برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

ضد آفتاب کودک

در این مقاله با کرم ضد آفتاب کودک، ویژگی‌ها، عملکرد، ممنوعیات و مواد غیر مجاز موجود در کرم ضد آفتاب آشنا می‌شوید. آفتاب می‌تواند اثرات جبران ناپذیری را روی پوست کودکان از همان ابتدا وارد کند. تنها با استعمال یک کرم ضد آفتاب مناسب می‌توان از بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری کرد. بررسی و دقت در خرید و انتخاب کرم ضد آفتاب کودک به دلیل حساسیت پوست کودکان حائز اهمیت است. از این رو نکاتی را برای انتخاب آگاهانه به شما ارائه کرده‌ایم.

امروزه بسیاری از والدین به زیبایی و سلامت پوست کودک خود اهمیت می‌دهند و به همین دلیل اقدام به خرید کرم ضد آفتاب کودک می‌نمایند. ولی زمانی که می‌خواهند این کرم را خریداری نمایند باید به ویژگی‌های آن توجه بسیار زیادی داشته باشند تا بهترین کیفیت و برند آن را خریداری نمایند. کرم ضد آفتاب نیز مانند بسیاری از محصولات مراقبتی دیگر دارای تاریخ انقضاء می‌باشد. پوست کودکان نسبت به پوست بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار می‌باشد و به همین دلیل باید کرم مورد استفاده برای پوست کودکان بهترین کیفیت را داشته باشد.

ضد آفتاب کودک

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب کودک

برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که کرم ضد آفتاب کودک دارد و شما باید برای خرید آن به این ویژگی‌ها دقت داشته باشید عبارتند از:

۱. برندهای شناخته شده

دقت داشته باشید که کرم ضد آفتاب کودک را باید از برندهای شناخته شده خریداری کنید. در واقع کر‌م‌هایی که از برندهای شناخته شده می‌باشند ترکیبات مفیدی برای پوست دارند و شما می‌توانید از ترکیبات درون آن اطمینان کافی به دست آورید. ولی برخی برندهای دیگر که شناخته شده نمی‌باشند ترکیبات مفیدی درونشان وجود ندارد و به همین دلیل نه تنها برای پوست فایده‌ای ندارد، بلکه به پوست آسیب هم می‌رسانند. شما با یک جستجوی ساده می‌توانید برندهای شناخته شده کرم ضد آفتاب را شناسایی کنید و یکی از بهترین آن‌ها که با هزینه‌ و بودجه شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری نمایید و برای کودک خود مورد استفاده قرار دهید.

بهترین ضد آفتاب های کودک

۲. فرم ایده آل در کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب کودک در فرم‌های متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را که کیفیت بیشتری دارد خریداری کنید. کرم، دستمال و ژل از جمله مهمترین فرم‌های آن می‌باشد. کرم برای تمامی قسمت‌های بدن مورد استفاده است و یکی از بهترین انتخاب‌هایی می‌باشد که شما برای پوست کودک خود می‌توانید داشته باشید. در واقع باید بدانید بدن کودکان بیشتر در معرض آفتاب سوختگی قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید از بهترین مواد برای مراقبت از پوست آن‌ها استفاده شود. بسیاری از پزشکانی که با انواع کرم‌های ضد آفتاب آشنایی دارند تاکید دارند والدین باید بهترین کرم ضد آفتاب را برای کودک خود خریداری کنند و با بررسی نوع و ویژگی‌های پوست کودک شما می‌توانند یکی از بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کنند.

۳. دارا بودن مواد معدنی

کرم ضد آفتاب کودک باید بر پایه مواد معدنی باشد تا پوست کودکان را مورد محافظت قرار دهد. دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی از آن دسته مواد معدنی مهمی می‌باشند که در کرم‌های ضد آفتاب کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با دیدن لیبل محصول مشاهده کنید که آیا این مواد در کرم به کار رفته و یا نرفته است. یکی از بهترین ترکیب‌های محافظ برای پوست کودکان همین موادی می‌باشد که نام بردیم، اما باید دقت داشته باشید تنها ایراد آن این است که امکان دارد به خوبی جذب نشود و یک لایه سفید روی پوست ایجاد کند.

ضد آفتاب دارای مواد معدنی برای کودک

۴. کرم‌های بی اسانس

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک کرم ضد آفتاب کودک می‌تواند داشته باشد این است که رایحه و بو نداشته باشد. در واقع باید به خوبی دانست که عطر و رایحه‌های شیمیایی در کرم برای کودکان بسیار خطرناک می‌باشد، به همین دلیل بهتر است این مواد در ضد آفتاب کودکان وجود نداشته باشد. زمانی که می‌خواهید کرم ضد آفتاب کودک خود را خریداری کنید به این ویژگی آن باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و کرم را مورد بررسی قرار دهید. پوست کودکان دارای حساسیت بسیار زیادی است. از این رو توجه به این نکات برای خرید آگاهانه ضروری است.

نکاتی در خرید کرم ضد آفتاب کودک

شما باید برای خرید کرم ضد آفتاب کودک به برخی از موارد بسیار مهم توجه داشته باشید و از این موارد پرهیز نمایید. نکات زیر را باید جدی بگیرید و از آن‌ها اجتناب کنید.

نکات مهم در خرید ضد آفتاب کودک

۱. مواد مجاز مورد استفاده شده در کرم

در برخی از کرم‌ها دو ماده به نام‌ اکسی بنزون و آوو بنزون وجود دارد که شما باید دقت داشته باشید این دو ماده در کرم ضد آفتاب کودک وجود نداشته باشد. زمانی که این مواد از راه پوست کودک وارد شود امکان دارد هورمون‌های متعددی در بدن او تولید گردد. بدن نوزادان حساسیت بسیار زیادی دارد و شما باید به سلامت آن توجه داشته باشید، بنابراین دقت کنید این دو ماده درون کرم ضد آفتاب کودک وجود نداشته باشد.

۲. عدم وجود پارابن

پارابن یکی از موادی می‌باشد که برخی از برندهای ناشناخته کرم ضد آفتاب کودک از آن استفاده می‌کنند و بسیار خطرناک می‌باشد. برخی از تولیدکنندگان کرم ضد آفتاب برای اینکه انقضاء آن را بالاتر ببرند از این ماده استفاده می‌کنند و خطرات بسیار زیادی را برای کودکان به بار می‌آورند. بسیاری از تحقیقاتی که روی پارابن انجام شده است، محققان را به این باور رسانده که استفاده زیاد از این ماده، کودکان را در معرض سرطان قرار می‌دهد. به همین دلیل بهتر است از این ماده استفاده زیادی نشود و شما هم در صورتی که این ماده را در کرم مشاهده کردید آن را خریداری نکنید.

۳. عدم وجود اسید

برخی از تولید کنندگان ممکن است از اسیدهای مجاز برای تولید کرم ضد آفتاب کودک استفاده کنند. این اسیدها به چهار دسته تقسیم بندی می‌شوند. شما می‌توانید این اسیدها را به طور طبیعی در دانه‌های قارچ و خوراکی مشاهده کنید. برخی از تولید کنندگان کرم‌های نامعتبر، به لوسیون‌های ضد آفتاب این اسیدها را اضافه می‌کنند. این مواد با این‌که در ضد آفتاب‌های بزرگسالان مورد استفاده قرار می‌گیرد در کرم های ضد آفتاب کودکان نباید استفاده شود چرا که برای کودکان سمی می‌باشد. سمی بودن این اسیدها موجب می‌شود که پوست کودک به آن آلرژی پیدا کرده و واکنش نشان دهد.

۴. عدم وجود پروپیلین گلیکول

یکی از مواد خطرناک دیگری که موجب معطر شدن کرم ضد آفتاب کودک می‌شود پروپیلن گلایکول می‌باشد و خطرات بسیار زیادی را برای پوست کودکان به همراه دارد. در واقع تولیدکنندگان زیادی هستند که کرم‌های ضد آفتاب ناشناخته‌ای را وارد بازار می‌کنند و برای مرطوب کردن و همچنین عطر دار کردن محصول از این ماده استفاده می‌کنند. این ماده شیمیایی تحریک پذیری پوست را بسیار بالا می‌برد و اگر از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنید امکان دارد پوست کودک دچار اثرات منفی شود. کرم‌هایی که حاوی این ماده هستند را به هیچ عنوان نباید خریداری  و مورد استفاده قرار دهید. به دلیل این که زیبایی پوست کودک و رطوبتی که دارد به طور کلی از بین می‌رود. در واقع شما باید به خوبی بدانید بسیاری از انواع کرم ضد آفتاب کودک که در بازار وجود دارد دارای این مواد شیمیایی می‌باشد و اگر این مواد وارد پوست شوند بدون شک لطمه بزرگی به پوست کودک وارد می‌سازد.

۵. عدم وجود مواد نگهدارنده

بسیاری از والدین شاید بر این باور باشند که اگر از کرم ضد آفتاب کودک تابستان سال گذشته روی پوست کودک خود بزنند موردی ندارد و به همین دلیل این کار را انجام می‌دهند. استفاده از کرم‌هایی که برای سال گذشته بوده است روی پوست کودک یکی از بدترین اشتباهاتی است که برخی از والدین امکان دارد انجام دهند. مواد نگهدارنده‌ای که در کرم‌های ضد آفتاب کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد موجب می‌شود پوست کودک دچار آسیب شود. به همین دلیل والدین باید به خوبی دقت داشته باشند. بیشتر مواد نگهدارنده‌ای که برای تولید کرم ضد آفتاب کودک مورد استفاده قرار می‌گیرند سمی هستند و به پوست آسیب جدی وارد می‌سازند. والدینی که می‌خواهند برای کودک خود کرم ضد آفتاب خریداری کنند باید به این ویژگی دقت بسیار زیادی داشته باشند، در این صورت بهترین کرم را خریداری خواهند کرد.

موادغیر مجاز در کرم ضد آفتاب کودک

سخن پایانی

نکاتی که در بالا به عنوان ویژگی‌های کرم ضد آفتاب کودک بیان کردیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بین انواع کرم‌های متفاوت یکی از بهترین مدل‌های آن را خریداری کنید و برای پوست کودک خود مورد استفاده قرار دهید. برخی از ترکیبات شاید اسم طولانی داشته باشند و به همین دلیل از این‌که در مورد آن‌ها جستجو کنید پشیمان می‌شوید. ولی باید بدانید که شما تنها با یک جستجوی ساده می‌توانید اطلاعات تان را در مورد آن کرم و مواد درونی آن افزایش دهید و سپس اقدام به خرید کرم نمایید.

ما در داروخانه آنلاین نسخه اول طبق اصولی که داریم شما را با ویژگی‌ها، ترکیبات، اطلاعات علمی و کامل هر محصول به طورجداگانه آشنا کرده و در انتخاب و نحوه تشخیص صحیح نیازتان راهنمایی می‌کنیم. برای انتخاب آگاهانه، بررسی محصولات کمک بزرگی به شما خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید