برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

چگونه بهترین کیف آرایشی را بخریم؟

کیف آرایشی محلی برای نگه داری و حمل و نقل ساده لوازم و وسایل آرایشی است. امروزه افراد هزینه های زیادی را برای انتخاب و خرید بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی پرداخت می کنند تا بهترین نتیجه و هدف حاصل گردد. برای مراقبت از این وسیله ها و هزینه هایی که انجام شده است، بهترین کار استفاده از کیف های آرایشی است که در اندازه ها و جنس های مختلف تولید شده اند. بسته به میزان لوازمی که دارید از آرایشگر گرفته تا شخصی که کمترین میزان لوازم را دارد، کیف هایی در ابعاد چمدانی تا کیف جیبی طراحی و تولید شده است. در این مقاله به معرفی انواع کیف های آرایشی پرداخته ایم.
کیف لوازم آرایشی

 

یک کیف آرایشی چند منظوره برای لوازم آرایشی و چیدن تمام وسایل به صورت منظم، ضروری است. فرقی نمی کند که کیف لوازم آرایش خود را همیشه همراه دارید یا فقط در مسافرت به دنبال خود می برید؛ آنچه مسلم است اینکه کیف های آرایشی موجب می شوند وسایل شما مرتب و تمیز نگه داشته شود. همچنین از ریختن لوازم آرایشی به بیرون از کیف و گم شدن آنها هم جلوگیری می کند. انتخاب یک کیف آرایشی مناسب به این بستگی دارد که آیا می خواهید روزانه و مستمر از آن استفاده کنید یا فقط هنگام مسافرت آن را به کار می‌گیرید.

انتخاب یک کیف مناسب به سایر عوامل مانند دوام و استحکام تمام قسمت های کیف، ابعاد و اندازه های آن هم بستگی دارد. برای این که بتوانید کیف مخصوص لوازم آرایش ایده‌آل خود را پیدا کنید تا پایان مطلب با ما همراه باشید و از نکاتی که ارائه می دهیم به عنوان یک راهنمای خرید استفاده کنید. بدون اینکه لوازم آرایشی شما در هم و برهم شود یا بی نظمی ایجاد کند، می توانید آنها را در کیف خود قرار دهید.

 هدف شما از خرید کیف آرایشی چیست؟

در مرحله اول بهتر است مشخص کنید که هدف شما از خرید کیف آرایشی چیست. آیا می خواهید در طول روز، هر جا که هستید کیف لوازم آرایش همراه شما باشد یا فقط می‌خواهید کیف را داخل چمدان مسافرتی به همراه خود ببرید؟ در هر یک از دو حالت فوق، ابعاد و اندازه های کیف، متفاوت است. برای اینکه کیف لوازم آرایشی را همراه خود ببرید باید اندازه کوچکتر آن را انتخاب کنید؛ اما کیف های بزرگتر، بیشتر برای مسافرت مناسب هستند. اگر به صورت حرفه ای آرایش می کنید یا یک آرایشگر هستید، خرید کیف آرایشی مجهز، بزرگ تر و بادوام تر نیاز دارید.

معیار انتخاب کیف آرایشی

بهترین گزینه خرید کیف لوازم آرایش به کاربردی که شما از آن انتظار دارید بستگی دارد. شاید در طول روز بخواهید مقداری پول نقد هم داخل کیف بگذارید. شاید از آن دسته از افرادی هستید که در کیف آرایشی خود فقط رژلب یا کرم پودر می گذارند. برخی دیگر هم تمایل دارند که انواع لوازم آرایشی را داخل کیف خود داشته باشند. از سایه چشم گرفته تا ریمل، کانسیلر، مداد ابرو، خط لب، نرم کننده ها برق لب، همه در کیف لوازم آرایشی جای می گیرند. اما فراموش نکنید که برای تمام لوازم باید کیف های بزرگتر بخرید و نمی‌توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. برای استفاده روزمره کیف های کوچک تر را انتخاب کنید.

یکی دیگر از عواملی که شما را در خرید کیف آرایشی یاری می کند این است که مشخص کنید آیا می‌خواهید برس مو یا اسپری خوشبو کننده بدن را هم داخل کیسه بگذارید یا خیر؟! این مسئله بسیار اهمیت دارد چرا که ابعاد برس مو و اسپری ها بسیار بزرگ است و تقریباً جای زیادی را اشغال می کند. در یک کیف لوازم آرایشی کوچک، این دو محصول جای نمی گیرند.

هنگام خرید کیف آرایشی دقت کنید که کیفی که انتخاب کرده اید که چقدر محکم است. برای استفاده روزانه کیف هایی را انتخاب کنید که هم نرم باشد و هم دوام خوبی داشته باشد. همچنین حمل و نقل کیف ها هم باید برای شما آسان باشد.

 کیف آرایشی از چه جنسی است؟

هنگام خرید بهترین کیف آرایشی توجه کنید که کیف از چه جنسی است. شاید بهتر باشد که کیف لوازم آرایشی را ضد آب خریداری کنید. به این ترتیب اگر کیف شما خیس شود، آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند و لوازم آرایشی شما در امان می مانند. برخی از انواع کیف های مخصوص لوازم آرایشی از جنس نایلون، وینیل یا پلی استر ساخته شده اند. این مواد، پلیمرهای مصنوعی هستند و با دوام می باشند.

از طرف دیگر، کیف هایی را انتخاب کنید که قسمت‌ های مختلفی داخل کیف وجود داشته باشد تا بتوانید لوازم آرایشی را ساماندهی کنید. به این قسمت ها در کیف های آرایشی، تقسیم کننده ها گفته می شود. کیف های آرایشی را انتخاب کنید که به راحتی با یک دستمال مرطوب بتوانید آنها را تمیز کنید.

برخی از انواع کیف آرایشی از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده است. آنها را به صورت شفاف می سازند تا شما بتوانید لوازم آرایشی را از بیرون به سرعت انتخاب کنید. این کیف ها معمولاً یک زیپ ساده دارند و شما به راحتی می توانید در کیف کار خود قرار دهید. برخی از کیف های پلاستیکی در دو یا سه قسمت طراحی می ‌شوند که شما بتوانید لوازم آرایشی را از هم جدا کنید.

 مهمترین مزایای خرید کیف آرایشی چیست؟

اگر کیف آرایشی بخرید، لوازم آرایشی شما منظم‌تر می‌شود؛ شما سریع‌تر می‌توانید آنچه را که نیاز دارید برای آرایش روزانه پیدا کنید. اگر کیف های آرایشی را بخرید، سریعتر لوازم آرایشی را برای آماده شدن در مهمانی ها یا مراسم پیدا می کنید. کیف هایی که بسیار بی نظم باشند، شما را دچار سردرگمی می‌کند. برخی از انواع کیف های آرایشی جای مخصوص برای مداد آرایشی، کرم آرایشی و حتی پالت سایه چشم دارند. این کیف ها بسیار مناسب هستند. سعی کنید رژلب یا لوازم آرایشی که ابعاد کوچکتری دارند را داخل کیف، از قسمت‌های دیگر مجزا کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید کیف آرایشی، جلوگیری از کثیف شدن سایر لوازمی است که در کیف اصلی خود دارید. به طور مثال اگر رژلب یا کرم پودر خود را به تنهایی داخل کیف دستی بگذارید ممکن است در اثر گرما، رژلب به سایر وسایل شما نفوذ کند و حتی کرم پودر می تواند وسایل شما را کثیف کند. بهتر است لوازم آرایشی را داخل کیف مخصوص بگذارید که از این اتفاق جلوگیری شود.

پیشنهاد می کنیم حتی برای برس مو و شانه یا قلم موهای آرایشی هم کیف مخصوص تهیه کنید. انواع مدل های کیف برای برس یا قلموهای آرایشی وجود دارند که تنها با ابعاد و اندازه های آن ها سازگار هستند. این کیف ها هم از مزایای زیادی را برای نظم بخشیدن به وسایل شما ارائه می دهند.

انواع مدل های کیف آرایشی

اکنون که با مهمترین مزایا و اهمیت خرید کیف آرایشی آشنا شده اید شاید و ترجیح می دهید که مدل های مختلف این محصولات را بشناسید. بهترین کیف های آرایشی برای لوازم آرایشی شما در دسترس هستند. برخی مدل ها ساده و برخی دیگر پیچیده می باشند. مدل های ساده کیف های آرایشی برای کاربردهای روزانه مناسب اند اما مدل های پیچیده تر، مخصوص مسافرت یا مخصوص آرایشگرها و گریمورها می باشد. در این قسمت با برخی از مهم ترین و متداول ترین مدل های کیف آرایشی آشنا می شویم:

۱-کیف های آرایشی مدل جیبی

کیف آرایشی مدل جیبی همانطور که از نام آن می‌توان متوجه شد، شبیه به جیب لباس است. یک محفظه کوچک دارد که درب آن به وسیله زیپ یا دکمه بسته می‌شود. این کیف ها، شیک با کیفیت و بادوام هستند و به شما اجازه می‌دهند لوازم آرایشی مورد نیاز روزانه را حمل کنید.

۲- کیف آرایشی مسافرتی

یکی از پیشرفته ترین و پرکاربردترین انواع کیف آرایشی، نوع مسافرتی آن است. همانطور که در شکل بالا می بینید این کیف آرایشی برای تمام لوازم آرایشی شما جای مخصوص دارد. لوازم آرایش صورت را در یک قسمت قرار می دهید. لوازم بهداشتی را در قسمت دیگر می گذارید. حوله مخصوص صورت و همچنین سایر لوازمی که نیاز دارید را هم در بخش های مجزا می گذارید. کیف های آرایشی مسافرتی بهترین و کامل ترین کیف ها هستند.

۳- کیف های آرایشی زیپی- انعطاف پذیر

کیف های آرایشی زیپی در شکل ظاهری شبیه کیف ‌های دستی هستند اما زمانی که درب آن را باز می کنید از چندین قسمت تشکیل شده؛ این بخش ها به صورت انعطاف‌پذیر در همدیگر فرو می‌رود. همین عامل باعث می‌شود کیف، فضای زیادی اشغال نکند. این مدل کیف ها را در شکل بالا مشاهده می کنید.

۴- کیف آرایشی کیسه ای

یکی دیگر از انواع کیف های آرایشی کیف هایی هستند که به شکل کیسه طراحی شده است اما از قسمت های مختلف تشکیل شده و زمانی که شما می‌خواهید درب کیف را ببندید از چند قسمت باید آن را تا بزنید. در این نوع کیف ها لوازم کوچک و کم حجم قرار می گیرد. این مدل کیف را نیز در شکل بالا مشاهده می کنید.

۵- کیف آرایشی چمدانی

نوع دیگری از کیف های آرایشی، حالت چمدان دارند. همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید در داخل این کیف ها قسمت هایی برای نظم دادن بیشتر لوازم و ابزارهای آرایشی وجود دارد. این نوع کیف ها مخصوص آرایشگرها و گریمورها است. اگر شما لوازم آرایشی زیادی ندارید، بهتر است کیف های زیپی انعطاف‌پذیر یا کیف آرایشی کیسه ای را انتخاب کنید.

سخن پایانی

مواردی که در قسمت‌های بالا درباره خرید بهترین کیف آرایشی پیشنهاد دادیم، همه از طریق مطالعات بازار و میزان خرید مشتریان از یک یا چند محصول خاص معرفی شده است. برخی از محصولات نسبت به سایر مدل های موجود، پرفروش تر و محبوب تر هستند. آنچه در خرید کیف های آرایشی اهمیت دارد این است که شخص چه کاربردی از آن انتظار دارد و چه مقدار لوازم آرایشی را می‌خواهد در آن قرار دهد. توجه به جنس کیف، دوام و استحکام و البته ترکیب رنگ آن هم در این حوزه حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید