اتمام موجودی

شربت گریپ میکسچر نرس هارویز حجم 145 میلی لیتر

تومان33,000

ناموجود

مشاهده همه محصولات

امتیاز نسخه اول به محصول

(0)
0/5

4/5
5/5
4/5

جزییات بیشتر... جمع کردن

Nurse Harveyse Gripe Mixture 145 ml

  • کشور مبدا برند : تحت لیسانس انگلستان/ شرکت دارو درمان سپهر
  • حجم : 145 میلی‌لیتر
  • تاریخ انقضا : 2023/11/16
  • شماره مجوز : 8397289719761686
  • پیشگیری و بهبود از دردهای شکمی در نوزادان، اطفال و کودکان
  • جهت پیشگیری و درمان نفخ و باد شکم کودکان
  • پیشگیری سوء هاضمه کودکان
  • بادشکن و ضد اسپاسم

معرفی شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

شربت گریپ میکسچر نرس هارویز ‏برای پیشگیری و درمان کولیک نوزادان، بهبود سوء هاضمه، نفخ و اسپاسم دستگاه گوارش آنها تولید شده است. این فرآورده توسط شرکت دارو درمان سپهر تحت لیسانس انگستان و در کارخانه داروسازی امین در کشورمان تولید می‌شود و در کاهش گریه و بی قراری‌های شبانه نوزادان ناشی از کرامپ و قولنج روده بسیار موثر است. کولیک یا قولنج و نفخ به عنوان یک اختلال شایع باعث ناراحتی و گریه‌های شدید در نوزادان می‌شود. برای بهبود این عارضه به دلیل حساس بودن معده نوزاد نمی‌توان از هر دارویی استفاده کرد. شربت مورد استفاده مخصوص نفخ نوزادان باید گیاهی و کاملا طبیعی و بدون هیچ عارضه جانبی باشد تا به دستگاه گوارش کاملا تکامل نیافته کودک آسیب نرساند. این شربت حاوی اسانس شوید، اسانس زیره سیاه، سوکروز، سدیم بی کربنات و فاقد الکل است و به دلیل گیاهی بودن، از عوارض کمی برخوردار بوده و قابل مصرف برای کودکان بالای یک ماه است. بی کربنات سدیم موجود در این فراورده با قابلیت خنثی سازی اسید، به درمان رفلاکس معده، سوء هاضمه، سوزش سر دل و ترش کردن معده، که به دلیل اسید زیاد در معده ایجاد می شوند، کمک می کند. گیاه شوید و زیره موجود در گریپ میکسچر نیز دارای اثر تسکین دهندگی و آرام بخشی برای معده هستند و به کاهش علائم آزار دهنده گوارشی کمک می کنند. بهترین زمان مصرف شربت گریپ میکسچر نرس هارویز ‏برای پیشگیری و کاهش درد کولیک و نا آرامی‌های ناشی از آن، هنگام تغذیه نوزاد یا بلافاصله بعد از آن است.  

ترکیبات و اجزای سازنده شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

این فرآورده حاوی ۱۴۵ میلی ‌لیتر محلول بی کربنات سدیم یا جوش شیرین (50mg/5ml) همراه با اسانس شوید، زیره سیاه و سوکروز است. مواد مؤثره موجود در اسانس شويد دارای خاصيت بادشكن بوده و اسپاسم و انقباضات روده را بر‌طرف می سازند. شوید در هضم غذا نیز بسیار موثر است و باعث افزایش سطح سلامت دستگاه گوارش می‌شود. این گیاه سوء هاضمه و سوزش معده را درمان کرده و از بروز یبوست نیز جلوگیری می‌کند. شوید (Dill) عفونت‌های قارچی روده را از بین می‌برد، با میکروب‌های عامل اسهال مقابله کرده و موجب بهبود حرکات روده در کودک می‌شود. رفع اسپاسم، درمان نفخ شکم، افزایش اشتها و درمان دردهای معده دیگر فواید شوید برای بدن کودک است. در طب سنتی نیز از خواص شوید برای رفع دل درد و نفخ نوزادان استفاده می شود. زیره سیاه (Caraway) گیاهی بومی اروپا و آسیای غربی است و از زمان‌های بسیار قدیم کشت می‌شده است. زیره سیاه ضد نفخ و مسکن دردهای دستگاه گوارش است و به درمان سوء هاضمه کمک می کند. این گیاه معده را گرم و تقویت کرده، اثر چشمگیری در جلوگیری از ایجاد بادهای اضافی در روده، رفع حالت تهوع، درمان یبوست و اسهال دارد. بی کربنات سدیم برای خنثی سازی و کاهش اسید اضافی در معده و بهبود عملکرد آن استفاده می‌شود. با این وجود برخی متخصصان معتقدند بی کربنات سدیم موجود در این فراورده می‌تواند با اسید معده واکنش نشان داده و منجر به رفلاکس اسید شود. همچنین ممکن است با جذب از دیواره روده کوچک وارد جریان خون شده و باعث بروز برخی عوارض ناخواسته گردد.  

شیوه استفاده شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

مقدار مصرف برای نوزادان 1 تا 6 ماه، 5 میلی لیتر، حداکثر 6 بار در روز است. مقدار مصرف برای کودکان 6 تا 12 ماه، 10 میلی لیتر، حداکثر 6 بار در روز است. هر قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر است. تا ۴ هفته پس از بازکردن در بطری باید مصرف شود. همچنین مصرف دارو در صورت تغییر رنگ جزیی آن کاملا بی ضرر است.  

احتیاط‌ها

در صورت حساسیت به اجزای تشکیل دهنده فرآورده، از مصرف آن خودداری شود.‏ در بعضی از کودکان احتمال بروز واکنش های آلرژیک وجود دارد. همچنین این شربت در نوزادان زیر 1 ماه ممنوعیت مصرف دارد. توصیه می شود در کودکان مبتلا به دیابت با نظر پزشک معالج مصرف شود. در موارد عدم تحمل فروکتوز، سندرم سوء جذب گلوکز- گالاکتوز یا کمبود آنزیم سوکراز- ایزومالتاز و همچنین کودکان دارای رژیم محدودیت نمک مناسب نمی باشد. به خاطر وجود بی کربنات سدیم احتمال تداخل اثر فارماکولوژیک با داروهایی نظیر بنزودیازپین ها، سمپاتومیمتیک ها، فلکائینید، کتوکونازول، لیتیوم، سالیسیلات ها، سولفونیل اوره ها و تولمتین وجود دارد. ممکن است سوکروز موجود در این محصول در نوزادانی که قادر به تحمل و هضم برخی قندها نیستند، مشکل ساز شود. به همین دلیل در صورت وجود هر گونه حساسیت آن را به پزشک کودکتان اطلاع دهید.  

خرید آنلاین شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

در داروخانه آنلاین نسخه اول می‌توانید شربت گریپ میکسچر نرس هارویز را خریداری و مصرف نمایید. همچنین امکان ‏بررسی مشخصات، مقایسه و ‏خرید انواع مکمل‌های غذایی و فرآورده‌های طبیعی در داروخانه ‏آنلاین نسخه اول ‏‏فراهم شده ‏است تا به شما کمک کند انتخابی آگاهانه برای خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید.‏
Sucrose
سوکروز

نقش در فرمولاسیون
ــــــــــــــــــــــــ
∙ ظعم دهنده
Sodium hydrogen carbonate
بی کربنات سدیم


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ رفع التهاب لثه
∙ سفید کردن دندان
∙ درمان جوش سرسیاه، پاک کردن سموم و دیگر ضایعات پوستی، مقابله با شوره سر، از بین بردن تیرگی زیر بغل و نرم کردن پوست آرنج و سر زانو
∙ پیشگیری از سرطان
∙ تسکین سوزش معده
Carum carvi
زیره سیاه


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بادشکن و ضد نفخ
∙  تقویت سیستم ایمنی بدن
∙ بهبود مشکلات تنفسی
∙ تأمین آهن و کلسیم مورد نیاز بدن
∙ کمک به کاهش وزن و لاغری
Dill
شوید


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ درمان دل درد، نفخ، قولنج و کولیک نوزادان
. درمان بی اشتهایی، تفخ شکم و تحریک تولید صفرا 
. درمان یبوست
. شیرافزا
. کاهش دردهای قاعدگی
. درمان مشکلات خواب و بی خوابی
. بهبود علائم افسردگی
. تنظیم قاعدگی
. کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول خون
. دارای خاصیت آنتی اکسیدان 
. تقویت استخوان‌ها
. رفع اخلالات تنفسی

نمایش همه جمع کردن

مشاهده همه محصولات

دسته: 

امتیاز نسخه اول به محصول

/5
/5
/5
(0)
0/5

معرفی شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

شربت گریپ میکسچر نرس هارویز ‏برای پیشگیری و درمان کولیک نوزادان، بهبود سوء هاضمه، نفخ و اسپاسم دستگاه گوارش آنها تولید شده است. این فرآورده توسط شرکت دارو درمان سپهر تحت لیسانس انگستان و در کارخانه داروسازی امین در کشورمان تولید می‌شود و در کاهش گریه و بی قراری‌های شبانه نوزادان ناشی از کرامپ و قولنج روده بسیار موثر است.

کولیک یا قولنج و نفخ به عنوان یک اختلال شایع باعث ناراحتی و گریه‌های شدید در نوزادان می‌شود. برای بهبود این عارضه به دلیل حساس بودن معده نوزاد نمی‌توان از هر دارویی استفاده کرد. شربت مورد استفاده مخصوص نفخ نوزادان باید گیاهی و کاملا طبیعی و بدون هیچ عارضه جانبی باشد تا به دستگاه گوارش کاملا تکامل نیافته کودک آسیب نرساند.

این شربت حاوی اسانس شوید، اسانس زیره سیاه، سوکروز، سدیم بی کربنات و فاقد الکل است و به دلیل گیاهی بودن، از عوارض کمی برخوردار بوده و قابل مصرف برای کودکان بالای یک ماه است. بی کربنات سدیم موجود در این فراورده با قابلیت خنثی سازی اسید، به درمان رفلاکس معده، سوء هاضمه، سوزش سر دل و ترش کردن معده، که به دلیل اسید زیاد در معده ایجاد می شوند، کمک می کند.

گیاه شوید و زیره موجود در گریپ میکسچر نیز دارای اثر تسکین دهندگی و آرام بخشی برای معده هستند و به کاهش علائم آزار دهنده گوارشی کمک می کنند. بهترین زمان مصرف شربت گریپ میکسچر نرس هارویز ‏برای پیشگیری و کاهش درد کولیک و نا آرامی‌های ناشی از آن، هنگام تغذیه نوزاد یا بلافاصله بعد از آن است.

 

ترکیبات و اجزای سازنده شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

این فرآورده حاوی ۱۴۵ میلی ‌لیتر محلول بی کربنات سدیم یا جوش شیرین (50mg/5ml) همراه با اسانس شوید، زیره سیاه و سوکروز است. مواد مؤثره موجود در اسانس شويد دارای خاصيت بادشكن بوده و اسپاسم و انقباضات روده را بر‌طرف می سازند. شوید در هضم غذا نیز بسیار موثر است و باعث افزایش سطح سلامت دستگاه گوارش می‌شود. این گیاه سوء هاضمه و سوزش معده را درمان کرده و از بروز یبوست نیز جلوگیری می‌کند.

شوید (Dill) عفونت‌های قارچی روده را از بین می‌برد، با میکروب‌های عامل اسهال مقابله کرده و موجب بهبود حرکات روده در کودک می‌شود. رفع اسپاسم، درمان نفخ شکم، افزایش اشتها و درمان دردهای معده دیگر فواید شوید برای بدن کودک است. در طب سنتی نیز از خواص شوید برای رفع دل درد و نفخ نوزادان استفاده می شود.

زیره سیاه (Caraway) گیاهی بومی اروپا و آسیای غربی است و از زمان‌های بسیار قدیم کشت می‌شده است. زیره سیاه ضد نفخ و مسکن دردهای دستگاه گوارش است و به درمان سوء هاضمه کمک می کند. این گیاه معده را گرم و تقویت کرده، اثر چشمگیری در جلوگیری از ایجاد بادهای اضافی در روده، رفع حالت تهوع، درمان یبوست و اسهال دارد.

بی کربنات سدیم برای خنثی سازی و کاهش اسید اضافی در معده و بهبود عملکرد آن استفاده می‌شود. با این وجود برخی متخصصان معتقدند بی کربنات سدیم موجود در این فراورده می‌تواند با اسید معده واکنش نشان داده و منجر به رفلاکس اسید شود. همچنین ممکن است با جذب از دیواره روده کوچک وارد جریان خون شده و باعث بروز برخی عوارض ناخواسته گردد.

 

شیوه استفاده شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

مقدار مصرف برای نوزادان 1 تا 6 ماه، 5 میلی لیتر، حداکثر 6 بار در روز است.

مقدار مصرف برای کودکان 6 تا 12 ماه، 10 میلی لیتر، حداکثر 6 بار در روز است.

هر قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر است.

تا ۴ هفته پس از بازکردن در بطری باید مصرف شود. همچنین مصرف دارو در صورت تغییر رنگ جزیی آن کاملا بی ضرر است.

 

احتیاط‌ها

در صورت حساسیت به اجزای تشکیل دهنده فرآورده، از مصرف آن خودداری شود.‏

در بعضی از کودکان احتمال بروز واکنش های آلرژیک وجود دارد. همچنین این شربت در نوزادان زیر 1 ماه ممنوعیت مصرف دارد.

توصیه می شود در کودکان مبتلا به دیابت با نظر پزشک معالج مصرف شود.

در موارد عدم تحمل فروکتوز، سندرم سوء جذب گلوکز- گالاکتوز یا کمبود آنزیم سوکراز- ایزومالتاز و همچنین کودکان دارای رژیم محدودیت نمک مناسب نمی باشد.

به خاطر وجود بی کربنات سدیم احتمال تداخل اثر فارماکولوژیک با داروهایی نظیر بنزودیازپین ها، سمپاتومیمتیک ها، فلکائینید، کتوکونازول، لیتیوم، سالیسیلات ها، سولفونیل اوره ها و تولمتین وجود دارد.

ممکن است سوکروز موجود در این محصول در نوزادانی که قادر به تحمل و هضم برخی قندها نیستند، مشکل ساز شود. به همین دلیل در صورت وجود هر گونه حساسیت آن را به پزشک کودکتان اطلاع دهید.

 

خرید آنلاین شربت گریپ میکسچر نرس هارویز

در داروخانه آنلاین نسخه اول می‌توانید شربت گریپ میکسچر نرس هارویز را خریداری و مصرف نمایید. همچنین امکان ‏بررسی مشخصات، مقایسه و ‏خرید انواع مکمل‌های غذایی و فرآورده‌های طبیعی در داروخانه ‏آنلاین نسخه اول ‏‏فراهم شده ‏است تا به شما کمک کند انتخابی آگاهانه برای خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید.‏

Sucrose
سوکروز

نقش در فرمولاسیون
ــــــــــــــــــــــــ
∙ ظعم دهنده
Sodium hydrogen carbonate
بی کربنات سدیم


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ رفع التهاب لثه
∙ سفید کردن دندان
∙ درمان جوش سرسیاه، پاک کردن سموم و دیگر ضایعات پوستی، مقابله با شوره سر، از بین بردن تیرگی زیر بغل و نرم کردن پوست آرنج و سر زانو
∙ پیشگیری از سرطان
∙ تسکین سوزش معده
Carum carvi
زیره سیاه


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بادشکن و ضد نفخ
∙  تقویت سیستم ایمنی بدن
∙ بهبود مشکلات تنفسی
∙ تأمین آهن و کلسیم مورد نیاز بدن
∙ کمک به کاهش وزن و لاغری
Dill
شوید


اثر روی بدن
ـــــــــــــــ
∙ درمان دل درد، نفخ، قولنج و کولیک نوزادان
. درمان بی اشتهایی، تفخ شکم و تحریک تولید صفرا 
. درمان یبوست
. شیرافزا
. کاهش دردهای قاعدگی
. درمان مشکلات خواب و بی خوابی
. بهبود علائم افسردگی
. تنظیم قاعدگی
. کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول خون
. دارای خاصیت آنتی اکسیدان 
. تقویت استخوان‌ها
. رفع اخلالات تنفسی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت گریپ میکسچر نرس هارویز حجم 145 میلی لیتر”

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید