برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

نکات مهم آرایش ابرو که کمک می کنند چهره زیباتری داشته باشید…

در صورتی که ابروهای پراکنده، نامنظم و کم پشت دارید، جای نگرانی نیست! لوازم آرایشی ابرو به کمک شما می آیند و شما در چند حرکت ساده می توانید ابروهای زیباتری داشته باشید و چهره خود را شاداب تر و جوان تر نشان دهید. این لوازم آرایش به منظور نظم بخشیدن و زیباتر نشان دادن ابروها طراحی و تولید شده اند. امروزه یکی از ساده ترین کارها برای داشتن ابروهای پر پشت و منظم استفاده از همین ابزارها مانند مداد ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو و ... می باشد که علاوه بر راحتی و سرعت عمل آن، کم هزینه و در همه جا کاربرد دارد. همچنین می توان بدون نگرانی، هر بار مدل ابروها را اندکی تغییر داد. در این مقاله در این باره بیشتر می خوانید.
آرایش ابرو

خرید بهترین لوازم آرایش ابرو یکی از ضروریات خرید لوازم آرایشی برای صورت است. هر فردی که به خرید ست لوازم آرایشی علاقه دارد، یکی از انواع لوازم آرایشی مخصوص ابروها را نیز در داخل آن سفارش می دهد. لوازمی که برای آرایش ابرو به بازار ارائه می شوند به همان منظور طراحی شده اما ممکن است از سایر لوازم آرایشی صورت نیز برای زیباتر کردن ابروها استفاده شود. اگر ابروهای پراکنده، نامنظم و کم پشت دارید، جای نگرانی نیست! لوازم آرایشی ابرو به کمک شما می آیند و شما در چند حرکت ساده می توانید ابروهای زیباتری داشته باشید و چهره خود را شاداب تر و جوان تر نشان دهید.

آرایش ابرو چیست؟

استفاده از لوازم آرایش ابرو برای آن دسته از خانم هایی که هنوز ابروهای خود را مرتب نکرده اند یا اپیلاسیون و بند انداختن را انجام نداده اند، نیز قابل استفاده است؛ کافی است انواع ابزارهایی که در بازار وجود دارد را بررسی کنید و سپس متناسب با نیاز خود، بهترین لوازم آرایشی برای ابروها را خریداری کنید. با توجه به اینکه خانم ها در هر گروه سنی به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند، خرید لوازم آرایشی صورت به خصوص، آرایش چشم و ابرو در اولویت خرید قرار دارد. به همین جهت در یک مطلب اختصاصی درباره ترفندها و نکات مهم در خرید لوازم آرایشی و استفاده از آن ها برای زیباتر کردن چهره می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا این فرآیند برای شما ساده تر باشد.

آرایش ابرو به فرایندهای و کارهایی اطلاق می شود که چهره را زیباتر می کند و ابروها را منظم تر جلوه می دهد. توجه خاص به نحوه  استفاده از لوازم آرایشی برای چشم ها و لوازم آرایش صورت می تواند به نوعی بر زیبایی ابروها تاثیر بگذارد تا جایی که چهره افراد را به طرز شگفت انگیزی تغییر می دهد! برخی از انواع آرایش های ابرو، ظاهری طبیعی دارند و شما به سختی می‌توانید متوجه شوید که چه نوع آرایشی برای آنها به کار رفته است. اگر ظاهر ابروهای شما ساده تر و جذاب تر باشد، به تعادل در آرایش چشم ها نیز کمک کرده اید!

انواع ابزارها و لوازم آرایش ابرو که می توانید استفاده کنید

اگر در بازار به خرید لوازم آرایشی برای ابرو مشغول باشید، با ابزارهای مختلف و مواد آرایشی متعددی برخورد می کنید. برخی از این محصولات را در این قسمت معرفی می‌کنیم:

سایه چشم

یکی از محصولاتی که جنبه کاربردی زیادی در لوازم آرایشی صورت دارد، سایه چشم است. تعجب نکنید! سایه چشم هم برای آرایش چشم به کار می رود و هم برای آرایش ابرو. از سایه چشم که به صورت پودری شکل است می توانید برای پر کردن داخل ابروها استفاده کنید. این کار برای افرادی توصیه می‌شود که ابروهای نازک و کم پشت دارند. اگر این کار را انجام می‌دهید، رنگ سایه چشم که داخل ابرو به کار می رود باید با رنگ موهای شما سازگار باشد.

مداد ابرو

یکی از متداول ترین و پرمصرف ترین انواع لوازم آرایش ابرو، مداد ابرو است. همانطور که از نام این محصول بر می‌آید، شبیه به یک مداد می باشد که به رنگ های مختلف عموماً مشکی و قهوه ای در بازار پیدا می کنید. اگر قرار است ابروهای خود را با مداد ابرو زیباتر کنید، مطمئن شوید که نوک مداد را تیز کرده اید. در این حالت است که ابروهای شما درخشان تر و جذاب تر دیده می‌ شوند.

ژل ابرو

ژل ابرو، یکی از لوازم آرایش ابرو است که برای نظم به موهای ابرو به کار می رود. اگر می خواهید ابروهای خود را تیره تر جلوه دهید و شکل منظم تر و بهتری پیدا کنند، حتماً از ژل ابرو استفاده کنید.

ریمل ابرو

شاید با نام ریمل ابرو کمتر برخورد کرده باشید! همانند نقشی که ریمل چشم برای زیباتر کردن مژه ها ایفا می کند، ریمل ابرو نیز یک ماده مومی شکل شبیه ریمل است که حاوی رنگدانه بوده و موجب می‌شود ابروهای شما درخشان و پر رنگ تر به نظر آید. ژل ابرو معمولاً شفاف است اما ریمل ابرو، حاوی رنگدانه است.

برس ابرو یا شانه ابرو

یکی از ابزارهای ساده اما پر کاربرد برای آرایش ابرو، ابزاری شبیه به برس یا شانه است. به این ترتیب، قبل از آرایش می توانید موهای ابرو را با برس یا شانه مخصوص مرتب و به یک سمت حرکت دهید.

یک نکته مهم را در آرایش ابرو فراموش نکنید:

برای زیباتر کردن ابروهای خود، بهتر است لوازم آرایشی مخصوص ابروها را زمانی به کار ببرید که تمام ابزار، برس و قلم موها کاملاً تمیز شده باشند. در برخی موارد شاید لازم باشد برس های تمیز و خشک را اندکی مرطوب کنید.

نحوه آرایش ابرو: یک راهنمای گام به گام که به آن نیاز دارید

مرحله شماره ۱: استفاده از مداد ابرو

یکی از پرمصرف‌ترین لوازم آرایش ابرو، مداد ابرو است. اگر موهای شما باریک است و فاصله هایی را بین موهای  ابروهای خود احساس می کنید، بهترین ابزار برای شروع یک آرایش زیبا، استفاده از مداد ابرو است. اگر با یک مداد، موی ابروهای خود را حالت بدهید، در حقیقت، بیشترین کنترل را در دست دارید؛ به این ترتیب به راحتی می توانید در فضاهای خالی، مداد بکشید.

برای این کار، ابتدا نوک مداد را که قبلاً تیز کرده‌اید از قسمت های ضخیم تر به قسمت های نازک تر ابرو حرکت دهید. در هر قسمت که احساس می کنید فاصله بیشتری بین موهای ابرو و وجود دارد، با مداد ابرو پر کنید. اگر به مدل های ابرو با گوشه هایی به سمت بالا علاقه دارید، انتهای ابرو را با استفاده از نوک مداد ابرو به سمت بالا بکشید. اگر تجربه ای در زمینه کشیدن خط مداد ابرو در اطراف ابرو ندارید، می توانید از قالب مخصوص این کار استفاده کنید.

مرحله شماره ۲: استفاده از پودر مخصوص ابرو

پس از آنکه از مداد ابرو برای آرایش ابرو استفاده کردید، هم اکنون نوبت به استفاده از پودر ابرو است. پودر ابرو در حقیقت به کمک اثرات مثبت مداد ابرو در زیباتر کردن چهره می آید. با قلموی مخصوص که تمیز شده است، پودر ابرو را برای پر کردن قسمت هایی که احیاناً باز مانده اند،  بر روی ابرو بکشید و در جهت رشد موها استفاده کنید. در برخی موارد شاید لازم باشد به جای مداد ابرو به طور کلی از پودر ابرو استفاده کنید.

مرحله شماره ۳: استفاده از برس مخصوص ابرو

همانطور که در قسمت قبل نیز توضیح دادیم، برس مخصوص ابرو به ابزاری گفته می‌شود که شبیه ریمل است. برای اینکه آثار اضافی از مداد و پودر ابرو از روی ابروها پاک شود از برس ابرو استفاده کنید. پس از این سه مرحله، قطعاً آرایش ابرو بسیار زیباتر خواهد شد. اگر تجربه ای در استفاده از هر یک از ابزارهای فوق ندارید، بهتر است تمرین کردن را آغاز کنید.

مهمترین ترفندهای آرایش ابرو که باید بدانید

به گفته برخی از آرایشگران که تجربه کافی در حوزه آرایش چهره و آرایش ابرو دارند، برخی ترفندهای ساده اما بسیار مهم وجود دارد که ابروها را زیباتر می کنند. بسیاری از خانم ها به ویژه دختران جوان علاقه دارند ابروهای ساده تر و درخشان تر داشته باشند. در ادامه این قسمت، برخی ترفندهای مهم را به شما معرفی می کنیم که ابروهای شما را زیباتر جلوه می‌ دهند:

  • هنگام آرایش ابرو، لوازم آرایشی را در جهت رشد موهای ابرو و به سمت بالا استفاده کنید. از طرف دیگر باید از ابتدای ابرو آغاز کرده و به سمت انتهای آن حرکت کنید. مجدداً تاکید می کنیم که مسیر رشد موها بسیار اهمیت دارد.
  • اگر از پودر ابرو یا مداد ابرو استفاده می‌کنید، حتماً به یک برس و قلموی تمیز مخصوص این کار نیاز دارید. برای پخش کردن پودر ابرو، هنگام آرایش ابرو از قلم موی نرم و خشک و تمیز استفاده کنید.

ابروهای با موی تیره

  • اگر موهای ابروی شما بیش از حد تیره هستند، هنگام استفاده از پودر ابرو باید احتیاط کنید کمتر از پودر ابرو استفاده کنید؛ چرا که خود این لوازم آرایشی رنگدانه های تیره رنگ دارند.
  • نکته مهم دیگر هنگام آرایش ابرو این است که گوشه انتهایی ابروها باید با انتهای چشم شما در یک مسیر باشد. هنگامی که از مداد ابرو استفاده می‌کنید و در حال کشیدن خط ابرو در مسیر پایانی ابروها هستید، به این نکته دقت کنید.
  • کشیدن خط ابرو با استفاده از مداد ابرو مانند کشیدن خط چشم اهمیت دارد. پیشنهاد می کنیم در این کار هم مهارت لازم را به دست آورید.

سخن پایانی

آرایش ابرو و خرید بهترین لوازم آرایشی، دقیقاً مسئله ای است که تمام خانم ها با آن روبرو هستند. برخی به این کار بسیار اهمیت می ‌دهند و وقت و هزینه کافی را برای خرید لوازم آرایش صورت اختصاص می دهند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای مشتریان و مصرف کنندگان لوازم آرایشی مطرح است این است که آیا می توانیم در کلاس های آموزشی آرایش صورت شرکت کنیم؟ در حقیقت باید گفت کلاس هایی که این چنین آموزش هایی را برگزار می کنند، متنوع و خاص هستند. به طور قطع، افرادی به دنیای آرایش وارد می‌شوند که قصد راه اندازی آرایشگاه اختصاصی را داشته باشند. اگر مهارت و تجربه ای در زمینه آرایش ابرو یا آرایش چشم ها ندارید، با نگاه کردن به مدل ها یا فیلم های آموزشی که در دنیای اینترنت منتشر می شوند، به راحتی می توانید این کار را تمرین کنید؛ اما اگر قصد دارید از پایه، تمام فنون و روش ها را بیاموزید، کلاس های حضوری برای آرایشگری توصیه می شود.

اگر مشتری معمولی خرید لوازم آرایش ابرو هستید، لازم نیست هزینه های هنگفتی برای کلاس های آرایشگری بپردازید با چند راهکار ساده و پس از مطالعه مطالب فوق، به راحتی می توانید آرایش ابروهای خود را به تنهایی انجام دهید.

منبع:

https://www.masterclass.com/articles/bobbi-browns-eyebrow-makeup-tips#what-is-eyebrow-makeup

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید