برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

راهنمای خرید و استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب

محافظت از پوست به عنوان مهمترین عضو دفاعی بدن که بیشترین تماس را با انواع آلودگی‌ها، چربی‌ها و نور خورشید دارد، از ضروریات است. محصولات مراقبتی زیادی برای حفاظت از پوست تولید شده اند که قسمت‌های مختلف پوست را در بر می‌گیرند و مناسب همه سنین هستند. کرم ضد افتاب یکی از تخصصی ترین و مهمترین آن‌ها می‌باشد. نکاتی وجود دارند که برای خرید دقیق تر و آگاهانه به دانستن آن‌ها نیاز دارید. در این مقاله سعی شده مواردی که به شما در انتخاب آگاهانه کمک می‌کند، مطرح شود.
راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب

همه ما کم و بیش با ویژگی‌ها، مزایا و معایب کرم ضد آفتاب آشنا هستیم. شاید درباره سرطان‌های پوستی، آکنه پوستی یا لکه‌های شدید پوست که در اثر نور خورشید به وجود آمده‌اند هم مطالبی خوانده باشید. متاسفانه آمار افرادی که به سرطان پوست ناشی از اشعه‌های ماورای بنفش خورشید مبتلا هستند، در جهان رو به افزایش است! این آمار، نگران کننده می‌باشد. به همین دلیل، استفاده از بهترین کرم‌های ضد آفتاب برای سلامت و شادابی پوست بدن توصیه می‌شود. اگر تاکنون به خرید بهترین کرم ضد آفتاب فکر نکرده‌اید، همین حالا بهترین زمان است. به ویژه برای افرادی که در طول روز، زمان زیادی را در معرض اشعه‌های خورشید قرار دارند این کرم‌ها ضرورت پیدا می‌کنند.

با توجه به اهمیت استفاده از کرم ‌های ضد آفتاب و همچنین حجم تولید مناسب از این محصول، تصمیم داریم در این بحث به صورت تخصصی در ابتدا به مهم ‌ترین مزایای کرم ضد آفتاب اشاره کنیم و در ادامه، نکات مهمی را هنگام خرید بیان خواهیم کرد. کرم های ضد آفتاب، بهترین محصولات مراقبت از پوست هستند که برای تمام گروه‌های سنی توصیه شده‌اند.

کرم ضدآفتاب

 ۸ دلیل اصلی که به شما می‌گوید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد افتاب ضروری‌ ترین و تخصصی ترین محصول مراقبتی برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب است.

دلیل اول: خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهند

مهمترین و اولین دلیلی که ضرورت استفاده از کرم ضد افتاب را توجیه می‌کند جلوگیری از ابتلا به سرطان‌های پوست است. استفاده روزانه از کرم‌های ضدآفتاب، حتی اگر شرایط هوا ابری یا بارانی باشد، خطر ابتلا به سرطان‌ها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. این مسئله برای کشنده ترین شکل سرطان پوست که حدود ۷۵ درصد از مرگ و میرها را به خود اختصاص داده است، اهمیت زیادی دارد.

 دلیل دوم: کرم ضد آفتاب، شما را جوان تر نشان می دهند

حتماً می‌دانید که یکی از دلایل پیری زودرس سلول‌های پوستی، همین اشعه‌های خورشید هستند. با استفاده از بهترین کرم‌های ضدافتاب، از چین و چروک‌ها و خطوط پوستی جلوگیری می‌کنید؛ پوست شما شفاف تر به نظر می‌رسد و این یعنی اینکه شما جوانتر دیده می‌شوید.

 دلیل سوم: کرم ضدآفتاب، ظاهر پوست را یکنواخت می‌کند

کرم ضد آفتاب، بهترین محصولات مراقبت از پوست است که علاوه بر یک سد محافظ، کمک می‌کند که ظاهر پوست شما یکپارچه و یکنواخت به نظر برسد. کرم‌های ضد آفتاب، پیری سلول‌های پوستی را کندتر کرده و همچنین از ایجاد لکه‌های قهوه‌ای و تیره که بر اثر تابش نور خورشید روی پوست ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند. باید بدانید که لکه‌های تیره به تدریج موجب تغییر رنگ پوست شما می‌شوند و در نهایت ممکن است چهره شما تغییر کند.

اگر به زیبایی و شادابی صورت خود اهمیت می‌دهید باید در اولین فرصت، بهترین کرم ضد آفتاب را متناسب با پوست خود تهیه کنید.

ضد افتاب با پوشانندگی بالا

 دلیل چهارم: از پوست در طولانی مدت محافظت می‌کند

انواع کرم ضد آفتاب بسیار با کیفیت و کارآمد هستند. آن‌ها می‌توانند در طولانی مدت از پوست شما محافظت کنند. دلیل اینکه تا این اندازه بر این کرم‌ها تاکید داریم کاملاً واضح و مشخص است! لایه اوزون در حال تحلیل می‌باشد. اثرات گازهای گلخانه‌ای و آلودگی هوا به لایه اوزون آسیب وارد می‌کنند، بنابراین مسیر عبور اشعه‌های مضر خورشید باز می‌شود و زمانی که شما در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، اشعه‌ها مستقیماً به پوست شما برخورد می‌کنند. بدیهی است که کرم‌های ضدآفتاب یک سد محافظ در برابر پرتوهای مضر محسوب می‌شوند.

دلیل پنجم: کرم ضد آفتاب برای کودکان نیز توصیه می‌شود

استفاده از انواع کرم ضد آفتاب نه تنها برای بزرگسالان مفید است، بلکه برای کودکان کودکان هم توصیه می‌شود. با این تفاوت که کرم‌های ضد آفتاب باید مخصوص کودکان استفاده شود. همانطور که می‌دانید بچه‌ها در طول روز در در معرض تابش نور خورشید هستند. در مدرسه مشغول بازی و ورزش می‌شوند، بنابراین نه تنها برای شخص خودتان، بلکه برای فرزندان هم باید به استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت بدهید.

کرم ضد آفتاب کودک

دلیل ششم: کرم ضد آفتاب برای انواع پوست اهمیت دارد

تصور نکنید اگر رنگ پوست شما تیره یا روشن است نیازی به کرم‌های ضدآفتاب ندارید! درست برعکس! استفاده از کرم ضد آفتاب برای انواع پوست توصیه شده است. آفتاب سوختگی می‌تواند برای هر فردی رخ دهد. همچنین افرادی که پوست تیره دارند هم به شدت در معرض سرطان‌های پوست ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشید قرار می‌گیرند. هیچ تفاوتی میان سفید پوستان یا سیاه پوستان در استفاده از کرم‌های ضدآفتاب وجود ندارد.

 دلیل هفتم: استفاده از کرم ضد آفتاب، بسیار راحت است

در استفاده از کرم ضد آفتاب هیچ محدودیتی ندارید. این محصولات در مقایسه با اسپری‌ها یا مرطوب کننده‌ها موثر ترند و می‌توانید در هر مکانی که هستید به راحتی از کرم استفاده کنید. برخی از انواع کرم‌های ضد آفتاب باید هر دو ساعت یا چهار ساعت یک بار تجدید شوند.

برخی از انواع کرم‌های ضد آفتاب، خاصیت ضد آب و ضد عرق کردن دارند و بسیار مطلوب می‌باشند. از طرف دیگر این نوع محصولات پایداری خوبی در طول روز دارند و شما در یک روز کاری حداقل ۶ یا ۸ ساعت می‌توانید با آن‌ها در بیرون از خانه رفت و آمد کنید.

دلیل هشتم: کرم ضد آفتاب، پوست را از آفتاب سوختگی محافظت می‌کند

بهترین کرم ضد آفتاب می‌تواند پوست شما را از آفتاب سوختگی محافظت کند. سوختن پوست از طریق اشعه خورشید درجه‌های مختلفی دارد. در برخی افراد، صرفاً سطح پوست قرمز می‌شود اما در برخی دیگر، همراه با خارش شدید، ایجاد گرمازدگی و پوسته پوسته شدن خواهد بود. چه بهتر که از کرم‌های ضدآفتاب  برای محافظت از پوست در برابر این عوارض ناخواسته استفاده کنید.

اگر پوست شما در شرایط التهاب و قرمزی شدید قرار بگیرد، نیاز به درمان دارد که این کار را باید حتماً از طریق پزشک متخصص پوست دنبال کنید.

آفتاب سوختگی

نکات مهم در خرید بهترین کرم ضد آفتاب

علاوه بر انواع لوسیون‌های مختلف برای پوست که سال‌های سال است توسط افراد و خانواده‌ها استفاده می‌شود، اکنون دیگر نوبت به محصولات محافظت از پوست شامل کرم ضد آفتاب رسیده است. یکی از پرفروشترین محصولات هم در حقیقت همین کرم‌ها هستند. کرم‌های ضد آفتاب را باید بسته به نوع پوست خود و مدت زمانی که در معرض آفتاب هستید خریداری کنید.

علاوه بر کرم‌های ضد آفتاب، برخی از محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی هم وجود دارند که خاصیت ضد آفتاب بودن را دارند، بنابراین آن‌ها را هم می‌توانید به جای کرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمام این محصولات باید با پوست شما سازگار باشند. قبل از خرید هر محصول ویژگی‌های آن را بررسی کنید و با پزشک داروخانه یا پزشک پوست مشورت داشته باشید.

نکات خرید ضد افتاب

 مهمترین محصولات ضد آفتاب به صورت زیر معرفی می شوند:

 ۱-اسپری ضد آفتاب

استفاده از اسپری ضد آفتاب، راحت تر از استفاده از لوسیون‌ها است. اسپری‌ها بیشتر برای کودکان توصیه می شوند تا پوشش دهی مناسبی را برای محافظت از پوست ایجاد کنند.

 ۲-لوازم آرایشی حاوی ترکیبات ضد آفتاب

بسیاری از لوازم آرایشی نظیر مرطوب کننده‌ها، رژ لب، کرم پایه آرایشی، حاوی ترکیباتی با خاصیت ضد آفتابی هستند. این لوازم آرایش برای مواقعی توصیه شده است که قصد ندارید مدت زمان زیادی را خارج از خانه سپری کنید. اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که باید زمان بیشتری را در آفتاب بگذرانید، استفاده از کرم ضد افتاب توصیه می‌شود.

 ۳-کرم‌های ضد آفتاب با ترکیب معدنی

یکی از انواع کرم‌های ضد افتاب، محصولاتی هستند که حاوی ترکیبات معدنی می‌باشند و برای افرادی طراحی شده که پوست‌های حساس دارند. نقش ترکیبات معدنی در جلوگیری از واکنش‌های آلرژیک پوست است. این نوع کرم ضد آفتاب به جای اینکه توسط پوست جذب شود، فقط به صورت یک لایه روی پوست قرار می‌گیرد و بدون هیچ تحریک و آلرژی پوستی، از سلول های پوست شما محافظت می‌کند.

 ۴– کرم ضد آفتاب ضد آب

برخی از انواع کرم‌های ضدآفتاب، خاصیت ضد آب بودن دارند. به این مفهوم که در برابر عرق کردن یا رطوبت، مقاوم هستند. این کرم ها، ۱۰۰% این خاصیت را ندارند اما پس از دو ساعت اگر آنها را تمدید کنید، مقاومت خوبی در برابر رطوبت یا عرق کردن خواهند داشت.

ضد آفتاب مناسب فضای باز و دریا

سخن پایانی

انواع کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست شما در دسترس هستند. هنگام انتخاب و خرید کرم‌ها یا محصولات ضدآفتاب مناسب، توجه به یک فاکتور مهم ضرورت دارد. عدد SPF که نمادی از ضد آفتاب بودن را برای محصولات نشان می‌دهد برای این کرم ها معرفی شده است. سعی کنید کرم‌هایی را انتخاب کنید عدد SPF ۱۵ و بالاتر داشته باشد. همچنین بهترین کرم‌های ضدآفتاب محصولاتی هستند که بتوانید آن را در طیف گسترده استفاده کنید. بهترین کرم ها، پوست شما را از اشعه های مضر خورشید در امان می‌دارند.

مهمترین مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب جلوگیری از سرطان‌های پوستی، کاهش چین و چروک پوست، تاخیر روند پیری در سلول ها و همچنین جلوگیری از لکه های تیره روی پوست است. همانقدر که در آفتاب، به استفاده از عینک‌های آفتابی و کلاه اهمیت می‌دهید، باید به خرید کرم ضد آفتاب هم توجه کافی داشته باشید. بهترین زمان برای مصرف محصولات ضد آفتاب بین ساعت ۱۰ صبح و ۴ بعد از ظهر است.

ما در داروخانه آنلاین نسخه اول انواع کرم‌های ضد آفتاب را عرضه کرده‌ایم تا بتوانید انتخاب و مقایسه‌ای علمی داشته باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

خواص  CHLORPHENESIN چیست؟

خواص CHLORPHENESIN چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
خواص  CHLOROXYLENOL چیست؟

خواص CHLOROXYLENOL چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
خواص CHLORINE DIOXIDE چیست؟

خواص CHLORINE DIOXIDE چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
خواص CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE چیست؟

خواص CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE چیست؟

امروزه انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از بین ده ها یا صدها محصول مشابه (با برندها و سازنده های مختلف) که هر کدام ادعا ها و مزیت های خاصی را مطرح می کنند، بسیار دشوار شده است. یکی از راه های شناخت فرآورده ها و پی بردن به کیفیت آنها، آشنایی با ویژگی تک تک اجزای سازنده آن است. در این مقاله با یکی دیگر از مواد سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می شویم.

ادامه مطلب
سبد خرید