برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

کرم مرطوب کننده کودک

پوست نوزادان و کودکان بسیار حساس است. به همین دلیل مراقبت از پوست آن‌ها نه تنها مهم بلکه دقت ویژه‌ای را نیز می‌طلبد. استفاده از هر محصول ناشناخته یا دارای هر نوع ماده‌ای می‌تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. کرم مرطوب کننده کودک یکی از مهمترین محصولات مراقبتی کودکان و نوزادان برای التیام و آرامش و حتی جلوگیری از بیماری‌های پوستی می‌باشد. بهتر است برای آگاهی از مزایای کرم مرطوب کننده کودک، ویژگی‌ها، مواد مجاز و غیر مجاز برای پوست کودک و نحوه مصرف صحیح آن، این مقاله را مطالعه بفرمایید. با خواندن این مطلب خرید مطمئن و آگاهانه‌تری خواهید داشت.
کرم مرطوب کننده کودک

از اینجا بشنوید:

شما برای خرید کرم مرطوب کننده کودک باید به ویژگی‌های آن دقت بسیار زیادی داشته باشید تا خرید مناسبی انجام دهید. در واقع پوست کودکان با افراد بزرگسال تفاوت‌های بسیار زیادی دارد و بر همین اساس باید به بافت تشکیل دهنده کرم توجه نمایید. خشکی پوست یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مشکلاتی می‌باشد که امکان دارد کودکان به آن دچار شوند. در واقع باید بدانید از آنجایی که غدد چربی در بدن کودکان به تکامل نرسیده است احتمال دارد پوست خشکی داشته باشند. آن‌ها باید بهترین کرم مرطوب کننده کودک را برای صورت و پوست خود مورد استفاده قرار دهند تا از خشکی پوست شان جلوگیری شود. اگر شما می‌خواهید بهترین کرم مرطوب کننده را برای کودک خود خریداری کنید می‌توانید با پزشکی که تخصص بیشتری در این زمینه دارد مشورت نمایید و یا اینکه اطلاعات خود را در مورد این کرم افزایش دهید.

کرم مرطوب کننده کودک

ویژگی‌های اصلی کرم مرطوب کننده کودک

یک کرم مرطوب کننده کودک باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که برخی از مهمترین آن‌ها را در ادامه می‌بینید.

۱. جذب سریع

پوست کودکان دارای چربی اضافی نمی‌باشد و لایه‌های چربی روی آن را نپوشانده است، به همین دلیل باید بدانید که کرم مرطوب کننده کودک باید سریعا روی پوست کودکان بنشیند. جذب کردن سریع ماده‌هایی که درون کرم می‌باشد به بافت صورت آن‌ها کمک می‌کند تا خشکی پوست از بین برود. البته دقت داشته باشید از آنجایی که پوست کودکان سریعا مواد را جذب می‌کند باید کرم مرطوب کننده معتبری را خریداری کنید و هر کرمی را با هر بند متفرقه به پوست کودک خود نزنید.

۲. نداشتن چربی

همانطور که بیان نمودیم پوست کودکان چربی ندارد و بیشتر برای اینکه از خشکی آن جلوگیری شود باید از کرم مرطوب کننده استفاده گردد. اگر کرم مرطوب کننده کودک دارای چربی باشد به هیچ عنوان نباید آن را خریداری کنید، چرا که به بافت صورت کودکان آسیب وارد می‌کند. در واقع بزرگسالان به دنبال راهی هستند تا لایه‌های چربی را از روی پوست خود بردارند و به همین دلیل از ابتدای کودکی این لایه‌های چربی نباید روی پوست وجود داشته باشد. قوی بودن مرطوب کننده ای که مخصوص پوست کودکان می‌باشد احساس چربی روی صورت آن‌ها به وجود نمی‌آورد و شما از این طریق می‌توانید متوجه شوید که کرم خریداری شده شما کیفیت مناسبی دارد.

۳. التیام بخش

برخی از کودکان پوست بسیار حساسی دارند و خیلی سریع هم پوستشان خشک می‌شود، آن‌ها باید تنها از کرم‌هایی که التیام بخش است استفاده کنند. کرم‌های زیادی در بازار وجود دارد که عنوان اصلی آن‌ها التیام بخشی به پوست کودکان می‌باشد و فروش زیادی هم دارند. ولی شما برای خرید این نوع از کرم‌ها باید دقت بسیاری به نوع پوست کودک خود داشته باشید. برخی از کودکانی که پوست حساس‌تری دارند باید از کرم مرطوب کننده کودک که درجه بندی التیام بخشی آن بالاتر است استفاده کنند، برخی از کودکانی هم که تنها برای پیشگیری باید از کرم مرطوب کننده استفاده نمایند، بهتر است نوع معمولی را خریداری کنند.

برخی از کودکان همراه با خشکی پوست خارش پوست هم دارند، آن‌ها باید تنها از کرم‌های ویژه و مخصوصی استفاده نمایند که مخصوص پوست‌های حساس می‌باشد. البته شما برای خرید این کرم‌ها می‌توانید بر اساس نوع پوست کودک خود با پزشک مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت‌ترین کرم‌های مرطوب کننده را به شما معرفی کند.

۴. مواد تشکیل دهنده کرم

شما زمان خرید کرم مرطوب کننده کودک باید به مواد تشکیل دهنده آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. در واقع باید بدانید این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر به آن توجه نداشته باشید امکان دارد کرم بی کیفیتی را خریداری کنید. برخی از کرم‌هایی که بی کیفیت هستند مواد شیمیایی خطرناکی از جمله اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده آنها به شمار می‌رود، به همین دلیل این نوع از کرم‌ها را به هیچ عنوان نباید خریداری کنید. شما پیش از اینکه کرم مرطوب کننده را برای کودک خود خریداری نمایید باید اطلاعات‌تان را در مورد آن افزایش دهید تا از خرید خود اطمینان کافی به دست آورید. البته شما با پزشک هم در مورد کرم خریداری شده خود می‌توانید مشورت کنید تا مواد تشکیل دهنده اصلی آن را برای شما توضیح دهد و مناسب بودن آن را تجویز نماید.

کرم مرطوب کننده نوزاد

مزیت‌های استفاده از کرم مرطوب کننده کودک برای کودکان

شاید بسیاری از والدین اطلاعی در مورد مزیت‌های استفاده از کرم مرطوب کننده کودک برای کودک خود نداشته باشند و این کرم را خریداری نکنند. ولی شما باید بدانید کرم‌های مرطوب کننده مناسب پوست کودکان مزیت‌های بسیار زیادی دارد و برخی از آن‌ها که مهمتراز سایرین می‌باشند در ادامه آمده‌اند.

۱. حفظ رطوبت پوست

یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مزیت‌هایی که کرم مرطوب کننده کودک دارد این است که رطوبت درون پوست کودکان را حفظ می‌کند. به طور کلی کودکان رطوبت زیادی در پوست خود ندارد و خیلی زود پوست آن‌ها خشک می‌شود، ولی با استفاده از کرم مرطوب کننده می‌توانید رطوبت آن را نگه دارید. کرم‌هایی که برای کودکان تولید می‌شوند و مرطوب کننده هستند یک لایه محافظ بسیار قوی روی پوست ایجاد می‌کنند تا از پوست آن‌ها مراقبت شود. اگر کودکان از همان ابتدای کودکی پوست سالمی داشته باشند و والدین به رطوبت پوست آن‌ها اهمیت دهند برای همیشه پوست شفافی خواهند داشت. با استفاده از کرم مرطوب کننده یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می‌شود که این لایه رطوبت پوست را به خوبی می‌تواند حفظ کند.

۲. درمان حساسیت پوستی

برخی از کودکان حساسیت‌های پوستی بسیار زیادی دارند و به همین دلیل باید از بهترین کرم مرطوب کننده کودک استفاده کنند. اگزما یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی به شمار می‌رود که افراد زیادی دچار این بیماری می‌شوند و دلایل مبتلا شدن به آن هم متنوع است. از آنجایی که کودکان پوست بسیار حساسی دارند شما باید بدانید اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت نشود امکان دارد به بیماری‌های متنوعی مبتلا شوند. برخی از کودکان که بیش از حد زیر نور خورشید قرار می‌گیرند علاوه بر اینکه باید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایند، کرم مرطوب کننده را هم باید در طول روز مورد استفاده قرار دهند.

۳. بدون پارافین و ضد حساسیت

برخی از کرم‌های مرطوب کننده که بزرگسالان از آن‌ها استفاده می‌کنند امکان دارد که دارای پارافین باشد، ولی باید بدانید از آنجایی که کرم مرطوب کننده کودک دارای پارافین نیست به هیچ عنوان پوست کودکان را تحریک نمی‌کند. استانداردهایی که برای تولید کرم‌های مرطوب کننده کودکان وجود دارد بسیار خاص می‌باشد و زمانی که استانداردها رعایت شود شما می‌توانید بهترین کرم مرطوب کننده را برای کودک خود خریداری کنید. دقت داشته باشید که کرم‌های مرطوب کننده برای کودکان نباید دارای عطر باشند، در غیر این صورت به پوست آن‌ها آسیب وارد می‌سازند.

نکات کرم مرطوب کننده کودک

روش استفاده از کرم مرطوب کننده کودک

امروزه بسیاری از والدین به فکر سلامت بدن نوزاد خود می‌باشند و به همین دلیل انواع روش‌ها را برای سلامت بدن و پوست آن‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. یکی از این روش ها که بسیاری از والدین اقدام به انجام دادن آن کرده‌اند خریداری کرم مرطوب کننده کودک می‌باشد. این کرم‌ها در انواع متفاوتی تولید می‌شوند و هر یک از آن‌ها هم دارای ویژگی‌های متنوعی می‌باشند. والدین پیش از اینکه یکی از آن‌ها را خریداری کنند باید اطلاعاتشان را در مورد آن افزایش دهند و سپس اقدام به خرید کرم نمایند.

اگر شما نمی‌دانید باید چگونه از کرم مرطوب کننده کودک استفاده کنید و چه زمانی باید آن را به پوست کودک خود بزنید بهتر است اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهید. شما باید روزانه به مقدار مورد نیاز که بدن نوزاد به آن نیاز دارد مقداری از کرم را که خریداری نموده‌اید را روی پوست کودک خود بزنید. دقت داشته باشید که بعد از زدن کرم آن را به آرامی ماساژ دهید تا مواد درون کرم به خوبی جذب بدن شود. البته که بافت کرم‌های مرطوب کننده کودکان بسیار سبک می‌باشد و به همین دلیل به راحتی روی پوست آن‌ها می‌خوابد. ولی با این وجود باید دقت داشته باشید که بهتر است کرم را روی پوست کودکان به خوبی و به آرامی ماساژ دهید.

حفاظت از پوست کودکان با کرم مرطوب کننده کودک

برخی از کودکان به وسیله دستمال‌های مرطوب پوست‌شان اذیت می‌شود و یا اینکه به آن دستمال‌ها شاید حساسیت داشته باشند. این دسته از کودکان به هیچ عنوان نباید از دستمال‌های مرطوب استفاده کنند و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده بهترین انتخابی می‌باشد که می‌توانند داشته باشند. مراقبت از پوست کودکان از همان ابتدای دوران زندگی اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر شما به عنوان پدر یا مادر می خواهید کودکتان همیشه پوست سالمی داشته باشد بهتر است از این کرم‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

ما در داروخانه انلاین نسخه اول انواع کرم‌های مرطوب کننده کودک، نرم کننده و آبرسان دست و صورت و پای اطفال را عرضه کرده ایم. کرم نرم کننده پای نوزادان، کرم مرطوب کننده دست و صورت کودک و وازلین همه و همه می‌توانند به بدن کودک آرامش و تسکین دهند. از این رو توصیه می‌شود حتما با مراجعه به وب سایت داروخانه آنلاین نسخه اول و مطالعه ویژگی‌ها و اطلاعات علمی مورد نیازتان، انتخاب و خرید آگاهانه‌ای در جهت ارتقای سلامت نوزاد و کودک خود داشته باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید