برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

انتخاب بهترین نوع از لوسیون بدن

لوسیون بدن از محصولات جدید و پر طرفدار مدرن است که برای نرمی و لطافت بدن و ایجاد بوی مطبوع و خوشایند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. درست زمانی که از حمام خارج می شوید و پوست شما هنوز مرطوب است، بهترین زمان استفاده از این محصول است. خواص مختلفی برای این محصول بیان شده است که در این مقاله به آن می پردازیم. همچنین نکات و موارد ضروری برای لوسیون بدن در این مطلب آمده است.
لوسیون بدن

لوسیون بدن چیست؟

لوسیون بدن یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات بهداشتی و زیبایی می باشد که برای استفاده روی پوست کاربرد قابل توجهی را داراست. خانم ها از دسته افرادی هستند که به زیبایی و پوست خود اهمیت بسیاری می دهند. یکی از دغدغه های بزرگ افراد خشکی پوست می باشد. همه خواستار داشتن پوستی نرم و لطیف هستند.

به همین منظور به دنبال روش های مختلف و بهره مندی از مواد شیمیایی متنوعی هستند تا بتوانند به پوستی لطیف و صاف دسترسی داشته باشند. مصرف انواع مواد شوینده بهداشتی از جمله صابون ها و شامپوهای بدن نمی توان پوست لطیفی ایجاد کند و برعکس استفاده از این مواد سبب خشک و سفت شدن پوست بدن می شود.

البته در مقابل آن برخی افراد نیز به کل دارای پوست خشک هستند که برای نرمی و لطافت پوست به دنبال راهکارهای ساده و موثر می باشند. در این میان می توان با معرفی لوسیون بدن یکی از بهترین روش های رسیدن به پوست نرم و لطیف را پیش روی شما قرار دهیم. خانم هایی که از داشتن پوست خشک خود رنج می برند و به دنبال روش های جدید و به دور از دردسر و عوارض هستند می توانند خرید لوسیون بدن را در اولویت های خود قرار دهند.

در ادامه مقاله در خصوص کیفیت لوسیون بدن، بهترین نوع این محصول، دلیل خشکی پوست بدن، خرید اینترنتی و قیمت لوسیون بدن صحبت خواهیم کرد لطفا با ما همراه باشید.

ترکیبات رایج لوسیون بدن

در روزهای اخیر توجه به سلامت پوست و بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که به این منظور شاهد تولید و عرضه انواع محصولات بهداشتی و زیبایی هستیم. لوسیون بدن یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع این محصولات بوده و نقش بسیار مهمی در شادابی و طراوت پوست بدن دارد. لوسیون مایعی کرم مانند است که می توان آن را در بخش های مختلف بدن استعمال کرد. همچنین با توجه به پوست های مختلف در انواع مختلف و با ترکیبات متنوع تولید می شود. تفاوت اصلی لوسیون های بدن با کرم ها در غلظت شان می باشد.

از جمله ترکیبات رایج در تولید لوسیون بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روغن مورینگا: روغنی بسیار مفید و مغذی بوده و دارای خواص نرم کنندگی بسیار مناسبی می باشد
  • ویتامین E : یکی از آنتی اکسیدان های قوی بوده و به عنوان ضد التهاب عمل می کند.
  • ویتامین C : سبب از بین رفتن چین و چروک پوست می شود
  • کرودامول: این ماده به عنوان نرم کننده بسیار قوی در تولید لوسیون های بدن استفاده می شود
  • اولئونیک اسید: یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و نرم شدن پوست می شود.

مزایای استفاده از لوسیون بدن

لوسیون بدن از لحاظ مرطوب کنندگی، خوشبو کنندگی و آبرسانی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد و در دو نوع سفت کننده و سفید کننده تولید می شود. کاربران می توانند با توجه به انتظاراتی که با استفاده از این محصول دارند می توانند مناسب ترین گزینه را در اولویت خرید خود قرار دهند.

از جمله مزایای لوسیون بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رفع خشکی پوست:

در صورتی که دارای پوست چرب یا معمولی هستید می توانید با این محصول به بخش های مختلف بدن از جمله آرنج، زانوها و … نرمی قابل توجهی ببخشید.

  • حس خوب، بوی خوش:

استفاده از لوسیون بدن سبب ایجاد بوی خوش و طراوت در بدن و در نتیجه انتقال حس منحصر به فرد به مخاطب می شود.

  • حفظ آرامش:

حتی در صورتی که پوست بدنتان در بهترین حالت سلامت خود باشد، باز هم استفاده از لوسیون های بدن آرامش خاصی را به بدنتان القاء می کند.

  • رفع پینه پوست:

افرادی که با خشکی بیش از حد و ترک های پوستی مواجه هستند می توانند با این محصول در کوتاهترین زمان، شاهد تغییر بی نظیری باشند.

  • شفافیت پوست:

برای درخشندگی و شفافیت پوست می توانید از انواع لوسیون های حاوی ترکیبات سفید کننده استفاده کنید.

خرید اینترنتی لوسیون بدن

خرید اینترنتی یکی از بهترین و محبوب ترین روش های تهیه این محصول می باشد. شما می توانید از طریق پایگاه اینترنتی “داروخانه آنلاین نسخه اول” امکان مشاهده و بررسی انواع لوسیون های بدن را داشته و مناسب ترین گزینه را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

سرعت در ارسال، امکان مقایسه کمی و کیفی، بررسی تک تک اجزا و نقش ترکیبات تشکیل دهنده از جمله ویژگی های فروشگاه اینترنتی نسخه اول می باشد.

بهترین نوع لوسیون بدن

در هنگام خرید لوسیون بدن پیشنهاد می شود بهترین نوع این محصول مطابق با پوست خود را انتخاب کنید. در ادامه برای هر یک از پوست های مختلف مناسب ترین نوع این محصول را مشخص کرده ایم.

  • پوست خشک: برای این نوع پوست پیشنهاد می شود از لوسیون های حاوی روغن جوجوبا و روغن آفتابگردان استفاده کنید همچنین از انتخاب و مصرف لوسیون هایی که دارای الکل هستند خودداری نمایید چرا که سبب خشکی بیشتر پوست بدن می شود.
  • پوست حساس: برای پوست های حساس لوسیون هایی که دارای اجزاء تسکین دهنده می باشند، استفاده نمایید و از خرید لوسیون هایی که دارای مواد شیمیایی، اسانس و رنگ هستند دوری کنید.
  • پوست چرب: برای این نوع پوست بدن از ژل ای سبک با پایه آب مصرف کنید چرا که این نوع ژل ها از دیگر لوسیون های بدن سریع تر و بهتر جذب پوست می شود همچنین ار خرید و مصرف لوسیون های دارای وازلین و الکل خودداری نمایید.
  • پوست معمولی: لوسیون بدن حاوی ویتامین c را برای پوست های معمولی استفاده کنید چرا که ای نوع لوسیون ها صدمات رادیکال های آراد را کاهش می دهد.
  • پوست ترکیبی:  لوسیون های بدون روغن با ایجاد تعادل در نواحی خشک و چرب بهترین گزینه برای پوست های ترکیبی می باشد.

جالب است بدانید که لوسیون های بدن نسبت به روغن های گیاهی و وازلین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. همچنین در کنار نرمی و لطافت بدن احساس شادی و نشاط را به افراد و مصرف کنندگان انتقال می دهد. از این رو در سال های اخیر با افزایش تعداد تقاضا برای خرید و مصرف این محصول بهداشتی و زیبایی می باشیم.

بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن

از جمله موضوعاتی که در خصوص لوسیون بدن می توان به آن اشاره نمود بهترین زمان برای استفاده از این محصول فوق العاده می باشد. تاکنون هیچ گونه عوارضی برای لوسیون بدن گزارش نشده و با مزیت های منحصر به فرد خود، برای لطافت و درخشندگی پوست استفاده می شوند.

شما می توانید بعد از حمام به دلیل باز شدن منافذ پوست از لوسیون بدن استفاده کنید و تاثیر قابل توجه آن را در نرمی پوست خود مشاهده نمایید. زمانی که بدن شما کاملا خشک نشده است می توانید از این محصول برای قسمت های مختلف بدن استفاده نمایید. البته در طول روز نیز می توانید در زمان مدنظر خود از آن مصرف کنید اما بهترین زمان بعد از دوش گرفتن می باشد.

دلیل خشکی بدن

از جمله دلایلی که سبب خشک شدن پوست بدن می شود می توان به کاهش تولید مواد چرب در پوست اشاره نمود. برخی از بیماری ها سبب اصلی خشکی پوست می باشند که از جمله این موارد می توان به دیابت، کم کاری تیروئید، درماتیت آتوپیک و … اشاره نمود.

افرادی که پس از شستن ظرف یا گردگیری منزل با خشک شدن شدید پوست بدن مواجه می شوند می توانند با استفاده از لوسیون بدن این مشکل را به راحتی برطرف کنند.

قیمت لوسیون بدن

قیمت لوسیون های بدن با توجه به نوع آن در انواع نرخ های مختلفی عرضه می شود. شما می توانید با ورود به وب سایت داروخانه آنلاین نسخه اول، این محصول را در انواع نمونه های مختلف مشاهده کنید. با توجه به مقدار بودجه در دسترستان بهترین گزینه را در اولویت خرید و سفارش خود قرار دهید.

قیمت محصول به کیفیت مواد اولیه، بسته بندی، حجم آن و مناسب بودن برای انواع پوست های حساس، خشک و چرب مشخص می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید