قوانین داروخانه آنلاین نسخه اول

مقررات عمومی

سامانه داروخانه آنلاین نسخه اول به عنوان بستری برای انتخاب آگاهانه کالاهای سلامت راه اندازی شده است، کلیه محصولات و محتوایی که از این وب سایت در اختیار کاربران قرار میگیرد با مجوز از سازمان غذا و دارو و تحت نظارت مستقیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد و ملزم به رعایت تمام ضوابط جاری جمهوری اسلامی می باشد.

فروش هرگونه دارو از طریق درگاه آنلاین به کاربران ممنوع می باشد.

برای خرید دارو لطفا با در دست داشتن نسخه معتبر به محل داروخانه مراجعه فرمائید.

کلیه اقلام داروهای گیاهی، مکمل های غذایی، فرآورده های بهداشتی و آرایشی و لوازم پزشکی از درگاه آنلاین قابل خرید می باشد.

فروش هرگونه محصول غیر دارویی قاچاق بدون برچسب تایید غذا و دارو ممنوع می باشد.

نسخه اول می تواند در حوزه دارو، مکمل های غذایی ، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی به کاربران خود مشاوره دهد.

کاربران برای مشاوره در امور دارویی میتوانند نسخه پزشک خود را در اختیار کارشناسان نسخه اول قرار دهند.

 نشر محتوا

کلیه مقالات و محتوای تولید شده در این وب سایت اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع منجر به پیگرد قانونی خواهد شد.

اطلاعات مربوط به محصولات، بر اساس مراجع علمی معتبر و توضیحات شرکت سازنده (روی برچسب کالا یا وب سایت اطلاع رسانی شرکت) گردآوری و ارائه می شود.

خرید محصول

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.

چنانچه مشتری کالایی را خرید کرده و از خرید پشیمان شده امکان عودت وجه نخواهد بود اما پروفایل ایشان به همان میزان هزینه خرید قبلی شارژ می باشد و می تواند با هماهنگی کارشناسان فروش نسخه اول کالای دیگر  خریداری کند.

با توجه به حساسیت محصولات عرضه شده، مرجوع نمودن کالا تنها در صورت اثبات با عدله کافی امکان پذیر (استعلام برچسب اصالت کالا از سامانه غذا و دارو) خواهد بود و هزینه پستی رفت و برگشت نیز بر عهده مشتری می باشد. (محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم ها، لوسیون ها و مشمول این قانون نخواهد بود)