برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

بهترین انواع لاک پاک کن که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده اند

امروزه زیبایی ناخن یکی از به روز ترین و پر درآمدترین کارهایی است که در سالن های آرایشی انجام می شود. زیبایی ناخن ها تاثیر زیادی بر روی زیبایی دست های شما دارد. به همین دلیل است که لاک ها به وجود آمدند. لاک پاک کن ها در کنار لاک به بازار عرضه شدند تا این دسته از محصولات را کامل کنند. لاک پاک کن های خانگی و باری مصارف شخصی می توانند قدری با لاک پاک کن هایی که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و کاشت ناخن استفاده می شوند قدری متفاوت باشند. از این رو در این مقاله به معرفی این محصولات پرداخته ایم تا با شناخت صحیح از انواع آن و مواد تشکیل دهنده هر یک، انتخاب و خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشید.
لاک پاک کن

خرید لاک پاک کن یکی از خریدهای ضروری در گروه لوازم آرایشی ناخن است. این محصول باید به همراه لاک ناخن خریداری شود. انواع محلول ها برای پاک کردن لاک روی ناخن وجود دارند. این محصولات در برندهای مختلف در بازار قابل خریداری هستند. آثار لاک ناشی از پدیکور و مانیکور، آثار لاک شامل کاشت ناخن یا انواع لاک که بر روی ناخن مصنوعی به کار رفته است با انتخاب لاک پاک کن مناسب قابل برطرف شدن هستند. بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که برای هر مراسم یا مجلسی از یک رنگ لاک استفاده کنند، بنابراین شاید در یک هفته نیاز به تجدید لاک ناخن داشته باشند.

قدیمی ترین لاک پاک کن

متداول ترین و قدیمی ترین محلول برای پاک کردن لاک ناخن که از گذشته تاکنون شناخته شده است، محلول استون می باشد. استون یک ترکیب شیمیایی است که استفاده زیاد آن برای پوست دست می تواند خطرناک باشد. استون به سرعت تبخیر می شود و خشکی ناخن ها و پوست اطراف آن را به همراه خواهد داشت. شاید شما هم زمانی که از استون به عنوان لاک پاک کن استفاده می کنید، متوجه سوزش ناخن یا پوست اطراف آن شده باشید. برای رفع این مشکلات، انواع لوازم و وسایل و محلول های مخصوص پاک کردن لاک به بازار ارائه شده اند. محصولاتی که کیفیت عالی دارند و از خشکی ناخن، ترک خوردگی ناخن و خشکی و ترک خوردگی پوست ناحیه اطراف ناخن‌ها جلوگیری می‌ کند.

هر ساله طبق تحقیقات و نظرسنجی از مشتریان، انواع لوازم آرایشی از جمله لاک پاک کن ناخن دسته بندی و رتبه بندی می شوند. در سال ۲۰۲۰ هم این نظرسنجی انجام شده و به این ترتیب معروف ترین و بهترین لوازم برای پاک کردن لاک ناخن معرفی گشته است. در این مطلب با این محصولات آشنا می شوید.

بهترین انواع لاک پاک کن در سال ۲۰۲۰

 در ادامه به شرح و تفسیر بهترین لاک پاک کن های سال می پردازیم.

۱- لاک پاک کن زویا (Zoya Remove Plus 3-in-1 Formula)

محلول لاک پاک کن زویا یکی از بهترین محصول هایی است که برای اکثر افراد کاربرد دارد. فرمولاسیون سالم و قوی برای این محصول استفاده شده تا بتواند لاک روی ناخن را در کوتاهترین زمان پاک کند. این محصول خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و فاقد استون است. از آنجایی که برخی از محلول های پاک کننده لاک ناخن می ‌توانند آسیب ‌هایی را به کوتیکول برسانند و آنها را نازک و شکننده کنند، این محصول به گونه‌ای تهیه شده است که این چالش ها را برطرف کند. زمانی که برای پاک کردن لاک از محصول زویا استفاده می کنید از خشک شدن ناخن های شما جلوگیری می کند و رطوبت و مواد مغذی را هم در اختیار بافت ناخن قرار می دهد.

لاک پاک کن زویا در بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی محصولات و لوازم آرایشی در جهان به فروش می رسد. وبسایت آمازون، همین محصول را به مشتریان خود عرضه کرده است. زمانی که از این محصول برای پاک کردن لاک استفاده می کنید، بوی تندی ندارد و حاوی عصاره های گیاهی با بوی خوشایند و ملایم است. این محصول به صورت پمپی در بسته بندی زیبا در اختیار مشتری قرار دارد.

۲- لاک پاک کن اسفنجی پریتی Pretty Nails Regular Nail Polish Remover

دومین لاک پاک کن که با کیفیت بالا در جهان شناخته شده است، محصول پریتی می باشد. این محصول در حقیقت اسفنج هایی به شکل پد است که در یک بسته بندی زیبا قرار گرفته و حاوی فرمولاسیونی از محلول پاک کننده لاک ناخن می باشد. زمانی که این محصول را خریداری می کنید از اسفنج های آن برای پاک کردن لاک استفاده خواهید کرد؛ در این شرایط، یک رطوبت خاصی را احساس می کنید که در حقیقت همین ترکیبات، لاک ناخن را پاک می کنند.

در فرمولاسیون این محصول لاک پاک کن درصد مشخصی استون وجود دارد و همین عامل می‌تواند یک نکته منفی برای آن محسوب شود. این اسفنج ها برای پاک کردن لاک ناخن دست و پا بسیار کاربرد دارند. همچنین گران قیمت هم هستند؛ اما بزرگترین سایت های فروشگاهی اینترنتی لوازم آرایشی در جهان در حال حاضر محصول لاک پاک کن اسفنجی پریتی را برای مشتریان خود ارائه داده است.

۳-محلول لاک پاک کن سالی هانسن Sally Hansen Strengthening Nail Polish Remover

یکی دیگر از محصول هایی که در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین لاک‌ پاک کن معرفی شده است، برند سالی هانسن نام دارد. در بازار جهانی، قیمت خرید این محصول کمتر از ۶ دلار معرفی شده است. اما اگر در قیمت ‌های جهانی مبلغ ۱۰ دلار هم برای آن پیدا کردید، ارزش خرید کردن را دارد. این محلول یکی از بهترین و موثرترین موادی است که برای پاک کردن لاک ناخن حتی در داروخانه ها هم وجود دارد. برای تهیه این محلول از پایه استون، ترکیب گلیسیرین، ویتامین و برخی پروتئین ها استفاده شده است.

محلول لاک‌ پاک کن سالی هانسن در بطری به فروش می رسد و ظاهر استاندارد و زیبایی دارد. اگر از این محلول استفاده می کنید نیازی به خرید اسفنج ها برای پاک کردن لاک نیست، اما مراقب تعداد دفعات استفاده باشید. قیمت خرید این محلول ارزان است اما حاوی استون می باشد و بوی تقریباً تندی دارد.

۴-پد لاک‌ پاک کن   Diamond Wipes Nail Polish Remover Pads

یکی از بهترین محصولات لاک پاک کن که بسیار کاربردی و پرطرفدار است، پد لاک پاک کن دایموند نام دارد. این محصول در هر مکان و هر زمانی قابل استفاده است. این پدها را می توانید حتی داخل کیف خود حمل کنید بدون اینکه نگرانی نفوذ محلول شیمیایی به بیرون برای شما ایجاد شود. این محصول برای پاک کردن لاک ناخن در سفر بسیار کاربردی است. از آن می توانید در خودروی شخصی استفاده کنید؛ یا زمانی که در هواپیما هستید آن را به کار ببرید. مواد مضر در فرمولاسیون این محصول وجود ندارد. مهمترین مزایای خرید این محصول بسته بندی شده، مقرون به صرفه و تاییدیه های گواهی بهداشت می باشد. بسته به نوع لاک و  فرمولاسیون آن شاید لازم باشد از چند عدد برای پاک کردن لاک استفاده کنید.

۵-محلول لاک پاک کن ارگانیک و طبیعی برند Karma Nail Polish Remover

یکی از بهترین و پرطرفدارترین محلول های لاک ‌پاک کن محصولاتی هستند که ارگانیک و طبیعی باشند و به راحتی بتوان آنها را استفاده کرد. محلول هایی که برای ناخن ها و پوست دست هیچ خطری نداشته باشند. محلول مخصوص پاک کردن لاک برندKarma  فاقد استون و الکل است و از روغن سویا و روغن اسطوخودوس برای تهیه آن استفاده شده است. این محصول بوی مطبوع و دلپذیر دارد. اگر به دنبال خرید انواع لاک پاک کن سالم فاقد استون هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی از پر طرفدارترین محصولات برای پاک کردن لاک ناخن در حقیقت همین برند است که در حال حاضر سایت بزرگ آمازون هم آن را به مشتریان خود ارائه داده است. این محصول جزو برترین محصولات آرایشی ناخن در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. برای تهیه لاک پاک کن Karma هیچ مواد شیمیایی مضر به کار نرفته و البته بوی خوشایندی هم دارد. یکی از معایب این محصول عدم پاک کردن لاک هایی است که رنگ اکریلیک در آن به کار رفته است. همچنین این محصول نمی تواند ژل ‌ناخن را حذف کند.

مهمترین نکات در خرید لاک پاک کن

گزینه ‌های زیادی به عنوان انواع لاک پاک کن در بازار وجود دارند که برخی از آنها به شکل محلول و برخی دیگر به صورت پد بهداشتی از فرمولاسیون متنوعی تشکیل شده اند. برخی از این محصولات بر پایه عصاره های گیاهی هستند و هیچ مواد شیمیایی مضر در آنها وجود ندارد. برخی دیگر از برندها برای پاک کردن لاک ناخن حاوی مقداری استون هستند که همین عامل موجب می شود بوی نسبتاً تندی از آن ‌ها استشمام شود.

شما به عنوان مشتری خرید لاک پاک کن با انتخاب متنوعی روبه‌رو هستید. اگر ناخن های نازکی دارید و پوست دست شما حساس است باید آن دسته از محصولاتی را انتخاب کنید که موجب التهاب پوست شما نشود. محصولات گیاهی برای پاک کردن لاک ناخن برای این افراد توصیه می شوند.

در برخی از محصولات، ترکیب شیمیایی اتیل استات یا برخی از الکل ها به کار رفته است. این مواد هم می‌تواند موجب آسیب رساندن به ناخن شود. سعی کنید هنگام خرید لاک پاک کن از ترکیبات شیمیایی آن اطلاع پیدا کنید. روی برچسب بسته بندی را بخوانید و اگر این چنین چیزی وجود ندارد از فروشنده درباره آن سوال کنید.

بسیاری از معتبرترین برندها، سعی می‌کنند در فرمولاسیون محصولات لاک پاک کن، مواد معطر با پایه های گیاهی و ویتامین را جای دهند. به این ترتیب هنگام استفاده، مشتریان رضایت کامل خواهند داشت. فراموش نکنید که به‌ دلیل فرمولاسیون خاص این محصولات در انواع شیمیایی یا گیاهی ممکن است خاصیت اشتعال پذیری داشته باشند. هرگز این محلول ها را در مجاورت منابع حریق یا آتش نگذارید.

سخن پایانی

نوع کاربردی که از محلول لاک پاک کن انتظار دارید در انتخاب شما نقش دارد. انتخاب این محصولات از میان برندهای مختلف برای استفاده در سالن های آرایشی متفاوت است. به طور مثال محصولی که برای استفاده های شخصی در خانه به کار می رود، می تواند با محلول های پاک کننده لاک ناخن در سالن های آرایشی و زیبایی استفاده می شود، متفاوت باشد. برخی از این محصولات برای کاشت ناخن مناسب هستند و برخی دیگر برای عملیات زیبایی پدیکور، مانیکور یا کاشت ناخن های مصنوعی و رنگی توصیه شده اند. در داروخانه آنلاین نسخه اول انواع محصولات مرتبط با ناخن و زیبایی آن ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن و مطالعه محصولات وویژگی های هر کدام, خریدی آگاهانه و به صرفه را تجربه کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید