برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

برای استفاده از کرم پودر آرایشی، به این نکات توجه کنید

هدف اصلی کرم پودر آرایشی، صاف کردن سطح پوست و تغییر رنگ پوست است. چیزی که می تواند آرایش صورت را تا حد ممکن صاف و بی عیب و نقص جلوه دهد. ترکیبی از فرمول، بافت و سایه مناسب این کار را می کند. انواع کرم پودرها برای زیرسازی وجود دارند که اغلب در حالت مایع، ژله ای یا چسبنده ای هستند. برخی هم به صورت کامل، پودری شکل هستند. در این مقاله به معرفی انواع کرم پودر و نحوه استفاده از آن آمده است تا با مطالعه این مطلب بتوانید چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید.
کرم پودر

خرید کرم پودر آرایشی یا خرید کرم های آرایشی مایع؟ کدام را برای پوست خود انتخاب می کنید؟!

اگر به آرایش کردن علاقه مند هستید، موافق این مسأله هستید که یک آرایش خوب از پایه مناسب شروع می شود. پایه آرایشی به معنای استفاده از انواع کرم پودرها است تا زیرسازی را برای استفاده از انواع لوازم آرایشی صورت، فراهم سازد. نکته اصلی دستیابی به چهره ای بی نقص، استفاده از بهترین لوازم آرایش و مهارت های آرایشی شما است.

همواره، تأکید بر یافتن کرم پودر آرایشی صحیح یا نزدیکترین نوع به پوست شما که از بهترین فرمولاسیون تهیه شده است، بسیار مهم می باشد. دقیقاً همانند استفاده از یک محصول نامناسب که باعث می شود پوست شما به صورت خاکستری دیده شود؛ یک فرمولاسیون نامناسب می تواند ظاهر آرایش صورت شما را کاملاً خراب کند. اگر بهترین کرم پودر را انتخاب کنید، قطعاً چهره شما زیباتر خواهد شد. در ادامه بحث مشاهده می کنید که چگونه باید بهترین نمونه را خریداری کنید و چه نکاتی اهمیت دارند.

هدف استفاده از کرم پودر آرایشی

خرید بهترین کرم پودرهای آرایشی و کرم های زیرسازی آرایش، می تواند یک کار دشوار باشد. برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی در آرایش صورت، در هنگام خرید کرم پودرهای آرایشی باید نکات خاصی را در نظر بگیرید. با این حال، هدف اصلی کرم پودر آرایشی، صاف کردن سطح پوست و تغییر رنگ پوست است. چیزی که می تواند آرایش صورت را تا حد ممکن صاف و بی عیب و نقص جلوه دهد. ترکیبی از فرمول، بافت و سایه مناسب این کار را می کند. انواع کرم پودرها برای زیرسازی وجود دارند که اغلب در حالت مایع، ژله ای یا چسبنده ای هستند. برخی هم به صورت کامل، پودری شکل هستند که کمتر مورد توجه قرار دارند.

فرمولاسیون انواع کرم پودر آرایشی روز به روز در حال کامل تر شدن هستند. این مسأله، سوالات و سردرگمی های زیادی را در بین کاربران ایجاد می کند. کدام یک از انواع کرم پودرها برای آرایش کردن مناسب هستند و این فرمولاسیون ها با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟ پایه و اساس کرم پودرهای آرایشی مناسب برای شما کدام است و آیا می توانید فرمول های مختلف را با هم مخلوط کنید یا به صورت لایه بندی مصرف کنید؟

ما در این بحث تصمیم گرفته ایم مطالبی را آموزش دهیم که به شما کمک کنند بهترین نمونه های کرم پودر آرایشی را خریداری کنید. چیزی که واقعاً آرایش شما را زیباتر می کند. در ادامه مطلب، همه چیزهایی را که باید در مورد انتخاب محصول مناسب برای خود بدانید وجود دارد تا بتوانید با کمترین تلاش، یک آرایش لذت بخش را اجرا کنید.

انواع کرم پودر آرایشی که می توانید انتخاب کنید

کرم پودر آرایشی مایع، یک نوع کرم مرطوب کننده محسوب می شود و به خوبی برای پوست های خشک عمل می کند. این کرم پودرها برای پوشش دهی زیاد صورت، فرموله شده اند و دارای ترکیباتی هستند که پوست را برای مدت طولانی، مرطوب نگه می دارند.

کرم پودر آرایشی استیک یا پودر پایه، برای پوست های روغنی و چرب، بهترین گزینه است. این کرم پودرها پوشش دهی متوسطی را ارائه می دهند و در صورت نیاز به پوشش متوسط، ​​به طور روزانه می توانید از آن استفاده کنید. این نوع کرم پودر، فاقد هر گونه چربی است و برای شما پوستی صاف و مات را فراهم می کند.

کرم پودر آرایشی ترکیبی از کرم پودرهای مایع و چسبنده، برای پوست های ترکیبی مناسب است. می توانید یکی از این ترکیبات را استفاده کنید و شاید هم تمایل داشته باشید از دو فرمول به صورت انتخابی در نواحی مختلف پوست خود استفاده کنید. به عنوان مثال، از کرم پودر مایع در نواحی خشک استفاده نمایید. فراموش نکنید قبل از شروع به کار، ناحیه پوست خشک را مرطوب کننده بزنید.

 نحوه استفاده از انواع کرم پودر آرایشی

۱- نحوه استفاده از کرم پودر پایه:

برای محکم تر شدن کرم پودر آرایشی و ایجاد حالت طبیعی روی پوست، مقدار کمی پودر را روی اسفنج مرطوب یا انگشت خود بگذارید. در تمام صورت، با حرکتی خمیده و دورانی، استفاده کنید. کرم پایه آرایشی را روی پوست مخلوط کرده و فقط در صورت لزوم استفاده کنید. برای پوشش دهی متوسط ​، به جای اسفنج با یک برس این کار را انجام دهید.

۲- نحوه استفاده از کرم پودر آرایشی مایع:

با استفاده از یک برس یا انگشتان خود، کرم پودر را روی ناحیه T صورت خود یعنی پیشانی، چانه، بینی و گوشه های بینی بکشید و آن را با حرکت ملایم با استفاده از برس، مخلوط کنید. برس برای کرم های مایع بهتر است. زیرا اسفنج، می تواند کرم را جذب خود کند و منجر به هدر رفتن می شود.

۳- نحوه استفاده از کرم پودر آرایشی چسبنده:

از آنجا که کرم های چسبنده دارای بافت خامه ای ضخیم هستند، آن را مستقیماً بر روی پوست خود بمالید و از اسفنج مرطوب برای مخلوط کردن آن استفاده کنید. همچنین می توانید از انگشتان خود کمک بگیرید. تا زمانی که محصول به پوست جذب نشود، از حرکات ملایم استفاده کنید.

برای خرید کرم پودر آرایشی به این نکات توجه کنید

استفاده از کرم پودرهای آرایشی به عنوان درخشان کردن صورت یا براق کردن آرایش بسیار مفید است. شما می‌توانید انواع کرم پودر را در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. اما اینکه کدام یک از این کرم پودرها برای شما مناسب تر است، مسئله ای است که در این قسمت به آن می پردازیم.

شاید اگر برای اولین بار برای خرید کرم پودر آرایشی مراجعه کرده باشید، برای شما دشوار است که بهترین مارک را انتخاب کنید. شاید هم تردید کنید که آیا این کرم پودر مناسب شما هست یا خیر!! فراموش نکنید که علاوه بر کرم های مایع آرایشی، کرم پودرها نیز از اجزای اصلی لوازم آرایش صورت هستند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، می توانید با آرایشگر خود یا فروشنده در این باره صحبت کنید.

معمولاً کرم پودرها در فروشگاه به صورت تستی وجود دارند. اندکی از آن را روی پوست دست خود امتحان کنید تا همسانی رنگ کرم پودرهای آرایشی با پوست دست شما مشخص شود. برای اینکه کرم پودر مناسب را بخرید، در ادامه نکاتی که اشاره شده است توجه کنید.

 نکته شماره ۱: خرید کرم پودر آرایشی با توجه به پوست صورت

اولین قدم برای انتخاب کرم پودرهای آرایشی مناسب این است که شما درک مناسبی از پوست خود داشته باشید. اگر بدانید که پوست شما چه وضعیتی دارد می توانید کرم پودر با رنگ مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برخی افراد، پوست خشک و معمولی داشته باشند و پوست برخی دیگر از افراد چرب باشد؛ از طرفی دیگر رنگ پوست افراد مختلف، متفاوت است، بنابراین انواع کرم پودر با رنگدانه های روشن یا رنگدانه های تیره یا برنزه وجود دارد. هر یک از این کرم پودرهای آرایشی را روی صورت استفاده کنید، یک جلوه ای متفاوت ایجاد می کند. این مسئله در اجرای انواع آرایش صورت اهمیت دارد. معمولاً رنگ کرم پودر برای آرایش عروس می ‌تواند تم آرایشی را به سمت روشن یا برنزه تغییر دهد.

نکته دیگری که بر انتخاب کرم پودر آرایشی اهمیت دارد، رنگ موها و رنگ چشمان شما است. کرم پودرهای با رنگ روشن و خنک برای کسانی مناسب است که چشمان روشن به رنگ آبی، خاکستری یا سبز دارند و موهای آنها بلوند یا قهوه‌ای است. برای کسانی که چشمان قهوه‌ای رنگ دارند یا موهای آنها تیره است، کرم پودر تیره تر توصیه می شود. جنس پوست خود را به درستی بشناسید تا کرم پودر مناسب را انتخاب کنید.

 نکته شماره ۲: برند تولید کننده

یکی از مهمترین نکاتی که افراد در خرید کرم پودر آرایشی به آن توجه می‌کنند، برند تولید کننده است. بسیاری ترجیح می دهند محصولات برند را که در تمام جهان در حوزه لوازم آرایشی شهرت دارد، خریداری کنند. البته قیمت خرید کرم پودر با توجه به اعتبار و شهرت برند نیز  متغیر است. کرم پودرهای با کیفیت، گرانتر هستند.

علاوه بر این، خرید کرم پودر آرایشی از یک برند خاص با توجه به نوع کاربری این لوازم آرایشی امکان پذیر است. اگر شما یک آرایشگر یا گریمور باشید، بهترین و مرغوب ترین کرم ها را نیاز خواهید داشت، اما برای افرادی که به دنبال آرایش معمولی هستند، کرم  هایی با سطح کیفیت متوسط، مناسب تر است.

نکته شماره ۳: میزان پوشش دهی صورت

هنگام خرید کرم پودر آرایشی حتما توجه داشته باشید که کرم تا چه میزان می‌تواند پوست صورت شما را پوشش دهد. برای پوست های چرب معمولاً از کرم پودرهایی استفاده می‌شود که ظاهر درخشان کمتری ایجاد کنند و بتوانند به صورت منسجم، روی پوست قرار بگیرند. برخی ترجیح می ‌دهند که قبل از کرم، از مرطوب کننده استفاده کنند. به این ترتیب انعطاف پذیری و نرمی کافی را برای زمینه سازی و استفاده از کرم پودر آرایشی فراهم می کنند.

برای افرادی که پوست خشک دارند، لوازم آرایش صورت، به خصوص کرم های آماده سازی پوست، باید خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی داشته باشد. در این مورد نیز با فروشنده صحبت کنید و ملایم ترین کرم پودر آرایشی را انتخاب نمایید.

نکته شماره ۴: نظریات مشتریان اهمیت دارد

یکی از راهکارهایی که به شما کمک می کند بهترین کرم پودر آرایشی را خریداری کنید، توجه به نظریات مشتریان قبلی است. اگر درصد زیادی از آنها از یک برند رضایت دارند، به منزله کیفیت خوب آن خواهد بود. اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام یک از انواع کرم پودر برای شما مناسب تر است، با آرایشگر ها مشورت کنید یا وب سایت های اینترنتی را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

منابع:

https://www.myglamm.com/glammstudio/tips/liquid-or-cream-choosing-foundation-for-your-skin-type/

https://www.dermstore.com/blog/how-to-buy-foundation-online

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید