطراف خود وارد نمی کنند.

چرخ های این ترولی آرایشگاهی به گونه ای طراحی شده که می توانید بارها این تجهیزات را در زاویه های ۳۶۰ درجه حرکت دهید. چرخ‌های این ترولی قابل قفل شدن هستند. وزن این ترولی حدود ۱۱ کیلوگرم است و مجهز به ۲ کشو در قسمت پایین و یک قفسه در قسمت بالا می باشد. درب قفسه ها  به سمت چپ و راست، باز و بسته می شود و مجهز به قفل است. برای نظم و ساماندهی بیشتر به انواع لوازم آرایش خود، ترولی آرایشی ASCASE یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

۲- ترولی KIOTA 

برای آن دسته از افرادی که به خرید ترولی آرایشگاهی حرفه ای با طراحی منحصر به فرد بسیار اهمیت می‌دهند، محصول ترولی KIOTA در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. این ترولی برای آرایشگرهای حرفه‌ای یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. این محصول با استفاده از چرم با دوام و استحکام بالا ساخته شده است و از تعداد ۸ سینی متحرک از جنس پلاستیک مقاوم تشکیل شده، بنابراین فضای ذخیره سازی فراوانی را فراهم آورده است.

اگر به طبقات و فضای قسمت های مختلف این ترولی آرایشگاهی نگاه کنید، انواع و مدل های مختلف از لوازم آرایشی، از ریزترین وسایل تا برس ها و شانه های بزرگ را می‌توانید در داخل آنها قرار دهید. در هر یک از قسمت های ترولی، چند نگهدارنده قرار دارد که می توانید قلم موها و برس های آرایشی کوچک را داخل آن بگذارید. همچنین این ترولی دارای دو جیب عمودی است که نگهداری لوازم آرایشی باریک و کوچک را ساده تر کرده است.

ترولی آرایشگاهی KIOTA دارای چرخ می باشد و به عنوان تجهیزاتی که یک مجموعه آرایشی را با نظم و ساماندهی فوق‌العاده برای شما فراهم می‌کند، در دسترس قرار دارد. علاوه بر این که جای کمتری اشغال می کند، شما به راحتی می توانید آن را در هر مکانی منتقل کنید. یک قسمت شبیه به چمدان هم در قسمت بالای ترولی تعبیه شده درب آن به سمت بالا باز و بسته می شود.

۳- ترولی Qivange 

یکی دیگر از انواع ترولی آرایشگاهی که در سال ۲۰۲۰ مورد توجه قرار گرفته، بیشتر شبیه به یک چمدان مسافرتی است. این ترولی دارای چهار چرخ می باشد که در هر زاویه ای حرکت می کند. چرخ ها قابلیت قفل شدن دارند. این محصول از سه قسمت مجزا تشکیل شده است؛ ۲ کشو که در قسمت پایین قرار گرفته و یک بخش شبیه به یک صندوقچه در قسمت بالا وجود دارد و درب آن به سمت بالا باز و بسته می شود. این ترولی آرایشگاهی قابل حمل است و حتی می توانید آن را شخصاً داشته باشید و در مسافرت استفاده کنید. لایه بیرونی این محصول از چرم ساخته شده است و دوام بالایی دارد. اگر به دنبال یک ترولی متحرک برای کسب و کار خود هستید به نظر می رسد این مدل زیبا و با دوام، انتخاب خوبی برای شما باشد.

۴- ترولی AW 

یکی دیگر از انواع ترولی آرایشگاهی، تجهیزاتی هستند که طراحی متفاوتی با انواع ترولی دارند که در بالا معرفی کردیم. این ترولی دارای یک آینه است که با نورهای ال ای دی مجهز شده است. علاوه بر این که می‌توانید لوازم آرایشی را در کشوها و طبقات مختلف آن نظم دهی کنید، نورهای ال ای دی در اطراف آینه کمک می کنند که شما هنگام آرایش کردن، نور کافی در اختیار داشته باشید.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این ترولی آرایشگاهی تعبیه شده، پورت های USB است که می تواند وسیله شارژ تلفن همراه شما هم باشد. چرخ های ترولی در هر زاویه حرکت می کنند و ارتفاع آنها قابل تنظیم است. این ترولی برای آرایشگرهایی که در مکان‌های مختلف کار می‌کنند، یک مزیت محسوب می‌شود. نمای ظاهری این تجهیزات هم شبیه به چمدان است.

نکات مهم در خرید ترولی آرایشگاهی

اگر می خواهید ترولی آرایشگاهی را برای سالن آرایشگاه خود بخرید یا برای مصارف شخصی آن را تهیه کنید در هر صورت نیاز دارید که مهم ترین نکات و اصول در این مورد را بدانید. برای درک بهتر این مسئله و یک خرید مناسب، مهمترین نکات در خرید ترولی را به صورت فهرست گونه معرفی می کنیم:

  • ابعاد ترولی را در نظر بگیرید: مهمترین و اولین ویژگی در خرید ترولی آرایشگاهی در نظر گرفتن ابعاد و اندازه های آن است. این به شما کمک می‌کند که آن را راحت تر جابجا کنید یا فضای کافی برای لوازم آرایش خود داشته باشید.
  • در نظر گرفتن فضای ذخیره سازی: شما باید نوعی از ترولی آرایشی را استفاده کنید که فضای کافی برای لوازم داشته باشد. به تعداد کشوها، قفسه ها و طبقه ها و حتی جیب ها در ترولی دقت کنید.
  • قابلیت حمل: بهترین انواع ترولی آرایشگاهی دارای چرخ هایی هستند که در زاویه ۳۶۰ درجه حرکت می کنند و قابلیت قفل شدن دارند.
  • کیفیت ساخت: یکی دیگر از نکات مهم در خرید ترولی در نظر گرفتن کیفیت موادی است که برای ساخت این تجهیزات به کار رفته است. باید مطمئن شوید که ترولی، بادوام و ماندگار است و به سادگی لایه رویی آن پاره نمی شود یا دچار ساییدگی نمی گردد.

سخن پایانی

آرایشگاه ها باید مکانی امن و مطمئن برای زیبایی و تزئین افراد باشند. استفاده از وسایل و تجهیزات مناسب آرایشگاهی و همچنین مواد مطمئن مورد استفاده در آن، می تواند حس اطمینان و آرامش را به مخاطب و مشتری خود دهد. در این صورت امور زیبایی هر چه بهتر و با دوام تر انجام می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
خواص CAPRYLOYL SALICYLIC ACID چیست؟

خواص CAPRYLOYL SALICYLIC ACID چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
سبد خرید