برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

چگونه بهترین آرایش لب را داشته باشید؟

لب های برخی از افراد در قسمت بالا و پایین با یکدیگر متفاوت است. تمام افراد برای اینکه زیباترین آرایش را داشته باشند، به ترفندها و راهکارهای خوبی نیاز دارند. هر فرد باید بداند که چه شیوه ای برای زیباتر کردن لب های او بهتر عمل می کند. لب های بزرگ، لب های ریز و کوچک یا گاهی ناهمواری ها می تواند شما را در آرایش لب ها دچار مشکل کند. در این مقاله به نحوه آرایش انواع لب ها و رنگ هایی که به زیبایی بیشتر آن ها کمک می کند اشاره شده است.
بهترین آرایش لب

آرایش لب تقریبا برای تمام خانم ها اهمیت دارد. هر فردی علاقه مند است که لب های زیبا داشته باشد. چرا که به نوعی موجب می شود آرایش صورت، زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. فرم لب ها در صورت به نوعی می تواند چهره فرد را تعریف کند. عموماً تاکنون دقت کرده اید که آنهایی که لبخند زیباتری دارند، به نوعی به آرایش آنها مربوط می شود.

لازم نیست برای اینکه لب های زیباتری داشته باشید، از لوازم آرایشی غلیظ و پررنگ استفاده کنید. همین که مراقب سلامت پوست لب باشید و از مرغوب ترین لوازم آرایشی و مراقبت از پوست استفاده کنید، این کار را به درستی انجام داده اید.

مسئله آرایش لب ها برای افراد چالش برانگیز است. همان طور که می دانید همه افراد با یکدیگر برابر نیستند، اجزای صورت در نژادهای مختلف، متفاوت است. بنابراین شما انواع آرایش برای لب های افرادی که سیاه پوست هستند یا افرادی که نژاد سفید دارند را متفاوت می بینید. برخی از افراد، لب های نازک دارند و برخی دیگر کلفت تر.

لب های برخی از افراد در قسمت بالا و پایین با یکدیگر متفاوت است. تمام افراد برای اینکه زیباترین آرایش را داشته باشند، به ترفندها و راهکارهای خوبی نیاز دارند. هر فرد باید بداند که چه شیوه ای برای زیباتر کردن لب های او بهتر عمل می کند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به آرایش و زیبایی لب های خود بسیار اهمیت می دهید، اکنون زمان آن رسیده است که در این باره، کمی تخصصی تر عمل کنید. برخی از نکات و راهکارهایی را در این مطلب به شما معرفی می کنیم که اگر چه ساده هستند، اما موجب زیباتر شدن لب های شما خواهند شد. شاید از این نکات، تاکنون اطلاعی نداشته اید اما از این پس می توانید آرایش لب را به طرز حرفه ‌ای دنبال کنید.

انواع آرایش لب که به شما کمک می کنند چهره زیباتری داشته باشید

در ادامه به نکاتی درباره آرایش لب و چگونگی استفاده از انواع رنگ و نوع آرایش لب می پردازیم.

۱- آرایش افرادی که لب بالایی آن ها  بزرگ تر است:

لب بالایی در برخی از افراد، ضخیم تر است. اکثر خانم های هندوستانی این خصوصیت را دارند. برای این که این مدل لب ها بهتر در صورت، جلوه کنند، چند ترفند ساده وجود دارد. با رعایت نکته ای که در ادامه این قسمت اشاره می‌کنیم، می توانید لب های زیباتری داشته باشید. حتی اگر لب های شما ضخیم و بزرگ باشند:

آرایش لب را از قسمت داخلی، در شکل طبیعی خط لب، به سمت خارج بکشید. سعی کنید برای استفاده از رژ، از قسمت داخلی لب های خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید. بهتر است رژ لب تیره رنگ را در قسمت بالایی لب استفاده کنید و همزمان با اینکه به سمت پایین حرکت می کنید، رنگ‌ رژ لب، روشن تر باشد. به این مفهوم که فشار کمتری را برای کشیدن رژ لب به کار ببرید. این تمایز رنگ موجب می شود که لب های شما کوچک تر و باریک تر به نظر برسند.

برای اینکه همین آرایش را روی لب پایینی به کار ببرید، می توانید از یک دستمال معمولی یا مداد چشم یا سایه چشم استفاده کنید و رنگ روشن را روی لب پایینی قرار دهید تا ظاهر یکنواخت با لب بالایی پیدا کند. برای این کار می توانید از مداد لب یا خط لب استفاده کنید و برخی از قسمت ها را، بخصوص خط لب را به سمت داخل لب بکشید.به طور کلی برای اینکه آرایش لب بهتر انجام شود برای لب های بزرگتر، رنگ تیره تر برای رژ توصیه می شود. رنگ تیره می‌تواند برجستگی ها را در هنگام آرایش کردن، بپوشاند.

۲- افرادی که لب پایینی آنها بزرگتر است:

دسته دوم از ترفندهای آرایش لب، برای افرادی است که لب پایینی آنها بزرگتر است. این حالت اصلاً ناراحت کننده نیست! بسیاری از خانم ها لب های آنها به این مدل است می توانند آرایش زیباتری داشته باشند و برخی دیگر ترجیح می دهند با استفاده از لوازم آرایشی این برجستگی را بپوشانند. همانند قسمت قبل، برای این بخش می توانید عمل کنید. بهترین ترفند این است که برای کوچک تر کردن لب پایینی، از رنگی استفاده کنید که برای لب بالایی استفاده کردید. برای اینکه لب در این قسمت زیباتر به نظر برسد، از سایه چشم با ظاهری مات استفاده کنید. یا با استفاده از یک مداد آرایشی سفید، رنگ ها را روی لبه پایینی با یکدیگر ادغام کنید. اگر بتوانید رنگ رژ لب را یکنواخت انجام دهید، آرایش این قسمت، یک دست و یکنواخت به نظر می رسد.

۳- افرادی که لب های ناهموار و نامتقارن دارند:

برخی از افراد که لب بالایی و لب پایینی آنها همانند هم نیست، یا نا همواری های روی لب آنها وجود دارد، به شدت در آرایش لب، دچار مشکل می شوند. چند نکته ساده وجود دارد که می تواند لب های شما را هنگام آرایش کردن، زیباتر جلوه دهد. افرادی که لب های ناهموار دارند باید از مداد لب یا همان خط لب برای ترسیم خط آرایشی استفاده کنند. استفاده از مداد آرایشی برای لب ها کمک می کند هر دو طرف لب در قسمت بالا، پایین، چپ و راست یکسان شود.

توجه کنید که اگر در این دسته قرار گرفته اید، هنگام استفاده از مداد لب، دقیقاً بر روی خط لب حرکت کنید و با استفاده از نوک مداد  انتهای لب را هماهنگ و دقیق بکشید. اگر برای اولین بار از مداد لب استفاده می کنید، ممکن است چند بار خط لب را اشتباه بکشید که البته جای نگرانی نیست و شما با یک پاک کننده لوازم آرایشی، می توانید خط لب را پاک کنید و مجدداً بکشید.

۴- افرادی که لب های مسطح دارند:

گروه دیگری از افراد که در آرایش با مشکلاتی مواجه هستند، افرادی می باشند که لب های مسطح و تخت دارند. لب های این گروه از افراد، برجستگی مشخصی ندارد تا به راحتی از لوازم آرایشی استفاده کنند. برای این دسته از افراد هم ترفندهای آرایشی وجود دارد. فراموش نکنید که رژ لب تیره باعث می شود لب، کوچک تر و صاف تر به نظر برسد.

اگر شما هم لب های مسطح و تخت دارید، بهتر است آرایش کردن را با استفاده از مداد خط لب شروع کنید. خط لب را از خط طبیعی لب های خود بکشید و آن را کامل کنید. در مرحله بعد، سعی کنید همان خط لب را در محدوده بسیار باریک تر، بیرون از لب های خود ادامه دهید. گوشه های لب را با  مداد آرایشی پر کنید. برای اینکه آرایش لب پایان برسد و لب های برجسته تری داشته باشید، رژ لب تیره را در قسمت گوشه های لب بکشید و همانطور که به سمت مرکز لب ها حرکت می کنید، فشار رژ لب را کمتر کنید تا رنگ روشن تر ایجاد شود.

از طرف دیگر می ‌توانید از رژ روشن در مرکز لب ها استفاده کنید و سپس با یک دستمال یا پنبه معمولی، رژ لب را در تمام قسمت ها با یکدیگر ترکیب کنید. اگر می توانید از برق لب روی آن ها استفاده کنید، زیباییش بیشتر می شود و شما لب های برجسته ای خواهید داشت.

۵- افرادی که لب های نازک دارند:

اگر جزو افرادی باشید که لب های باریک دارند، شاید همیشه با چالش این آرایش روبرو باشید. این مسئله تنها برای شما نبوده است! آرایش زیبای لب ها برای افرادی که لب های نازک تر دارند، همیشه یک مشکل بزرگ بوده است و به همین خاطر، این نوع آرایش بسیار بحث برانگیز است. جای هیچ نگرانی نیست! آرایش کردن لب های باریک هم ترفندهای خاصی وجود دارد.

برای اینکه لب های باریک تر و نازک تر، زیباتر به نظر برسند، فضای بیشتری را باید برای رژ و خط لب اختصاص دهید. در این صورت، مداد یا خط لب را برداشته و از محدوده خارج از خط لب طبیعی خود شروع به کشیدن مداد کنید. فراموش نکنید که مسیر خط لب باید در راستای خط لب طبیعی شما باشد. برای لب پایینی، رنگ تیره تر را برای رژ استفاده کنید و برای لب بالایی، رنگ روشن تر را به کار ببرید. سپس با استفاده از برس آرایشی یا یک دستمال نرم، رنگ رژ لب را در محدوده ای که با مداد کشیده اید، ادغام کنید.

۶- افرادی که لب های بسیار بزرگ دارند:

داشتن لب های بزرگ، چالش بیشتری را در آرایش صورت ایجاد می کند. برای اینکه آرایش لب های بزرگ، زیبا تر به نظر برسد، همیشه رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که حالت مات داشته تا لب ها را به صورت نرم، یکنواخت و یکدست جلوه دهد. برای اینکه لب ها بزرگ تر، بهتر و زیباتر باشند، آرایش چشم را ابتدا از یک سایه دودی شروع کنید. این کار را با استفاده از سایه چشم می توانید انجام دهید. این سایه به منزله یک نقطه تمرکز روی چشم‌ ها محسوب می شود و توجه را از سمت لب های بزرگ، اندکی معطوف می دارد.

 ۷- آرایش لب در افرادی که لب های کوچک دارند:

لب های کوچک، با لب های نازک و باریک متفاوت است. این افراد هم با چالش آرایش لب مواجه هستند. برای اینکه لب های کوچک تر، زیباتر به نظر برسند و اندکی برجستگی داشته باشند، از برق لب و رژ تیره استفاده کنید. بهتر است رژ لب تیره را به عنوان پایه استفاده کنید و سپس یک لایه رژ روشن و براق روی آن بزنید. هر رنگی که بتواند لب های کوچک را زیباتر نشان دهد، توصیه می شود. این ترفندها را مقابل آینه امتحان کنید و مناسب ترین آنها را به کار بگیرید.

سخن پایانی

هر فردی علاقه مند است که لب های زیبا داشته باشد. چرا که به نوعی موجب می شود آرایش صورت، زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. فرم لب ها در صورت به نوعی می تواند چهره فرد را تعریف کند. انواع لب وجود دارد که می توانید با مهارت در انتخاب رنگ خط لب و رژ و همچنین با طرز کشیدن صحیح خط لب به آن برجستگی و زیبایی بیشتری بدهید.

ما در “داروخانه آنلاین نسخه اول” انواع محصولات آرایشی به ویژه آرایش لب را ارائه کرده ایم. انتخاب و خرید آگاهانه و متناسب با نیاز  هدف کارشناسان ماست. بنابراین انواع توضیحات علمی و کامل پیرامون هر نمونه محصول عرضه شده تا با مطالعه آن ها و آشنایی با جزئیات هر کدام به ارتقای کیفیت آرایش و مراقبت از خود دست یابید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید