برای خرید کالا های سلامت در جشنواره زمستانه نسخه اول شرکت کنید.

سرم لب روشن کننده راهی برای درخشش دوباره لب‌ها

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارند. درخشش لب‌ها و رنگ سرخ آنها، می‌تواند سبب شادابی صورت شود. عوامل مختلفی باعث تیرگی لب‌ها می‌شود. استفاده از از سرم لب روشن کننده، یکی از راه حل‌هایی است که به درخشش لب‌ها کمک می‌کند. ترکیبات روشن کننده و ویتامین‌هایی که در سرم لب روشن کننده به کار رفته است، سبب جوانسازی لب‌ها می‌شوند.
سرم لب روشن کننده

سرم لب روشن کننده راهی برای درخشش دوباره لب‌ها

تیرگی و کدر شدن لب ها از مشکلاتی است که ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه شوند. دلایل متعددی برای بروز این مشکل وجود دارد. به همین دلیل، استفاده از محصولات روشن کننده مناسب بسیار حائز اهمیت است سرم لب روشن کننده با فرمولاسیون های قوی حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامین ها در بازار موجود می‌باشند که به رفع تیرگی و صاف کردن بافت لب‌ها کمک می‌کنند. پس هرگز نگران تیرگی لب‌های خود نباشید، سرم های لب روشن کننده مناسبی در دسترس شما قرار دارند. این سرم‌ها براق کننده و حجم دهنده لب نیز هستند و زیبایی به پوست شما برمی‌گردانند.

در بازار انواع متنوعی از سرم‌های لب روشن ‌کننده وجود دارد که حاوی مواد مؤثری همچون ویتامین C، عصاره شیرین‌بیان، اسیدهای آلفا هیدروکسی یا اسیدهای میوه‌ای طبیعی می‌باشند. این سرم‌ها با فرمولاسیون خاص خود، به کاهش رنگدانه و یکدست کردن بافت لب‌ها کمک کرده و با کاهش استرس اکسیداتیو، سلامت و طراوت لب‌ها را ارتقا می‌بخشند.

سرم لب روشن کننده

معرفی برندهای سرم لب روشن کننده

برندهای متنوعی از سرم لب روشن کننده در بازار ایران موجود است که تعدادی از آنها را بررسی می‌کنیم.

سرم‌ لب روشن کننده ویتامین سی اسکین 

سرم روشن کننده ویتامین سی اسکین لب، حاوی ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است که باعث روشن شدن رنگ لب‌ها و یکدست‌تر شدن بافت آن‌ها می‌شود. همچنین این سرم‌حاوی مواد مرطوب‌کننده و سایر ترکیبات آب‌رسان نیز می‌باشد که باعث نرمی و لطافت پوست لب می‌شوند. استفاده مرتب از سرم‌های روشن‌کننده لب می‌تواند ظاهر زیبا و جوانی لب‌ها را حفظ کند و در عین حال براق کننده و حجم دهنده لب نیز باشند.

سرم‌ لب روشن کننده ویتامین سی اسکین

معرفی سرم‌ لب روشن کننده لانبنا

سرم روشن‌ کننده لب لانبنا یکی از محصولات پرطرفدار برای افزایش جذابیت ظاهری لب‌ها به شمار می‌رود. این سرم با داشتن ترکیبات طبیعی مؤثر، قادر است ضمن یکدست کردن رنگ لب‌ها، رطوبت لازم را نیز به پوست لب‌ها منتقل کند. استفاده مداوم از این سرم، باعث حفظ جوانی و زیبایی طبیعی لب‌ها خواهد شد.

سرم‌ لب روشن کننده لانبنا

برای جوانسازی پوست لب چه کارهایی انجام دهیم؟

داشتن لب‌های نرم، صاف و با رنگ ملایم، نشانه جوانی و سلامت پوست لب است. اگر لب‌هایتان خشک، پوسته پوسته و تیره شده‌اند، با اقدامات ساده زیر می‌توانید برای جوانسازی پوست لب اقدام کنید.

جوانسازی پوست لب با لایه برداری

روش‌های ساده‌ای برای جوانسازی پوست لب و افزایش گردش خون در این ناحیه وجود دارد. از جمله این‌که قبل از خواب، از یک بالم مرطوب‌کننده مناسب برای لب استفاده کنید. صبح هنگام پس از بیدار شدن نیز با یک دستمال مرطوب یا مسواک ملایم، به آرامی پوسته‌های مرده و خشک سطح لب‌ها را پاکسازی نمایید. این کار باعث تحریک گردش خون در این ناحیه شده و به روشن و جوان نگه داشتن لب‌ها کمک می‌کند. برخی از سرم‌های لب روشن کننده نیز حاوی ترکیبات لایه بردار هستند.

جوانسازی پوست لب با لایه برداری

حفظ رطوبت لب‌ها با مصرف آب کافی

یکی از دلایل اصلی خشکی و تیرگی لب‌ها، کم‌آبی و عدم دریافت آب کافی بدن است. برای جلوگیری از این مشکل و جوان‌سازی پوست لب‌ها، توصیه می‌شود روزانه حداقل ۸ لیوان آب مصرف کنید تا بدنتان همواره آب کافی داشته باشد. آب‌رسانی مناسب بدن به مرطوب و جوان نگه‌داشتن لب‌ها و تمام پوست بدن کمک می‌کند.

حفظ رطوبت لب‌ها با مصرف آب کافی

انتخاب محصول مناسب برای مرطوب نگه‌داشتن لب‌ها

همه محصولات مراقبت از لب به یک اندازه مؤثر نیستند. به عنوان مثال، بالم‌های حاوی کره شی، کره کاکائو یا روغن نارگیل، مانع طبیعی خوبی در برابر گرما و آلودگی‌های محیط ایجاد می‌کنند. همچنین مراقب باشید محصولاتی را که تاریخ مصرف‌شان گذشته، دور بیندازید. انتخاب صحیح محصول، لب‌های شما را همیشه مرطوب و سالم نگه می‌دارد. همچنین استفاده از سرم لب روشن کننده نیز به شادابی و درخشش لب‌های شما کمک می‌کند.

استفاده از ویتامین E برای جوان نگه داشتن لب‌ها

ویتامین E می‌تواند به جوانسازی و نرمی لب‌ها کمک کند. اگر کپسول یا قرص‌های ویتامین E دارید، می‌توانید محتویات یک عدد کپسول یا قرص را باز کرده و مستقیماً روی لب‌هایتان بمالید. ویتامین E با بهبود گردش خون، کمک به تولید سلول‌های جدید پوست و خاصیت آنتی‌اکسیدانی، باعث نرمی و حفظ جوانی لب‌ها می‌شود. استفاده مرتب از این روش ساده، لب‌ها را در برابر پیری زودرس محافظت می‌کند.

استفاده از ویتامین E برای جوان نگه داشتن لب‌ها

مرطوب‌ کننده طبیعی لب با آلوئه‌ ورا

آلوئه‌ ورا حاوی مواد مؤثری است که برای جوان‌سازی پوست لب‌ها و مرطوب‌کردن مفید است. شما می‌توانید برای استفاده روی لب‌ها، ژل آلوئه‌ورای خالص تهیه کنید یا حتی یک برگ از گیاه آلوئه‌ورا را در منزل بشکنید و ژل داخل آن را مستقیم روی لب‌ها بمالید. آلوئه ‌ورا دارای خاصیت تسکین ‌دهندگی بوده و با مرطوب‌كردن لب‌ها، به بهبود ظاهر آن‌ها كمك مي‌كند. استفاده مداوم از آن به نگهداری رطوبت، نرمی و جوانی لب‌ها کمک می‌نماید. همچنین استفاده از سرم‌ لب روشن کننده حاوی آلوئه‌ ورا نیز موثر خواهد بود.

استفاده از اسکراب توت‌ فرنگی برای تغذیه و جوان‌سازی پوست لب‌ها

توت ‌فرنگی سرشار از ویتامین C و آنتی‌ اکسیدان‌های مفید برای پوست و لب‌ها است. می‌توانید با له کردن چند عدد توت ‌فرنگی و مخلوط کردن آن با عسل و روغن زیتون، اسکراب طبیعی و مفیدی برای تغذیه و جوان‌سازی پوست لب‌ها درست کنید. همچنین استفاده از دیگر میوه‌ها و بلوبری‌های حاوی آنتی‌اکسیدان نیز برای لب مفید است. استفاده مرتب از این اسکراب‌ها، لب‌ها را نرم، صاف و جوان نگه می‌دارند و یک درخشان کننده لب با اثر ماندگاری طولانی هستند.

استفاده از آب لیمو برای درخشش بیشتر لب‌ها

آب لیمو حاوی اسیدهای مفیدی بوده که می‌تواند به زدودن سلول‌های مرده و روشن کردن لب‌ها کمک کند. کافیست چند قطره آب لیمو را مستقیم روی لب‌ها بمالید تا درخشش طبیعی آن‌ها افزایش یابد. البته پیش از استفاده از این روش، اطمینان حاصل کنید که لب‌هایتان دچار ترک‌خوردگی یا خشکی شدید نباشند، زیرا در غیر این صورت ممکن است باعث سوزش و وخیم شدن وضعیت شود.

استفاده از آب لیمو برای درخشش بیشتر لب‌ها

محافظت از لب‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید

مطالعات نشان می‌دهد علی‌رغم استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، تنها 37 درصد افراد از محافظ‌های لب استفاده می‌کنند. با اینکه لب‌ها نیز در معرض آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار می‌گیرند. بنابراین توصیه می‌شود حتی در روزهای ابری نیز از بالم‌ها یا کرم‌های محافظ لب با SPF 15 یا بالاتر استفاده شود. تجدید کردن آن‌ها هر 1 ساعت، نتایج بهتری به همراه خواهد داشت و به جوانسازی پوست لب کمک می‌کند.

استفاده از رنگ‌های طبیعی برای لب

اگر به دنبال یک رنگ لب طبیعی و ملایم هستید، استفاده از آب میوه‌هایی مانند آب تمشک یا آب‌انار توصیه می‌شود. رنگ‌های طبیعی برخلاف انواع شیمیایی، لب‌ها را تحریک نکرده و خشک نمی‌کنند. کافی است مقداری آب این میوه‌ها را مستقیم روی لب‌ها بمالید تا به طور موقت رنگ طبیعی صورتی روشنی به لب‌ها بدهند. البته ممکن است نیاز به تکرار چندبار در روز باشد.

استفاده از رنگ‌های طبیعی برای لب

محدود کردن آلاینده‌ها برای جلوگیری از پیری زودرس لب‌ها

قرار گرفتن در معرض آلاینده‌هایی مانند هوای آلوده، دود سیگار و مواد شیمیایی، باعث پیری زودرس و تیرگی لب‌ها می‌شود. عاداتی مثل سیگار کشیدن نیز این عوارض را تشدید می‌کند. بنابراین ترک سیگار و پرهیز از قرار گرفتن در معرض دود آن، به همراه استفاده از وسایل محافظتی مانند ماسک و بالم‌های لب، می‌تواند از پیری زودرس و تیرگی لب‌ها جلوگیری کند.

حذف آرایش قبل از خواب برای سلامت لب‌ها

خوابیدن بدون حذف آرایش از روی پوست و لب‌ها، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند تیرگی و خشکی لب‌ها شود. بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید هیچ آثاری از رژ لب یا سایر محصولات لب باقی نمانده، باید قبل از خواب آن‌ها را با دستمال‌های پاک کننده آرایش تمیز کنید، تا از خشکی و آسیب به لب‌ها جلوگیری شود.

آماده‌سازی لب‌ها قبل از استفاده از رژلب

حتی اگر از رژلب‌های مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید، باز هم توصیه می‌شود قبل از اعمال رژلب، لب‌ها را آماده‌سازی کنید تا از خشکی و ترک‌خوردگی آنها جلوگیری شود. استفاده از یک سواب پنبه‌ای یا برس لب آغشته به روغن نارگیل یا بادام، به تغذیه و مرطوب شدن لب‌ها کمک می‌کند. پس از مرطوب شدن کامل لب‌ها، می‌توانید رژلب موردعلاقه‌تان را اعمال کنید.

استفاده از روغن نعناع برای بهبود گردش خون لب‌ها

روغن نعناع خاصیت افزایش گردش خون در ناحیه لب‌ها را دارد و سبب جوانسازی پوست لب می‌شود. همچنین ایجاد حس خنکی کرده و می‌تواند لب‌های خشک و ترک‌خورده را تسکین دهد. مخلوط کردن چند قطره روغن نعناع با روغن‌هایی مانند روغن بادام یا نارگیل، یک ماسک خانگی ایجاد می‌کند که در طول روز می‌توان چندبار استفاده کرد. استفاده مداوم از آن سبب تقویت گردش خون و نرمی لب‌ها می‌شود.

 

استفاده از روغن نعناع برای بهبود گردش خون لب‌ها

درخشان کننده لب با اثر ماندگاری طولانی

ها نقش مهمی در زیبایی ما دارند. لب‌های صورتی و قرمز رنگ، سبب می‌شود صورت شما شاداب‌تر و زیبا‌تر به نظر برسد. خیلی از رفتارها و عادت‌های نادرست زندگی، سبب تیره شدن و خشک شدن لب‌ها می‌شود. در اینجا سرم لب روشن کننده و بالم لب محافظ به کمک شما می‌آید و این مسائل را رفع می‌کند. شما می‌توانید محصولات مراقبت از لب را از داروخانه آنلاین نسخه اول به راحتی تهیه کنید و به در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

منابع:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/exfoliate-lip

https://www.healthline.com/nutrition/chapped-lips-vitamin-deficiency

https://www.healthline.com/health/how-to-make-lips-pink#takeaway

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

شماره تلفن شما منتشر نخواهد شد. ما از این طریق شما رو به محض دریافت پاسخ مطلع می‌کنیم.
بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتواهای مربوط به این مقاله

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای (Saw Palmetto) چیست و چه خواصی دارد

نخل اره ای یا ساوپالمتو یک درخت نخل کوتاه، بومی مناطق جنوب شرقی آمریکای شمالی است. نخل اره ای برای درمان بزرگی پروستات، بهبود عملکرد دستگاه ادراری و افزایش رشد مو استفاده می‌شود. برخی نیز از مکمل این گیاه برای تقویت میل جنسی، افزایش باروری و کاهش التهاب استفاده می‌کنند و نتایج آخرین تحقیقات اثرات ضد سرطانی آن را تایید کرده‌اند.

ادامه مطلب
انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب دندان شما

انتخاب مسواک مناسب برای دندان اهمیت بسیار زیادی دارد و نقش مهمی در حفظ سلامت دهان و دندان ایفا می کند. انتخاب صحیح مسواک می تواند از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و در نتیجه به تقویت سلامت کلی بدن کمک شایانی نماید. انتخاب مسواک با اندازه، شکل و سفتی مناسب برای هر فرد، می تواند به تمیز کردن کامل و موثر دندان ها و لثه ها کمک کند. مسواک های با موهای نرم، به لثه ها آسیب نمی رسانند و در عین حال قادر به حذف پلاک و جرم دندانی هستند.

ادامه مطلب
درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

درمان‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندانی

انواع رو‌ش‌های خانگی برای کاهش حساسیت دندان وجود دارد. حساسیت دندان، یک مشکل شایع است که با استفاده از مسواک مناسب، خمیر دندان ضدحساسیت و روش‌های دندان پزشکی قابل کنترل است. در کنار این روش‌ها درمان‌های خانگی مانند استفاده از سیر، زردچوبه، محلول آب و نمک و… وجود دارد که با از بین بردن باکتری‌های دهان و همچنین کاهش التهاب لثه به رفع حساسیت دندانی کمک می‌کنند.

ادامه مطلب
خمیر دندان ضدحساسیت

خمیر دندان ضدحساسیت

خمیردندان‌های ضدحساسیت دارای ترکیباتی هستند که می‌توانند در کاهش حساسیت دندان‌ها نقش مهمی ایفا کنند. این محصولات حاوی مواد مسدودکننده‌ای هستند که قادرند مجاری میکروسکوپی موجود در دندان، که به بافت‌های حساس آن متصل می‌شوند، را مسدود کنند. این فرایند از انتقال محرک‌های دردناک مانند سرما، گرما یا اسیدهای موجود در غذاها و نوشیدنی‌ها به عصب دندان جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، احساس درد و حساسیت دندان کاهش می‌یابد. با این وجود، باید توجه داشت که خمیردندان‌های ضدحساسیت تنها برای درمان حساسیت‌های خفیف تا متوسط دندان مناسب هستند و نمی‌توانند جایگزین درمان‌های پزشکی و تخصصی برای حساسیت‌های شدیدتر باشند. در مواردی که حساسیت دندان شدید است، ممکن است نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری مانند پر کردن، ترمیم یا روکش دندان باشد.

ادامه مطلب
سبد خرید