برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

آشنایی با فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی

کم توانی یا ناکارآمدی‌ جنسی مشکلاتی هستند که در چرخه ‌طبیعی پاسخ جنسی در انسان رخ می‌دهد و می‌تواند به دلایل جسمی یا روحی در فرد ایجاد شود. در حال حاضر انواع متنوعی از روش‌های درمان دارویی و غیر دارویی در دسترس هستند تا با تاثیرات جسمی و روانی، علل کم توانی جنسی را از بین ببرند. استفاده از فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی یکی از راهکارهای رفع این مشکل است. آب انار، کشمش، جینسینگ، پیاز سفید، کشکش، خرما، هویج و عسل برخی از فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی هستند.در طب سنتی نیز برای درمان کم توانی جنسی، مصرف گیاهان دارویی خارخاسک، گل سرخ، دارچین، زنجبیل و زعفران توصیه شده است.
کم توانی جنسی

رابطه جنسی یکی از عوامل موثر در داشتن زندگی خوب و سالم است. با نگاه کردن به دادگاه‌های طلاق می‌توان متوجه شد که یکی از عوامل اصلی طلاق نداشتن رابطه جنسی درست است. کم توانی جنسی به وضعیتی گفته می‌شود که در آن شخص قادر به داشتن فعالیت جنسی مطلوب نیست. این وضعیت می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله مشکلات فیزیکی و روانی رخ دهد. مشکلات فیزیکی مانند بیماری‌های قلبی، دیابت، بیماری‌های عروقی، مشکلات عصبی و هورمونی، مصرف برخی داروها و موارد دیگر می‌توانند عامل کم‌توانی جنسی باشند. همچنین، مشکلات روانی مانند اضطراب، افسردگی، استرس، ضعف و خستگی، مشکلات رابطه و موارد دیگر نیز می‌توانند باعث کم‌توانی جنسی شوند. استفاده از فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی یکی از راهکارهای برطرف کردن این مشکل است. برای آشنایی بیشتر با این فرآورده‌ها با ما همراه باشید.

 

معرفی فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی

مهم‌ترین فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی شامل موارد زیر می شود:

آب انار

آب انار و خود انار می‌تواند یکی از بهترین فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی به شمار آید. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشد و برای سلامت و بالا بردن میل جنسی بسیار توصیه شده است.

خرمای خشک

خرمای خشک به تنهایی و یا به صورت ترکیبی با پسته و عسل نیز یکی از موثرترین فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی در خانم‌ها و آقایان است.

کشمش

کشمش دارای آرژنین است و به همین سبب مصرف آن در تقویت قوای جنسی موثر است.

پیاز سفید

یکی دیگر از فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی پیاز سفید است، به این منظور باید پیاز سفید را با شکم خالی و به صورت ترکیبی با عسل میل کنید.

زنجبیل و عسل

ترکیب زنجبیل، عسل و تخم مرغ پخته می‌تواند به میزان چشمگیری میل جنسی را بالا ببرد. به همین دلیل از این ترکیب به عنوان یکی از بهترین فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی نام برده می‌شود.

جینسینگ

گیاه جینسینگ یکی از گیاهان دارویی مفید برای افزایش میل جنسی و برطرف کردن مشکلات نعوظ در آقایان است.

هندوانه

هندوانه از بهترین میوه‌هایی است که می‌تواند میل جنسی را بالا ببرد و ناتوانی را رفع کند.

عسل و هویج

از دیگر فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی می‌توان به ترکیب عسل، هویج و نصف یک تخم مرغ پخته اشاره کرد. این ترکیب می‌تواند به خوبی ناتوانی‌های جنسی خانم‌ها و آقایان را برطرف کند.

 

کم توانی جنسی

درمان کم‌توانی جنسی

 

فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی از نظر طب سنتی

متخصصان طب سنتی با توجه به مزاج افراد فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی ارائه داده‌اند تا افراد بتوانند با رعایت آنها، توان جنسی خود را بالا ببرند. مزاج‌های افراد شامل گرم و خشک، سرد و خشک، سرد و تر و گرم و تر می‌باشد.

مزاج گرم و خشک

افرادی که دارای مزاج گرم و خشک هستند، باید مواد غذایی خاصی مانند دارچین، فلفل، زنجبیل، سیر، رب و گوشت شتر را مصرف نکنند و یا میزان آن را به حداقل برسانند. این افراد همچنین نباید زرده تخم مرغ را در تابستان مصرف کنند. افراد دارای مزاج گرم و خشک همچنین باید فرآورده‌هایی مانند سبزی‌ها، آب انار، خاکشیر، میوه‌های فصل، دوغ، عرق کاسنی، کاهو و به طور کلی خنکی‌جات را مصرف کنند تا بتوانند میل جنسی خود را افزایش دهند و با مشکلات کم توانی جنسی رو برو نشوند.

مزاج سرد و خشک

افرادی که این مزاج را دارند باید ترشیجات، قارچ، فست فود، کلم و سرکه را به طور کلی کنار بگذارند. آنها همچنین باید فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی مانند بادام، گوشت بره، پسته، میوه‌های شیرین، دارچین، هل و نان گندم را استفاده کنند.

مزاج سرد و تر

افرادی که مزاج سرد و تر دارند باید به طور کلی مواد غذایی رطوبتی و سرد را کنار بگذارند. این افراد باید در خوردن ماکارونی و برنج اعتدال را رعایت کنند و بیشتر غذاهای آبکی و پر انرژی را مصرف کنند. غذاهای پر انرژی برای این افراد شامل تخم بلدرچین، کباب چنجه، تخم مرغ و … است. همچنین موادی مانند دوغ، پنیر، ترشیجات، ماست، سس و رب را نیز کنار بگذارند.

مزاج گرم و تر

افرادی که دارای مزاج گرم و تر هستند باید به صورت کلی مواد غذایی که طبع گرم دارند را کنار بگذارند. به طور مثال آنها باید مصرف جگر، گوشت بوقلمون، گوشت شتر، برنج زیاد، تخم مرغ، سیب زمینی و … را محدود کنند. برای این افراد غذاهای گیاهی و آبکی مفید است. این افراد همچنین باید عرقیات خنک مانند شاه تره، عرق کاسنی و میوه‌های آبکی مثل هندوانه را به میزان زیاد مصرف کنند.

 

درمان کم توانی جنسی با فرآورده‌های طبیعی

کم توانی جنسی

 

بالا بردن توان جنسی با تغییر سبک زندگی

همانطور که بیان کردیم افراد ممکن است بنا بر دلایل مختلف دچار مشکل جنسی شوند. برای از بین بردن این مشکلات و درمان آنها علاوه بر استفاده فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی، باید سبک زندگی را نیز تغییر داد. در ادامه به چند مورد از این تغییرات اشاره می‌کنیم.

ترک سیگار

افرادی که سیگار می کشند ممکن است در طولانی مدت با کاهش میل جنسی روبرو شوند. زیرا سیگار می‌تواند رگ‌های خونی قلب و رگ‌های خونی آلت تناسلی را مسدود کند.

ورزش

ورزش کردن می‌تواند یکی از تغییرات سبک زندگی باشد که می‌تواند توانایی جنسی شما را بالا ببرد. انجام فعالیت‌های ورزشی هر روزه و مداوم بهترین اثر را روی شما خواهد گذاشت. همچنین شما می‌توانید ورزش‌های کگل را نیز انجام دهید. ورزش‌های کگل، تمرینات انقباضی هستند که می‌تواند مشکلات جنسی شما را کاهش دهد و توانایی شما را بالا ببرد.

استرس و اضطراب

از دیگر مواردی که می‌تواند کم توانی جنسی برای شما به بار آورد، استرس و اضطراب است. به همین سبب تلاش کنید که حداقل در اتاق خواب اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید رابطه‌ای لذت‌بخش با همسرتان داشته باشید.

ترک الکل

الکل نیز مانند سیگار می‌تواند میل جنسی شما را کاهش دهد. ترک الکل به همراه استفاده از  فرآورده‌های طبیعی برای درمان کم‌توانی جنسی می‌تواند قدمی محکم برای رفع ناتوانی جنسی باشد.

مصرف ویتامین‌ها

مصرف ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و ویتامین C می‌تواند کلسترول خون شما را کاهش دهد و در پی آن ناتوانی جنسی شما را نیز درمان کند.

پاستا بخورید.

برای شام پاستا بپزید. زیرا پاستا یکی از بهترین مواد غذایی برای درمان کم‌توانی جنسی است. همچنین به رفع مشکل نعوظ در آقایان کمک می‌کند.

طب سوزنی

یکی دیگر از راه‌های رفع کم توانی جنسی طب سوزنی است. این سوزن‌ها به نقاط خاصی از بدن زده می‌شوند و می‌توانند ناتوانی جنسی را از بین ببرند.

 

سخن پایانی

در حال حاضر انواع متنوعی از روش‌های دارویی و غیر ‏دارویی، بسته به نوع مشکل و علت به وجود آورنده آن، برای درمان کم توانی جنسی در دسترس است. از آنجایی که این داروها معمولاً با عوارض جانبی جدی همراه ‏هستند،‏ لذا یکی از مفیدترین راهکارها، استفاده از فرآورده‌های طبیعی به دست آمده از گیاهان دارویی است.‏ این محصولات، یک تقویت کننده طبیعی نیروی جنسی برای هر دو جنس مرد و زن ‏هستند و به درمان ناتوانی جنسی کمک می‌کنند. ما در سامانه اطلاع رسانی “نسخه اول” با مقایسه فرآورده‌های موجود در بازار، به ‏شما برای ‏انتخاب آگاهانه ‏مناسب‌ترین محصول کمک می‌کنیم.‏

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید