برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

راهنمای خرید ریمل چشم که خانم های جوان باید بدانند…..

ریمل چشم و استفاده صحیح از آن می تواند به داشتن مژه های زیبا و ضخیم بسیار کمک کند. اما اینکه دقیقاً شما چه راهکارها و نکاتی را رعایت کنید تا بهترین انواع آن را در اختیار داشته باشید. در این مقاله به همین نکات مهمی که در هنگام خرید و انتخاب ریمل باید توجه داشت اشاره شده است. توجه به نوع چشم، رنگ چشم، رنگ ابرو، حجم موهای ابرو و تناسب آن با چشم می تواند در انتخاب و خرید ریمل ابرو مهم باشد و تعیین کننده نوع آرایش چشم می باشد. در این مقاله به مطالبی پیرامون این نکات پرداخته ایم.
ریمل چشم

خرید ریمل چشم

خرید ریمل چشم به عنوان یکی از پر مصرف ترین لوازم آرایش چشم، بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که ریمل معمولاً با مژه ها در ارتباط است، باید بهترین نوع آن خریداری شود تا حداقل آسیب ها را به چشم وارد کند. خرید بهترین مارک ریمل، چالش بزرگی برای خانم‌ های جوان است. به خصوص آنهایی که مژه های کوتاه تر و نازک تری دارند و می خواهند آرایش چشم را زیباتر جلوه دهند. افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، لوازم آرایش صورت را با بودجه اولیه کافی خریداری می کنند. مخصوصاً اینکه آرایش چشم ها برای این افراد بسیار مهم می باشد.

ریمل چشم و استفاده صحیح از آن می تواند به داشتن مژه های زیبا و ضخیم بسیار کمک کند. اما اینکه دقیقاً شما چه راهکارها و نکاتی را رعایت کنید تا بهترین انواع آن را در اختیار داشته باشید، همان موضوعی است که در این بحث به آن می پردازیم. نکات و فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در خرید بهترین ریمل چشم رعایت کنید. اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی صورت هستید، قطعاً باید برنامه ریزی دقیقی را برای این کار اختصاص دهید.

نکات مهم قبل از خرید ریمل چشم

۱-شکل برس ریمل اهمیت دارد

اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید، شکل برس ریمل است. برخی از برس ها ضخیم و خشن هستند، اما برخی دیگر بسیار باریک و کرکی شکل بوده و ضربه و فشار زیادی به مژه‌ها وارد نمی‌کنند. همچنین انواع ریمل چشم، دارای برس های مختلف هستند که از نظر شکل ظاهری و اندازه طول برس متفاوت است. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین انواع هستید، قبل از خرید، برس ریمل را بررسی کنید.

۲- فرمولاسیون یا ترکیبات به کار رفته در تهیه ریمل چشم

دومین نکته مهم، توجه به فرمولاسیون این محصولات است. برخی از انواع موجود در بازار از طریق یک فرمولاسیون ابتکاری و خلاقانه تهیه می شوند؛ به طور مثال، در تهیه آن ها از عصاره های گیاهی استفاده می شود تا هم از نظر ظاهری، زیبایی مژه ها را تامین کند و هم از نظر مراقبت از مژه مفید باشد. این در حالی است که برخی دیگر از انواع ریمل چشم صرفاً با استفاده از مواد شیمیایی ساخته می شوند، به این دو فاکتور هم دقت داشته باشید.

۳- حالت و نوع مژه های شما

سومین عامل مهم در خرید، حالت و نوع مژه های شما است. برس ریمل بهترین ابزار برای شانه کردن مژه ها محسوب می شود. اگر مژه های در هم تابیده دارید، قطعاً برس می تواند به منظم تر شدن مژه های شما کمک کند. به این ترتیب مژه ‌های شما صاف و یکنواخت می شوند.

مهمترین نکات در خرید ریمل چشم و استفاده از آن ها

  • استفاده از ریمل برای آرایش صورت و زیباتر کردن چشم ها، ۱۰۰% ضروری نیست. اما خرید آن، یک راه بی عیب و نقص را در اختیار شما قرار می دهد تا چشمان خود را بزرگ تر جلوه دهید. این راهکار به ویژه برای افرادی که مژه های پراکنده دارند، بسیار توصیه می شود. به عنوان یک راهکار مهم در نظر داشته باشید که ریمل هایی را خریداری کنید که نرم باشند و آسیبی به مژه‌های شما وارد نکنند.
  • هنگام خرید ریمل چشم با مدل هایی مواجه می شوید که برس آنها از حالت مستقیم اندکی انحنا دارد. این انحنا در برس به شما کمک می کند مژه ها را بهتر حالت دهید. همچنین برخی از این برس ها دارای نوک تیز هستند تا در قسمت‌ های داخلی مژه بهتر حرکت کنند.
  • پس از خرید، برای استفاده بهتر پیشنهاد می کنیم برس ریمل را از ریشه مژه ها تا نوک آنها حرکت دهید. اگر برس، کوتاه تر و باریک تر باشد، این کار برای شما راحت تر انجام می شود اما اگر برس، کلفت و بلند باشد باید با احتیاط بیشتری استفاده کنید، چرا که ممکن است به داخل چشم برخورد کند.

پیشنهاد خرید ریمل چشم خوب

  • یکی از گزینه هایی که پیش رو دارید این است که محصولاتی را خریداری کنید که در کوتاه‌ترین زمان، ضخامت بیشتری را روی مژه های شما به وجود می آورد. استفاده از این نوع مدل ریمل برای آرایش چشم ها هنگام مراسم جشن ها و مناسبت های خاص است. بخصوص افرادی که مژه های نازک و بسیار کوتاه دارند از ریمل های حجم دهنده بیشتر استفاده می کنند.
  • هنگام خرید توجه داشته باشید که فرمولاسیون آن برای چشمان شما مضر نباشد. بهترین برندهای تولید کننده انواع ریمل محصولات خود را بر اساس سلامت چشم های مشتریان تولید می کنند، بنابراین یک فرمولاسیون هوشمندانه هم می تواند فروش را افزایش دهد و هم یک برند را نزد مشتری برجسته تر سازد. در حال حاضر انواع رنگدانه های معدنی و روغن های آلی با بهترین کیفیت در فرمولاسیون ریمل چشم به کار رفته اند. برس هایی که در داخل ظرف آن ها وجود دارد کمک می کند این مواد بهتر بر روی مژه ها قرار بگیرند.
  •  گزینه دیگری که در پیش ‌رو دارید، انواع ریمل ضد آب و ضد رطوبت است. خرید انواع ریمل ضد آب برای آرایش چشم ها مورد توجه برخی از مشتریان قرار دارد. برای آرایش چشم های عروس و آرایش برای جشن ها و مراسم های طولانی معمولاً از ریمل ضد آب استفاده می شود. ریمل های چشم با خاصیت ضد آب بودن، توانایی تحمل سخت ترین شرایط را دارند. مواد به کار رفته در این ریمل در برابر عرق کردن، اشک و هرگونه رطوبت مقاوم هستند. حتی اگر چشمان خود را مالش دهید، این ریمل پاک نمی شود. برس های انواع ریمل ضد آب، خمیده هستند تا بتوانند مژه ‌ها را بهتر حالت دهند.

با خرید ریمل چشم، آرایش زیباتری داشته باشید

اکنون که با مهم ترین نکات آشنا شدید، در این قسمت لازم می دانیم درباره نحوه استفاده از این ابزار آرایشی، صحبت کوتاهی داشته باشیم. ریمل چشم باعث می شود که چشمان شما زیباتر و بزرگ تر جلوه کند. رنگ های خاصی که در آرایش صورت استفاده می کنید، جلوه بهتری به چهره شما می بخشد. زمانی که آرایش صورت شما کامل شود، احساس می‌کنید که چشمان شما درخشندگی کمتری دارد. در این حالت است که ریمل چشم به کمک شما می آید.

برای استفاده از ریمل چشم و یک آرایش زیبا به یک پرایمر چشم نیاز دارید. همچنین خط چشم، ابزار فرمژه، سایه چشم با رنگ های دلخواه و البته ریمل را باید آماده کنید. زمانی که می خواهید از ریمل برای آرایش صورت استفاده کنید به دنبال ترفندهایی هستید که بتوانید این کار را به نحو مطلوب تر به پایان برسانید.

ریمل چشم رنگی

از میان گزینه های مختلف، انواع ریمل با رنگ مشکی و ریمل های رنگی وجود دارد. برای انتخاب رنگ ریمل، به رنگ چشم خود و رنگ موها دقت کنید. اگر موهای بلوند و رنگ روشن دارید، ریمل قهوه ای را استفاده کنید. این کار باعث می ‌شود سازگاری بهتری در چهره شما مشاهده شود.

از طرف دیگر هنگام خرید، برای طراحی یک آرایش دلخواه، به ضد آب بودن یا معمولی بودن ریمل ها دقت کنید. اگر می خواهید پس از چند ساعت ریمل را بشویید، باید از نوع معمولی استفاده کنید. در غیر این صورت برای استفاده در طول روز و ساعت های طولانی از ریمل ‌های ضدآب استفاده کنید.

قبل از استفاده از ریمل باید از پرایمر و کرم های آرایشی روی پوست استفاده کنید. پس از اینکه سایه چشم را در محل دلخواه خود روی پلک چشم اجرا کردید، نوبت به خط چشم می رسد. پس از اینکه خط چشم به پایان رسید، باید مژه های خود را مرتب کنید. از برس های مخصوص این کار استفاده کنید. سعی کنید مژه های خود را در مسیر مستقیم و رو به بالا شانه بزنید. در این شرایط می‌توانید ریمل چشم را استفاده کنید.

اگر در حال استفاده از ریمل چشم هستید و مواد به صورت گلوله هایی داخل مژه ها انباشته شد، با استفاده از جسم نرم، آنها را از یکدیگر جدا کنید. هرگز از اجسام نوک تیز برای این کار استفاده نکنید.

 سخن پایانی

خرید ریمل چشم و استفاده صحیح از آن، بهترین راهکار برای داشتن چهره ای زیباتر است. استفاده از آن همانند استفاده از انواع لوازم آرایشی صورت اهمیت دارد. انواع ریمل چشم در داخل بازار وجود دارند. ریمل های رنگی، ضدآب و نوع معمولی هر کدام ویژگی ها مزایا و معایب خاص خود را خواهند داشت، بنابراین اگر به دنبال بهترین ها هستید، بهتر است اطلاعاتی را درباره برندهای موجود به دست آورید و سپس به فروشگاه مراجعه کنید.

برای خرید ریمل به شکل برس آن توجه کنید. اگر چشمان شما حساس است یا به استفاده از مواد آرایشی آلرژی نشان می دهد، حتماً با پزشک خود درباره استفاده از ریمل یا خط چشم مشورت کنید. برخی از انواع موجود در بازار بر پایه عصاره های گیاهی تولید می‌شوند و هیچ ضرری برای چشم ها ندارند. زمانی که می‌خواهید آن را استفاده کنید، لازم است که مژه های خود را مرتب کنید.

ترفندهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا چشمان زیباتری داشته باشید. خرید ریمل چشم، خرید بهترین سایه های چشم و استفاده از خط چشم مناسب در کنار یکدیگر، آرایش چهره شما را جذاب تر می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
خواص CAPRYLOYL SALICYLIC ACID چیست؟

خواص CAPRYLOYL SALICYLIC ACID چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
سبد خرید