اتمام موجودی

ساشه کلاژن گلد بسته 20 عددی

تومان599,500

ناموجود

مشاهده همه محصولات

امتیاز نسخه اول به محصول

(0)
0/5

4/5
5/5
4/5

جزییات بیشتر... جمع کردن

Adrian Collagen Gold 20 Oral Sachets

  • کشور مبدا برند : ایران/ شرکت توسعه طب آدریان
  • تعداد : 20 عدد 
  • تاریخ انقضا : 2025/12
  • پروانه غذا و دارو :
  • کمک به سلامت پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • حاوی ویتامین سی
  • با طعم پرتقال

معرفی ساشه کلاژن گلد

با افزایش سن، سلول‌های پوست نازک‌تر می‌شوند. هنگامی که لایه داخلی پوست (درم) شروع به نازک ‌شدن می‌کند، ساختار پوست تغییر کرده و چربی پوست کمتر می‌شود. در اثر کم شدن چربی، پوست خشک می‌شود و به همین دلیل چین و چروک صورت، مثل خطوط اخم، خطوط بین ابرو و پا کلاغی (خطوطی که در گوشه چشم ایجاد می‌شود) به وجود می‌آید. استرس و عوامل محیطی نظیر نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و دود سیگار نیز در ایجاد چین و چروک و پیری زودرس موثر هستند. یکی از راه‌های پیشگیری از چین و چروک پوست، مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن است. کلاژن، فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن انسان است که در ساختمان پوست نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند. با افزایش سن، کلاژن سازی برای پوست رو به کاهش می‌رود. ساشه کلاژن گلد آدریان حاوی کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید و ویتامین سی است و با تامین ترکیبات مهم برای جوان سازی پوست به کُند کردن روند پیری پوست کمک می کند و در جلوگیری از عمیق‌تر شدن چین و چروک‌های پوست موثر است. مصرف این مکمل برای افزایش رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست مفید است و به علت دارا بودن میزان قابل توجهی کلاژن (5000 میلی گرم) موجب حفظ حالت کشسانی و جلوگیری از پیری پوست می شود. ساشه کلاژن گلد به دلیل دارا بودن ویتامین سی در افزایش شفافیت و رفع لک و تیرگی پوست نیز موثر است و به بهبود سریع‌تر التهابات پوستی، زخم و اگزما کمک می کند. همچنین برای تقویت غضروف و مفاصل مفید است. این مکمل به فرم دارویی ساشه و با طعم پرتقال، توسط شرکت توسعه طب آدریان تولید می شود. مصرف این فرآورده مخصوص بزرگسالان است و استفاده از آن برای کودکان، نوجوانان، زنان باردار و شیرده ممنوع است، همچنین در صورت ابتلا به نارسایی‌های کبدی و کلیوی در مصرف این فرآورده احتیاط نمایید.  

ترکیبات و اجزای سازنده ساشه کلاژن گلد

ساشه کلاژن گلد حاوی 5000 میلی گرم پپتید کلاژن هیدرولیز شده استخراج شده از منابع دریایی، ویتامین سی به میزان 80 میلی گرم و هیالورونیک اسید به میزان 50 میلی گرم است. کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن انسان و یکی از مواد اصلی تشکیل‌ دهنده‌ استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ چشم و دندان‌ها یافت می‌شود. 80 درصد از پوست انسان را کلاژن تشکیل می‌دهد. کلاژن باعث استحکام و حالت کشسانی پوست و تقویت آن می‌شود؛ همچنین جایگزینی برای سلول‌های مرده پوست است. این ماده علاوه‌ بر تقویت پوست، باعث تولید پروتئین‌های دیگری می‌شود که از بروز آکنه و سایر بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کنند و با افزایش آن سلول‌های پوست می‌توانند دوباره ترمیم شوند. کلاژن حاوی اسیدهای آمینه، بلوک های سازنده پروتئین است. این ماده مولکول بزرگی است و به همین علت جذب آن به صورت موضعی بسیار ضعیف بوده و بهتر است به صورت مکمل خوراکی کلاژن مصرف شود. شکل هیدرولیز شده این ماده، همچنین به عنوان پپتیدهای کلاژن یا هیدرولیز کلاژن شناخته می شود، به راحتی در جریان خون جذب می شود و مصرف آن چین و چروک ها را کاهش می دهد. هیالورونیک اسید از ترکیبات مهم و ضروری برای ساخت کلاژن است. از این رو مصرف آن در مکمل های حاوی کلاژن، به بهتر شدن روند کلاژن سازی کمک می‌کند. همچنین هیالورونیک اسید کمک می کند پوست هیدراته شود و به رفع خشکی پوست کمک می کند. ویتامین سی نیز مهمترین ویتامین موثر در کلاژن سازی است. ویتامین سی غنی از آنتی اکسیدان های جوانسازی پوست است و با لک های ناشی از آفتاب نیز مبارزه می کند. با توجه به اینکه بدن انسان قادر به ساخت ویتامین سی نیست، بنابراین باید آن را طریق مصرف مواد غذایی حاوی این ویتامین و مکمل ها تامین کند.  

شیوه استفاده ساشه کلاژن گلد

روزانه 1 ساشه کلاژن گلد را در حداقل 30 میلی لیتر آب حل نموده و بلافاصله میل نمایید. این محصول را می توانید به همراه آب و یا سایر مایعات و نوشیدنی های گرم و سرد مصرف کنید. برای مثال می توانید آن را با آب میوه، ماست، سوپ و ژله نیز ترکیب و میل کنید. بهترین زمان مصرف این مکمل، صبح ها با معده خالی و یا شب ها هنگام خواب است و برای به دست آوردن بهترین نتیجه، توصیه می شود حداقل 4 الی 12 هفته کلاژن گلد را مصرف نمایید. مصرف این محصول را می توان بعد از 1 تا 3 ماه با دادن یک هفته وقفه بین هر دوره، به صورت مستمر ادامه داد.  

احتیاط‌ها

مصرف کلاژن در مقادیر استاندارد ایمن می باشد. با این وجود در برخی افراد عوارض گوارشی نادر همچون احساس سنگینی و نفخ معده گزارش شده است. در صورت حساسیت به هر یک از اجزای محصول از ادامه مصرف خودداری نمایید. از مصرف بیش از مقدار توصیه شده پرهیز شود. در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. در صورت نارسایی کلیوی و کبدی، مصرف با احتیاط و با مشورت پزشک صورت گیرد.  

خرید آنلاین ساشه کلاژن گلد

در داروخانه آنلاین نسخه اول می‌توانید ساشه کلاژن گلد ‎را خریداری و مصرف نمایید. همچنین امکان ‏بررسی مشخصات، مقایسه ‏‏و ‏‏خرید انواع مکمل‌های غذایی و فرآورده‌های طبیعی در داروخانه ‏آنلاین نسخه اول ‏‏فراهم شده ‏است تا انتخابی آگاهانه برای خرید ‏‏‏محصول مورد نظر خود داشته باشید.‏‏
Hyaluronic acid
هیالورونیک اسید


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ ضد الکتریسیته مو
∙ مرطوب کننده پوست
∙ بهبود دهنده حالت پوست (کاندیشنر)
∙ حفظ كننده رطوبت

 

Vitamin C
ویتامین سی

اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
  • ویتامینی مؤثر در سلامت استخوانها، بافت ها، ماهیچه و عروق خونی، مؤثر در جذب آهن، شادابی پوست، محافظت در برابر برخی عفونت ها
  • کمبود آن میتواند موجب خونریزی از لثه ها، خونریزی زیر پوست، دردناک شدن قوزک ها و زانوها، تحریک پذیری و حساس شدن
  • زیاده روی در مصرف آن میتواند موجب اسهال، کرامپ های شکمی، تهوع و استفراغ، سردرد، التهاب و قرمزی پوست، زیاد شدن ادرار
منابع غذایی
ـــــــــــــــ
  •  مرکبات، آب میوه ها، سبزیجات برگ سبز، گوجه فرنگی، سیب زمینی
نیاز روزانه
ـــــــــــــــ
  • مردان (mg/d) 90
  • زنان (mg/d) 75
Hydrolyzed collagen
کلاژن هیدرولیز شده


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ ضد الکتریسیته مو
∙ نرم كننده پوست
∙ ایجاد کننده لایه نازک محافظ روی پوست، مو و ناخن
∙ حالت دهنده مو (كانديشنر)
∙ بهبود دهنده حالت پوست (کاندیشنر)
∙ حفظ كننده رطوبت

 

نمایش همه جمع کردن

مشاهده همه محصولات

دسته: 

امتیاز نسخه اول به محصول

/5
/5
/5
(0)
0/5

معرفی ساشه کلاژن گلد

با افزایش سن، سلول‌های پوست نازک‌تر می‌شوند. هنگامی که لایه داخلی پوست (درم) شروع به نازک ‌شدن می‌کند، ساختار پوست تغییر کرده و چربی پوست کمتر می‌شود. در اثر کم شدن چربی، پوست خشک می‌شود و به همین دلیل چین و چروک صورت، مثل خطوط اخم، خطوط بین ابرو و پا کلاغی (خطوطی که در گوشه چشم ایجاد می‌شود) به وجود می‌آید. استرس و عوامل محیطی نظیر نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و دود سیگار نیز در ایجاد چین و چروک و پیری زودرس موثر هستند. یکی از راه‌های پیشگیری از چین و چروک پوست، مصرف مکمل‌های حاوی کلاژن است.

کلاژن، فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن انسان است که در ساختمان پوست نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند. با افزایش سن، کلاژن سازی برای پوست رو به کاهش می‌رود. ساشه کلاژن گلد آدریان حاوی کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید و ویتامین سی است و با تامین ترکیبات مهم برای جوان سازی پوست به کُند کردن روند پیری پوست کمک می کند و در جلوگیری از عمیق‌تر شدن چین و چروک‌های پوست موثر است. مصرف این مکمل برای افزایش رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست مفید است و به علت دارا بودن میزان قابل توجهی کلاژن (5000 میلی گرم) موجب حفظ حالت کشسانی و جلوگیری از پیری پوست می شود.

ساشه کلاژن گلد به دلیل دارا بودن ویتامین سی در افزایش شفافیت و رفع لک و تیرگی پوست نیز موثر است و به بهبود سریع‌تر التهابات پوستی، زخم و اگزما کمک می کند. همچنین برای تقویت غضروف و مفاصل مفید است. این مکمل به فرم دارویی ساشه و با طعم پرتقال، توسط شرکت توسعه طب آدریان تولید می شود. مصرف این فرآورده مخصوص بزرگسالان است و استفاده از آن برای کودکان، نوجوانان، زنان باردار و شیرده ممنوع است، همچنین در صورت ابتلا به نارسایی‌های کبدی و کلیوی در مصرف این فرآورده احتیاط نمایید.

 

ترکیبات و اجزای سازنده ساشه کلاژن گلد

ساشه کلاژن گلد حاوی 5000 میلی گرم پپتید کلاژن هیدرولیز شده استخراج شده از منابع دریایی، ویتامین سی به میزان 80 میلی گرم و هیالورونیک اسید به میزان 50 میلی گرم است. کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن انسان و یکی از مواد اصلی تشکیل‌ دهنده‌ استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ چشم و دندان‌ها یافت می‌شود. 80 درصد از پوست انسان را کلاژن تشکیل می‌دهد. کلاژن باعث استحکام و حالت کشسانی پوست و تقویت آن می‌شود؛ همچنین جایگزینی برای سلول‌های مرده پوست است.

این ماده علاوه‌ بر تقویت پوست، باعث تولید پروتئین‌های دیگری می‌شود که از بروز آکنه و سایر بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کنند و با افزایش آن سلول‌های پوست می‌توانند دوباره ترمیم شوند. کلاژن حاوی اسیدهای آمینه، بلوک های سازنده پروتئین است. این ماده مولکول بزرگی است و به همین علت جذب آن به صورت موضعی بسیار ضعیف بوده و بهتر است به صورت مکمل خوراکی کلاژن مصرف شود. شکل هیدرولیز شده این ماده، همچنین به عنوان پپتیدهای کلاژن یا هیدرولیز کلاژن شناخته می شود، به راحتی در جریان خون جذب می شود و مصرف آن چین و چروک ها را کاهش می دهد.

هیالورونیک اسید از ترکیبات مهم و ضروری برای ساخت کلاژن است. از این رو مصرف آن در مکمل های حاوی کلاژن، به بهتر شدن روند کلاژن سازی کمک می‌کند. همچنین هیالورونیک اسید کمک می کند پوست هیدراته شود و به رفع خشکی پوست کمک می کند. ویتامین سی نیز مهمترین ویتامین موثر در کلاژن سازی است. ویتامین سی غنی از آنتی اکسیدان های جوانسازی پوست است و با لک های ناشی از آفتاب نیز مبارزه می کند. با توجه به اینکه بدن انسان قادر به ساخت ویتامین سی نیست، بنابراین باید آن را طریق مصرف مواد غذایی حاوی این ویتامین و مکمل ها تامین کند.

 

شیوه استفاده ساشه کلاژن گلد

روزانه 1 ساشه کلاژن گلد را در حداقل 30 میلی لیتر آب حل نموده و بلافاصله میل نمایید. این محصول را می توانید به همراه آب و یا سایر مایعات و نوشیدنی های گرم و سرد مصرف کنید. برای مثال می توانید آن را با آب میوه، ماست، سوپ و ژله نیز ترکیب و میل کنید.

بهترین زمان مصرف این مکمل، صبح ها با معده خالی و یا شب ها هنگام خواب است و برای به دست آوردن بهترین نتیجه، توصیه می شود حداقل 4 الی 12 هفته کلاژن گلد را مصرف نمایید. مصرف این محصول را می توان بعد از 1 تا 3 ماه با دادن یک هفته وقفه بین هر دوره، به صورت مستمر ادامه داد.

 

احتیاط‌ها

مصرف کلاژن در مقادیر استاندارد ایمن می باشد. با این وجود در برخی افراد عوارض گوارشی نادر همچون احساس سنگینی و نفخ معده گزارش شده است.

در صورت حساسیت به هر یک از اجزای محصول از ادامه مصرف خودداری نمایید.

از مصرف بیش از مقدار توصیه شده پرهیز شود.

در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

در صورت نارسایی کلیوی و کبدی، مصرف با احتیاط و با مشورت پزشک صورت گیرد.

 

خرید آنلاین ساشه کلاژن گلد

در داروخانه آنلاین نسخه اول می‌توانید ساشه کلاژن گلد ‎را خریداری و مصرف نمایید. همچنین امکان ‏بررسی مشخصات، مقایسه ‏‏و ‏‏خرید انواع مکمل‌های غذایی و فرآورده‌های طبیعی در داروخانه ‏آنلاین نسخه اول ‏‏فراهم شده ‏است تا انتخابی آگاهانه برای خرید ‏‏‏محصول مورد نظر خود داشته باشید.‏‏

Hyaluronic acid
هیالورونیک اسید


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ ضد الکتریسیته مو
∙ مرطوب کننده پوست
∙ بهبود دهنده حالت پوست (کاندیشنر)
∙ حفظ كننده رطوبت

 

Vitamin C
ویتامین سی

اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
  • ویتامینی مؤثر در سلامت استخوانها، بافت ها، ماهیچه و عروق خونی، مؤثر در جذب آهن، شادابی پوست، محافظت در برابر برخی عفونت ها
  • کمبود آن میتواند موجب خونریزی از لثه ها، خونریزی زیر پوست، دردناک شدن قوزک ها و زانوها، تحریک پذیری و حساس شدن
  • زیاده روی در مصرف آن میتواند موجب اسهال، کرامپ های شکمی، تهوع و استفراغ، سردرد، التهاب و قرمزی پوست، زیاد شدن ادرار
منابع غذایی
ـــــــــــــــ
  •  مرکبات، آب میوه ها، سبزیجات برگ سبز، گوجه فرنگی، سیب زمینی
نیاز روزانه
ـــــــــــــــ
  • مردان (mg/d) 90
  • زنان (mg/d) 75
Hydrolyzed collagen
کلاژن هیدرولیز شده


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ ضد الکتریسیته مو
∙ نرم كننده پوست
∙ ایجاد کننده لایه نازک محافظ روی پوست، مو و ناخن
∙ حالت دهنده مو (كانديشنر)
∙ بهبود دهنده حالت پوست (کاندیشنر)
∙ حفظ كننده رطوبت

 

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساشه کلاژن گلد بسته 20 عددی”

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید